Lue keskustelun säännöt.
Kun omaa vaimoa panee joku muu
04.07.2022 |
Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.
Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta muna seisoo
Kommentit (182)
En tiedä miltä miehestä tuntuu, olen hänen esimiehensä ja sopiva hetki käydä panemassa tätä himokasta ja halukasta rouvaa on kun mies on töissä. En tiedä edes tietääkö mies, ja tietääkö että se olen minä....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaimoni tykkää naimisesta joten ehdotin että hankitaan joku vieras mies nussimaan . Vaimohan suostui heti joten eimuutakuin seuraavana perjantaina yhteen bubiin illalla jossa ei ollutkaan muita kuin miehiä , vaimoni oli pukenut päälleen lyhyen minihameen ilman pöksyjä ja meni muka vessaan käymään ja tipautti jotain lattialle ja pyllisti pariin mieheen päin että varmasti näkyy ettei ole pöksyjä ja sehän tehos kun toinen miehistä tuli heti kun vaimoni istui pöytäämme kysyen voiko istua . Vaimoni esitteli minut veljekseen muualta tuleeksi ja mieshän heti alkoi juttelemaan ja iskemään vaimoani joten ehdotin meille lähtöä ja mies oli heti valmis . En kerennyt kuin kaataa paukut niin sohvalla suudeltiin ja miehen käsi oli vaimoni pillulla . Vaimoni ehdotti menoa makuuhuoneeseen ja hetihän siitä lähdettiin . Odotin jonkin aikaa ja menin katsomaan ovelta ja makuuhuoneessa oli jo menossa täysi touhu , mies nussi menemään ja vaimo huohotti jalat koukussa kainaloissaan , hän huomasi minut ja nosti peukkua ja sulki silmänsä ja hoki nussi kovempaa ja mies nopeutti panemista ja vaiko voihki sanoen miehen korvaan kohta tulee nussi nussi ja saikin orgasmin ja samalla mies kysäisi vaimolta , saako päästää sisään ja vaimo , saat päästä syvälle siemenesi . Häippäsin ovelta ja menin las kädessä istumaan olohuoneeseen , kohta mies tuli vaatteet päällään ja joi yhdellä siemaisulla paukkunsa ja sanoi että pitää lähteä ja häippäsi . Minä riisuin heti vaatteeni kullini seisoi kivikovana , menin makkariin ja siellä vaimo makasi selällään jalat samanlailla koukussa , meni heti hänen päälleen ja työnsin kullini liukkqaseen pilluun , kyllä vaimo tykkäsi kun sai uudelleen kullia mutta en kestänyt kauaa vaan spermat lensivät syvälle pilluun . Siinä maattiin päällekkäin niin vaimo sanoi että mies on naimisissa ja kotia kiire mutta kysyi voiko tulla toisten ja sanoin milloin vain . Kyllähän mies kävikin vaimoani nussimassa tiheään ja minä jouduin olemaan piilossa . He olivat sopineet että mies lähtee heti nainjin jälkeen ja niin hän tekikin ja minä pääsin liukkaille . Kyllähän meillä on käynyt muitakin miehiä ja kerran oli peräti kolme miestä nussimassa vaimoani . Onneksi vielä ei ole saanut sukupuolitautia eikä ehkäisy pettänyt . Jatkamme edelleen ja vaimo on tykästynyt jos miehiä on useampi ja onhan niitä tässä vuosien varrella ollut parhaimmillaan viisi ja vieläpä tommosta alle kaskymppisiä , kyllä vaimo tykkäsi kun sai nuorta kullia ja kunnolla.