Miksi varatuille ei ole Tinderiä?
Haluaisin sellaisen sovelluksen, jossa kaikki olisi varattuja. Siinä voisi myös ilmoittaa kenen kanssa lähipiiristä voisi olla tekemisissä, ja appi sitten piippaisi, jos toinenkin haluaisi olla. Kehitelkää sellainen.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan. Tehkää mulle sellainen.
Jeps.
Niin. Sellanen jossa vois tykkäillä vaikka Facebook-tutuista.
Sellainenhan oli jossain vaiheessa, mutta ymmärrettävistä syistä se jäi lyhytaikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on. Sen nimi on Tinder.
Ei siellä ole varattuja eikä varsinkaan tuttuja.
Onhan sellainen olemassa, nimittäin ihan se sama Tinder mitä sinkut käyttää. Palstallakin olisi aika moni mamma ihmeissään kun kävisi oman miehen puhelimen läpi. Nykyään kun Tinderissä joka toinen profiili joko myöntää suoraan olevansa varattu ja etsivänsä "salaista seuraa" tai on kuvaton profiili ja kaikesta paistaa läpi että syy kuvattomuudelle on se, ettei puolison kaverit satu tunnistamaan. Ehkä yrittävät peitellä tätä näillä "ei ole kuvaa työn vuoksi" mutta Suomessahan ei sellaista työtä ole jonka vuoksi ei voisi rehellisesti etsiä kumppania omalla naamallaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sellainen olemassa, nimittäin ihan se sama Tinder mitä sinkut käyttää. Palstallakin olisi aika moni mamma ihmeissään kun kävisi oman miehen puhelimen läpi. Nykyään kun Tinderissä joka toinen profiili joko myöntää suoraan olevansa varattu ja etsivänsä "salaista seuraa" tai on kuvaton profiili ja kaikesta paistaa läpi että syy kuvattomuudelle on se, ettei puolison kaverit satu tunnistamaan. Ehkä yrittävät peitellä tätä näillä "ei ole kuvaa työn vuoksi" mutta Suomessahan ei sellaista työtä ole jonka vuoksi ei voisi rehellisesti etsiä kumppania omalla naamallaan.
Mutta haluaisin ne uteliaat sinkut pois sieltä kyyläämästä, kun ei niistä kuitenkaan varatulle ole mitään iloa. Menee turhaa aikaa niiden swaippailuun.
Mulle kans! :)
Apn idea on hyvä eli nimenomaan varattujen tinder. Nykytinder ei riittävän selvästi kerro sitä varattu/vapaa statusta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on. Sen nimi on Tinder.
Niinpä. En ymmärrä mitä muuta ap hakee.
Minä haluan. Tehkää mulle sellainen.
Jeps.