Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omaa vaimoa panee joku muu

Vierailija
04.07.2022 |

Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.

Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta muna seisoo

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tykkää naimisesta joten ehdotin että hankitaan joku vieras mies nussimaan . Vaimohan suostui heti joten eimuutakuin seuraavana perjantaina yhteen bubiin illalla jossa ei ollutkaan muita kuin miehiä , vaimoni oli pukenut päälleen lyhyen minihameen ilman pöksyjä ja meni muka vessaan käymään ja tipautti jotain lattialle ja pyllisti pariin mieheen päin että varmasti näkyy ettei ole pöksyjä ja sehän tehos kun toinen miehistä tuli heti kun vaimoni istui pöytäämme kysyen voiko istua . Vaimoni esitteli minut veljekseen muualta tuleeksi ja mieshän heti alkoi juttelemaan ja iskemään vaimoani joten ehdotin meille lähtöä ja mies oli heti valmis . En kerennyt kuin kaataa paukut niin sohvalla suudeltiin ja miehen käsi oli vaimoni pillulla . Vaimoni ehdotti menoa makuuhuoneeseen ja hetihän siitä lähdettiin . Odotin jonkin aikaa ja menin katsomaan ovelta ja makuuhuoneessa oli jo menossa täysi touhu , mies nussi menemään ja vaimo huohotti jalat koukussa kainaloissaan , hän huomasi minut ja nosti peukkua ja sulki silmänsä ja hoki nussi kovempaa ja mies nopeutti panemista ja vaiko voihki sanoen miehen korvaan kohta tulee nussi nussi ja saikin orgasmin ja samalla mies kysäisi vaimolta , saako päästää sisään ja vaimo , saat päästä syvälle siemenesi . Häippäsin ovelta ja menin las kädessä istumaan olohuoneeseen , kohta mies tuli vaatteet päällään ja joi yhdellä siemaisulla paukkunsa ja sanoi että pitää lähteä ja häippäsi . Minä riisuin heti vaatteeni kullini seisoi kivikovana , menin makkariin ja siellä vaimo makasi selällään jalat samanlailla koukussa , meni heti hänen päälleen ja työnsin kullini liukkqaseen pilluun , kyllä vaimo tykkäsi kun sai uudelleen kullia mutta en kestänyt kauaa vaan spermat lensivät syvälle pilluun . Siinä maattiin päällekkäin niin vaimo sanoi että mies on naimisissa ja kotia kiire mutta kysyi voiko tulla toisten ja sanoin milloin vain . Kyllähän mies kävikin vaimoani nussimassa tiheään ja minä jouduin olemaan piilossa . He olivat sopineet että mies lähtee heti nainjin jälkeen ja niin hän tekikin ja minä pääsin liukkaille . Kyllähän meillä on käynyt muitakin miehiä ja kerran oli peräti kolme miestä nussimassa vaimoani . Onneksi vielä ei ole saanut sukupuolitautia eikä ehkäisy pettänyt . Jatkamme edelleen ja vaimo on tykästynyt jos miehiä on useampi ja onhan niitä tässä vuosien varrella ollut parhaimmillaan viisi ja vieläpä tommosta alle kaskymppisiä , kyllä vaimo tykkäsi kun sai nuorta kullia ja kunnolla. 

Vierailija
182/206 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä miehestä tuntuu, olen hänen esimiehensä ja sopiva hetki käydä panemassa tätä himokasta ja halukasta rouvaa  on kun mies on töissä. En tiedä edes tietääkö mies, ja tietääkö että se olen minä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha linja-auto Vanaja, siinä on kanssa lukkoperä, käy ja kukkuu.

Vierailija
184/206 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni toisessa langassa; Vaimoni ottaa pari-kolme kertaa vuodessa viikon-puolentoista airbnb-matkan joko Italiaan tai Ranskaan. Joskus hänellä on mukana tyttäremme, osan aikaa, tai sitten ystävättärensä. Matkalta hän tulee aina niin elinvoimaisena kotiinsa. En ole viitsinyt kysellä lähemmmin, kertoo sen, mitä kertoo. Hän toimii omalla kustannuksellaan ja ajallaan, omaa oman itsenäisen mielensä ja ennen kaikkea, käyttää omaa kehoansa haluamallaan tavalla, joten hän saa tehdä juuri kuten haluaa. Hän on hyvin älykäs, huippukoulutuksen omaava, sosiaalisesti hyvin taitava, kaunis muutamine plus-kiloineen. Hänellä on varmuudella vientiä, on yksistään hänestä itsestään kiinni, haluaako hän seuraa vai ei. Seksuaalisesti hän on aktiivinen. En ole kyennyt tyydyttämään häntä toivomallani tavalla, joten minulla ei ole perusteitakaan vaatia häneltä täydellistä uskollisuutta. Hänellä on ollut muutamia sivusuhteita vuosien varrella, niistä on päästy ohi ja yli. Hyvää on, että hän tulee takaisin. Asumme pks.lla, joten matkustus on vaivatonta. Mielestäni tällainen ennalta sopimaton avoin suhdekin voi toimia, kunhan ei ole liian suuria rajoittamistarpeita.

Vierailija
185/206 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa katsottavaa 😘aviopari m45 n39

Vierailija
186/206 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa katseltiin huvikseen seksitreffi ilmoituksia kun vielä ne tuli kolmoselta . Vaimoni oli silloin 54 v .otettiin samalla paukkuja ja oltiin hiukka humalassa , vaimoni sanoi mitähän miehet vastaisivat jos hän laittais viestin tuonne , sanoin kokeile niin sittenpähän näät ja vaimohan laittoi , katseltiin ruutua ja sieltä tuli vaimoni ilmoitus , ei mennyt kuin muutama sekunti niin puhelin soi ja siellä oli joku alastonkuvien pyytäjä ja niin oli seuraavakin mutta sitten tuli joltain nuorelta mieheltä soitto ja vaimohan puhui aika pitkään kertoi kyllä että on naimisissa kun hän lopetti ennen sitä vaimo sanoi että hän soittaa kohta . Vaimo kertoi että tämä soittaja oli oikein mukava 21 vuotias mies ja hän kyllä kysyi että saisko hän pillua minulta kun hän tykkää vanhemmista naisista ja ei ole vielä koskaan ollut sängyssä kenenkään ikäiseni kanssa , mitä sanot mitä pitäis tehdä , sanoin ajattele nyt saisit nuorenmiehen kullia mutta missä hän asuu ja vaimo sanoi että noin kolmenkymmenenkilometrin päässä ja sanoi paikkakunnannimen , vaimo jatkoi että tällä miehellä on auto ja sanoi olevansa täällä alta puolentunnin . Sanoin no anna pojalle pillua mutta pyydä kuva ja vaimo soitti miehelle ja kuva tuli heti ja vaimo lähetti rohkeammin kuvan takaisin ja soitti tälle ja sanoi , tuu käymään ja antoi osoitteen . Kun lopetti hän sanoi huh nyt se tulee tänne enkä kertonut sinusta mitäs nyt . Sanoin olen toisessa makuuhuoneessa ja viet sen miehen meidän makkariin ja niin sovittiin . Vaimoni meinas pukea hameen ja paidan mutta sanoin , etkä laita vaan aamunakin pelkästään ja niin hän teki . Kun auto tuli pihaan menin toiseen makkariin valot pois ja oven jätin sellaisen sentin raolleen . Ovikello soi ja vaimo meni avaamaan , sieltä tuli noin 180 senttinen iso nuorimies ja he menivät keittiöön jossa vaimo joi paukkua näin hyvin sinne . He juttelivat ja vaimoni kysyi haluatko nähdä rintani ja mies ilman muuta haluan ja vaimo aukaisin aamutakkinsa ja tissit pääsivät vapaaksi , mies oli heti kiinni ja hieroi rintoja kaksinkäsin ja kysyi saako hän suudella sinua ja rintoja,  vaimo myöntyi ja mies suuteli ja imi nännejä ja sanoi tässä alkaa seisomaan haluan naida sinua ja vaimo siihen mennään ja otti aamutakkinsa pois . He menivät toiseen makuuhuoneeseen ja minun iloksi ovi jäi auki ja makuhuoneen on toista vastapäätä . Mies riisui vaatteensa ja näin kuinka miehellä oli kulli pystyssä hän meni heti vaimoni jalkojen väliin nuolemaan pillua ja nuoltuan nousi päälle ja vaimo ohjasi PALJAAAN kullin pilluunsa vaikka oli puhe kortsun käytöstä  mutta siinä mies nussi paljaalla menemään ja vaimo voihki ja huohotti niinettä minäkin kuulin ja sanoi ihanaa nai kovaa oikein kovaa ja mies kyllä nai kehuen vaimoni pillua naidessaan , kun mies alkoi lähentymään loppua kysyi vaimolta voiko päästää pilluun ja vaimo saat en tule raskaaksi ja niin näytti että mies päästi spermansa vaimoni pilluun , siinä he makasivat päällekkäin suudellen ja mies kehui vaimoni pillua vuolaasti kuinka hyvä ja tiukka se on . Ainakin kymmenenminuutia he makasivat ja mies nousi pukeutumaan kysyen vaimolta voisiko hän tulla toistekin ja vaimohan lupasi . Kun mies lähti niin minä tulin toisesta huoneesta pois kullini oli kovana näkemästäni . Vaimo oli kerennyt keittiöön ja minä kulli tanassa perässä ja heti työnsin takaapäin . Naituani sanoin vaimolle annoit siitti paljaalla panna vastaus oli juu o,i se verran ihana poika . Poika kävi naimassa vaimoani vielä kolmesti ja joka kerta vaimo oli alasti ovella .

Vierailija
187/206 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubista lähti mukaamme kaksi miestä kun meillä oli vielä viinaa jäljellä , otettiin paukkuja kun vaimoni oli kännissä niin hän oikein repäisi ja alkoi strippaamaan ja riisuikin kaikki vaatteensa ja sanoi näille vieraille hieroen pilluaan , haluaako pojat pillua nyt sais , miehethän olivat heti valmiita kysyivät vaan minulta , sopiiko . Minä sanoin siitä vain ja miehet riisuivat vaatteensa siinä olohuoneessa , vaimohan meni heti heidän kulleihinsa kiinni ja siinä hän otti kullia suuhun . Suihinoton jälkeen sanoi  nyt mennään ja saatte pillua ja he lähtivät makuuhuoneeseen ja minä perässä . Heti kun vaimo pääsi selälleen sänkyyn niin ensimmäinen mies meni ja heti työnsi paljaan kullinsa vaimoni pilluun ja sitten nussittiin ja nussittiinkin kunnolla , kun mies päästi spermat pilluun niin olihan se mahtava näky kun vieraan spermat valui pillusta , hain paperia ja pyyhin pillun ja heti tuli toinen nussimaann ja nussi loppuunasti päästäen spermat pilluun nyt en pyyhkinyt vaan katsoin kun sperma valui pillusta lakanalle . Kullini oli pystyssä ja minäkin halusin nussia , nussiessani sanoin vaimolle että , toivottavasti sun pillerit ei nyt petä kun sait kolmelta spermat pilluusi päästäni spermat sisään . Vaimo sanoi , no toivotaan ettei petä en kyllä halua raskaaksi varsinkaan kun en tunne miehiä . No vaimo ei tullut raskaaksi mutta siitä lähtien meillä oli melkein jokaviikonloppu miehiä naimassa vaimoani koska vaimo niin halusi .

Vierailija
188/206 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ho o r a t a  voivat sellaisetkin naiset, joista ei ikinä uskoisi. Eräs nuorehko ei ollut ikinä ollut saanut paksua ja sitähän se sitten sai. En tiedä, tietääkö hänen miehensä. Vähän voidaan vihjata: oli vaaleat, oli Lapissa.

Vierailija
189/206 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
190/206 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ho o r a t a  voivat sellaisetkin naiset, joista ei ikinä uskoisi. Eräs nuorehko ei ollut ikinä ollut saanut paksua ja sitähän se sitten sai. En tiedä, tietääkö hänen miehensä. Vähän voidaan vihjata: oli vaaleat, oli Lapissa.

Jänkä-Joonas oli poroja nuss i massa, kun etelän löysä antoi neidolle etelän kovaa.

Vierailija
191/206 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin naiset tulevat villeiksi vähän viinaa saadessaan. Ei kauan mene, kun ...  Siinä ei paljon omat miehet merkkaa.

Vierailija
192/206 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapin naiset tulevat villeiksi vähän viinaa saadessaan. Ei kauan mene, kun ...  Siinä ei paljon omat miehet merkkaa.

Kerran luokkaa kymmenen vuotta sitten, eräs lapin tyttönen olisi halunnut lähteä etelän löysän mukaan, varmaan puheissaan vaan, kosko oli ne perinteiset syyt, ettei niin tapahtunut. No, saipa kunnolla kunnon jötikkää pikku vaaleaan tuheroonsa.

Vierailija
193/206 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran luokkaa kymmenen vuotta sitten, eräs lapin tyttönen olisi halunnut lähteä etelän löysän mukaan, varmaan puheissaan vaan, kosko oli ne perinteiset syyt, ettei niin tapahtunut. No, saipa kunnolla kunnon jötikkää pikku vaaleaan tuheroonsa.

Myös kerran eräs tyttönen Kotkasta sai kunnon jötikkää vaaleaan tuheroonsa.  Hänkin oli saanut muutaman drinksun joltain toiselta miekkoselta. Varmaan drinksuilla leihitellyttä otti päähän kun jäi ilman.

Vierailija
194/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kerran eräs tyttönen Kotkasta sai kunnon jötikkää vaaleaan tuheroonsa.  Hänkin oli saanut muutaman drinksun joltain toiselta miekkoselta. Varmaan drinksuilla leihitellyttä otti päähän kun jäi ilman.

Kotkalaisiin naisiin en vehjettäni työntäisi. Kaikkihan sen tietää, ehkä ei sitten ihan pohjoisessa olevat.

Vierailija
195/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset miehet alkavat vähän kipuilla ja sekoilla, kun aavistavat vaimon käyneen vieraissa. Pettäjämiehet eivät paljon välitä tai osa heistä voivat sairaalloisen mustasukkaisia ja  on mahdollsta tapahtua ikäviä. 

Miksi sitten joku vaimo käy vieraissa? Paljon on varmaan syitä ja ei kaikki välttämättä niin syvällisiä kuin monesti tuodaan esille. Niinkin on ollut, että nainen on liian nuorena lähtenyt yhden mukaan ja sitten haluaa myöhemmin kokemuksia: jotkin miehet voivat aivan fyysisestikin herättää naisissa halun kellistyä.

Kirveltäähän se sitten miestä, kun vaimon piti kokeilla kiellettyä (paksua) hedelmää.

Vierailija
196/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että vaimo kävisi kokeilemassa vierasta ja olen sen hänelle sanonut. Välillä on ristiriitaisia ajatuksia jos esim. töissä tai jossain juhlissa venyy ja istun lasten kanssa kotona. Mutta ei kuulemma ole mitään tapahtunut. Kiihoittaa ja samalla ahdistaa. Vaimo on siis jo 40 ja kun hänet tapasin niin oli vielä alaikäinen. Seurustelun ensitreffejä vietettiinkin aikapaljon niin että opetin häntä ajamaan autolla järvenjäällä tulevaa autokoulua varten. Itse olin tuolloin 26 vuotias ja aikapaljon siihen ikään jo kerkesin seikkailla eri naisten kanssa. En edes tiedä kuin monia kymmeniä niitä on mutta alle sata kuitenkin. Vaimolla taas alle kymmenen kumppania ollut. Haluaisin vain vaimolle hyviä ja uusia kokemuksia. No aika näyttää mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Vierailija
197/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin että vaimo kävisi kokeilemassa vierasta ja olen sen hänelle sanonut. Välillä on ristiriitaisia ajatuksia jos esim. töissä tai jossain juhlissa venyy ja istun lasten kanssa kotona. Mutta ei kuulemma ole mitään tapahtunut. Kiihoittaa ja samalla ahdistaa. Vaimo on siis jo 40 ja kun hänet tapasin niin oli vielä alaikäinen. Seurustelun ensitreffejä vietettiinkin aikapaljon niin että opetin häntä ajamaan autolla järvenjäällä tulevaa autokoulua varten. Itse olin tuolloin 26 vuotias ja aikapaljon siihen ikään jo kerkesin seikkailla eri naisten kanssa. En edes tiedä kuin monia kymmeniä niitä on mutta alle sata kuitenkin. Vaimolla taas alle kymmenen kumppania ollut. Haluaisin vain vaimolle hyviä ja uusia kokemuksia. No aika näyttää mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Me kanssa aloitettiin seurustelee nuorena. Olin ensimmäinen joka sai työntää kalun hänen pilluun. Yhden hyvän tyttökaverin kanssa olivat hyväilleet toisiaan tisseistä ja pillusta. Kolmekymppisenä sai ensimmäisen kerran muun kuin minun kalua. 

Vierailija
198/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran vaimoni ja kaverini kanssa laivalla. Ilta meni juodessa, sammuin yöllä hyttiin, vaimolla ja kaverilla oli koko illan tanssiessa vauhti päällä. Piti nousta aamupalalle mut panetti niin vietävästi ja aloin siinä runkkaileen kun vaimo oli suihkussa. Tuli sieltä suihkun raikkaana ja "jäin kiinni" muna kädessä. Istui sit naamalleni kuten yleensä, oli valmiiksi litimärkä. Kohta valui naamalleni ja silloin maistoin selvästi sperman maun. Olin joskus maistellut omiakin rakastelun jälkeen mut illalla me ei rakasteltu koska sammuin. Kiihotuin entisestään vaikka olis ehkä pitänyt suuttua. Epäilen että maistelin kaverini mällejä. Vaimo ehkä luuli että suihkun jälkeen olisi puhdas. 

Kotimatkalla junassa molemmat oli aika hiljaisia, arvaukseni ehkä oli osunut oikeaan ja heillä ehkä katumus päällä. En tiedä kumpi oli tehnyt aloitteen, olen vähän odotellut että tunnustaako kumpikaan ja jos niin missä tilanteessa. Toisaalta suututtaa ja toisaalta vähän kiihottaa. 

Vierailija
199/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se tuntui, meillä kokeiltiin kauan sitten. Vaimoni oli kahden eri miehen kanssa useamman kerran. Oltiin silloin noin 35 v, nyt jo eläkkeellä. Olisi jatkunutkin, mutta tein sen virheen, että menin vieraisiin ja rakastuin. Vaimoni siitä kyllä tiesi ja totesi, etteihän tässä näin pitänyt käydä. Olen tuota katunut, koska vaimoani ei enää tuon jälkeen vieras kiinnostanut. Joten neuvoksi nuoremmille miehille: jos annatte vainolle tai tyttökaverille luvan kokeilla vierasta niin pysykää itse uskollisena.  Silloin onnistuu.

Vierailija
200/206 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Vaimo kysyi toinen mies vai toinen nainen kolmanneksi. Vastasin toinen mies tietysti sinulle. Sain heti seksiä. Vaimoa pantu kimpassa vuosia.