Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaatte miehenne kanssa omat menot?

Vierailija
18.10.2006 |

Meillä minä menen tosi vähän. Lapset 3,5 v ja vauva 11 kk. mies omissa menoissa noin 2-3 krt/vko. Pari kolme tuntia kerrallaan. Siis työnsä lisäksi. kuulostaako teistä paljolta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotona lapsen kanssa ja omia menoja 1-2krt/kk jos ei kaupassa käyntiä lueta,mies käy kerran viikossa harrastamassa työn lisäksi. Olemme kumpikin ihan tyytyväsiä tähän. Enempikin voisi mennä, mutta ei kiinosta.

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysin fifty-fifty. Molemmat lenkkeilevät 3-4 krt viikossa. Lisäksi jotain omia yksittäisiä menoja, mutta kumpikaan ei luuhaa baareissa. Menoista sovitaan toisen kanssa hyvissä ajoin. Yhteistä aikaa järjestämme myös ja hankimme lapsenvahdin.

Miehesi kuulostaa aika lapselliselta, hän ei oikein taida olla valmis perheenisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita menoja ei pahemmin ole. Joskus mies menee kavereiden kanssa juhlimaan (kerran puolessa vuodessa) ja joskus minä (ehkä2 krt puolessa vuodessa) En jaksaisi elää iltoja yksinhuoltajana jos miehelläni olisi noin paljon menoja eli kyllä ihmettelisin ja joku olisi pielessä jos mies (huom. meidän mies) haluaisi yhtäkkiä pois kotoa. Eri asia jos olisi jo paljon ennen minua harrastanut. Siltikin olisi keskustelua jos jatkaisi noin tiheästi menojaan. Kun on perhe niin omat jutut saa silloin hiukan harventua.

Vierailija
4/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä vielä jaksoin käydä itsekin 2 krt/vko jumpassa, mutta sitten iski raskauspahoinvointi ja sille tielle jäi :(

Nyt en enää uskalla aloittaa, kun maha jo jätti-iso ja kaikenlaista vaivaa. Tosin viine yönä näin unta, että olin jumpassa, ja oli ihanaa :D

Silloin tällöin olen saanut vapaa vuorokauden ja mies lähtenyt muksun kanssa mummolaan :)

Vierailija
5/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinakin viikkoina minä käyn omissa jutuissa enemmän kuin mieheni, toisina viikkoina taas hän. Viihdytään paljon yhdessä koko perheen voimin, joten omat menot ei ole ongelma. Se menee esim. lenkille tai salille joka on sen tarpeessa. (säännölliset harrastukset on vähän vaikeita meidän perheessä, kun reissaamme niin paljon)

Vierailija
6/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn jumpalla maanantaisin, aikaa siihen menee matkoineen 1½ tuntia. Muuten jaamme lenkkiajat niin, että molemmat pääsevät halutessaan itsekseen lenkille pari kertaa viikossa. Meillä on molemmilla tavoitteena saada painoa joku kilo pois, siksi pidämme kiinni lenkkivuoroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän