Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylimielinen ja laiska - mikä avuksi?

Vierailija
04.07.2022 |

Jotenkin tietyllä tasolla kuvittelen itsestäni ehkä liikoja, mutta itsetuntoni on sairaalloisen huono. Olen yhdistelmä ahdistunutta ikipinkoa (asenne lähinnä) ja äärimmäistä laiskuria. Perusjutut elämässä ovat ihan kunnossa, vaikka vastoinkäymisiä riittää (lähinnä sosiaalisella ja emotionaalisella tasolla). En osaa kanavoida energiaani järkevästi ja realistisesti erilaisiin asioihin. Aika paljon käytän energiaa harmitteluun, haaveiluun ja angstaamiseen sen sijaan, että tekisin asioiden hyväksi jotain konkreettisesti. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanaikaisesti yritän sulautua massaan ja olla näkymätön. Sisälläni käy jatkuva kamppailu ja performanssini on laiskurointia. Tiukan paikan tullen ja kiireessä sitten tarvittaessa hoidan asiat erittäinkin hyvin, mutta motivaation löytäminen sellaiseen ilman pakottavaa kiirettä on vaikeaa.

Vierailija
2/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja hyvin suuri prosentti muistakin naisista on ihan samanlaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cut off your tiny cock ja kontilles pattayalle. Päästään yhdestä myrkyllisestä minimunasta vauvalla ja Suomessa 🙂

Vierailija
4/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisit muuta palavasti, tekisit sen. Yritäpä hyväksyä itsesi tuommoisena, jos kerran et muille pahaa tee, etkä toisia hyväksikäytä.

Vierailija
5/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitäny lapsena jo kurittaa asenne kuntoon, ei se enää onnistu.

Vierailija
6/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cut off your tiny cock ja kontilles pattayalle. Päästään yhdestä myrkyllisestä minimunasta vauvalla ja Suomessa 🙂

Olen nainen.

Ap

Vierailija
7/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis pitäny lapsena jo kurittaa asenne kuntoon, ei se enää onnistu.

Mitä tarkoitat? Menestyin koulussa ja loistin harrastuksissani mitättömän pienellä vaivalla ja laiskuroinnilla. Se varmaankin nousi hattuun jo nuorena (siis lapsena). Tosin ei mua kukaan lähipiiristä koskaan kehunut. Luulin itseäni ihan tavikseksi lapsena, kunnes koulussa, opinnoissa, harrastuksissa ja erään tahon testeissä kävi ilmi jotain muuta.

En ole koskaan oikein oppinut tekemään oikeastaan minkään eteen yhtään mitään. Olen tottunut siihen, että kaikki on vain helppoa (poislukien ihmissuhteet, joiden kanssa olen ihan pulassa, kun ulkonäköni ei ole täysi kymppi).

Ap

Vierailija
8/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja hyvin suuri prosentti muistakin naisista on ihan samanlaisia

En ole samaa mieltä. Moni nainen on ahkera ja puuhakas. Mä aktivoidun lähinnä silloin, kun on ihan pakko. En osaa jotenkin tehdä tylsiä ja arkisia asioita - ne tuntuvat lähes ylivoimaisilta. Haluaisin oppia toisenlaiseksi kyllä.

Ap

Vierailija
9/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Ap

Ihan varmasti olet.

Vierailija
10/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

slaavikyykky

Vierailija
11/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Ap

Ihan varmasti olet.

Trolli tuli oikein molemmilta KELA:n kustantamilta laitteilta reagoimaan 😂🤡🦐

Vierailija
12/12 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Ap

Ihan varmasti olet.

Trolli tuli oikein molemmilta KELA:n kustantamilta laitteilta reagoimaan 😂🤡🦐

Ap ainakin laittoi yläpeukkua. Jos nyt luulet, että ap on trolli, mikä ei pidä paikkaansa. Ihmiset täällä elävät yllättävänkin erilaisissa todellisuuksissa, uskoisin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä