Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun omaa vaimoa panee joku muu

Vierailija
04.07.2022 |

Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.

Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta muna seisoo

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se aika kiihottavaa, mutta vielä enemmän haluaisin parinvaihtoa ja saada itse vierasta naista samaan aikaan. Yksi tuttavapariskunta, joka on  ollut yhdessä 15-vuotiaista saakka olisi sopiva pari parinvaihtoon. Ja tietty paljaalla loppuun saakka ja niin että kaikki näkevät, mitä oma puolispuoliso parhaillaan puuhaa.

Vierailija
162/182 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi se aika kiihottavaa, mutta vielä enemmän haluaisin parinvaihtoa ja saada itse vierasta naista samaan aikaan. Yksi tuttavapariskunta, joka on  ollut yhdessä 15-vuotiaista saakka olisi sopiva pari parinvaihtoon. Ja tietty paljaalla loppuun saakka ja niin että kaikki näkevät, mitä oma puolispuoliso parhaillaan puuhaa.

Mäkin haluisin mies ei vaan suostu. Varmaan siksi kun se on niin nopea, ei se kestä kattoo jos joku panee mua pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kannattaisi laittaa vaimo tienaamaan, miksi antaa vaimon persettä ilmaiseksi.

Vierailija
164/182 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kylläpä tämä tahko teroittaa kirvestä hitaasti...

Vierailija
165/182 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on lupa käydä vieraissa, nimenomaan ventovieraissa. Loma- ja työmatkoilla saa nuzzia, mutta treffejä tai yhteydenpitoa ei saa olla. Tauteja tai raskautta ei saa hankkia. Sellaisen reissun jälkeen hän on kuin kiimainen morsian häämatkallaan. 

Vierailija
166/182 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on lupa käydä vieraissa, nimenomaan ventovieraissa. Loma- ja työmatkoilla saa nuzzia, mutta treffejä tai yhteydenpitoa ei saa olla. Tauteja tai raskautta ei saa hankkia. Sellaisen reissun jälkeen hän on kuin kiimainen morsian häämatkallaan. 

Sama meillä. Tykkään kun vaimoa panee aina uusi täysin vieras mies. Kahdesti ei samaa.

Vierailija
167/182 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu hyvältä, kun vaimo nauttii. Järvi ei soutamalla kulu. Vastaavasti vaimo on puolestani hyvillään, kun nussin jotain vierasta ja nautin.

Vierailija
168/182 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kiihottavaa , varsinkin kun joskus pääsee katsomaan niin kyllä kulli on takuuvarmasti kivikovaa., varsinkin kun olen järjestänyt vaimolleni iso kullisen miehen ja hän saa nussia vaimoani paljaalla kyllä vaimoni tykkää kun pillu on täynnä kullia ja lopuksi mies laukaisee spermqnsa syvälle pilluun  . Yleensä kestän siihen asti kun he ovat nussineet ja minä pääsen runkkaamaan spermani pillun huulille ja joskus kun laukean työnnän kullini pilluun ja päästin siemeneni pilluun . Vaimollani on kolme vakipqnoa sekä satunnaisia panomiehiä .

Vierailija
169/182 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mikrofonin ja kysyn kaverilta: "Kerropa nyt ensimietteet, miltä nyt tuntuu kun huomenna koko maailma saa nähdä sut vanhan valaan seljässä?"

Vierailija
170/182 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh tuntuu hyvältä olla ainoa mies joka saa laskea joka ilta lastin vaimon ihanaan pilluun.

Ajatuksena kiihottava tuokin mutta käytännössä tulisi varmasti molemmin puolin kurjia tuntemuksia jos tuo toteutuisi käytännössä.

Vierailija
171/182 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimosta kyse mutta silloisesta tyttöystävästä joka tapauksessa.  Bileiden jälkeen mentiin nukkumaan,  eli panemaan.  Kaveri nukkui seinän toisella puolella vieraspatjalla.  Lähdin panemisen jälkeen tupakalle ja kaveri oliki hereillä ja alkoi kuittailemaan ja kyselemään että tuntuko hyvälle,  mitä näitä on., en sanatarkkaan muista.  Vastasin vain että kyllä ja kokeile vaikka itse.  Avasin makuuhuoneen oven ja ilmoitin tyttöystävälle että kaverilla tekee myös mieli,  otatko sinne.  Kaikki siinä naureskeltiin,  kaveri meni makkariin ja minä lähdin tupakalle.  Tupakalla ollessa vielä naureskelin mutta sisälle mentyäni ja touhujen vaanjatkuessa seinän takana se voihkiminen alkoi pikkuhiljaa vituttamaan.  Kaveri tuli sitten jossain vaiheessa makkarista virne naamalla ja kehui kyytejä.  Painuin makkariin ja tyttöystävä oli aivan villinä,  pantiin vielä kerran ja aamulla löysin sen nukkumassa lusikassa kaverin kanssa. Siinä vaiheessa koko touhu enää  lähinnä vaan vitutti,  enkä voi suositella

Vierailija
172/182 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimosta kyse mutta silloisesta tyttöystävästä joka tapauksessa.  Bileiden jälkeen mentiin nukkumaan,  eli panemaan.  Kaveri nukkui seinän toisella puolella vieraspatjalla.  Lähdin panemisen jälkeen tupakalle ja kaveri oliki hereillä ja alkoi kuittailemaan ja kyselemään että tuntuko hyvälle,  mitä näitä on., en sanatarkkaan muista.  Vastasin vain että kyllä ja kokeile vaikka itse.  Avasin makuuhuoneen oven ja ilmoitin tyttöystävälle että kaverilla tekee myös mieli,  otatko sinne.  Kaikki siinä naureskeltiin,  kaveri meni makkariin ja minä lähdin tupakalle.  Tupakalla ollessa vielä naureskelin mutta sisälle mentyäni ja touhujen vaanjatkuessa seinän takana se voihkiminen alkoi pikkuhiljaa vituttamaan.  Kaveri tuli sitten jossain vaiheessa makkarista virne naamalla ja kehui kyytejä.  Painuin makkariin ja tyttöystävä oli aivan villinä,  pantiin vielä kerran ja aamulla löysin sen nukkumassa lusikassa kaverin kanssa. Siinä vaiheessa koko touhu enää  lähinnä vaan vitutti,  enkä voi suositella

Vituttiko ketään muuta? :) 

Vierailija
173/182 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kyllä vitutti ku annoin kaverille luvan panna vaimoani ja se pano kesti koko yön , jatkui vielä aamulla. Kaverilla hymy oli korvissa.

Vierailija
174/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jännä tietää kuinka moni on nussinut naistani turun seudulla vaan en voi antaa tarkkoja tuntomerkkejä

ettei kaikki tunnista. On lihava, isot tissit ja perse ottaa joka asennosta paljaalla sisään. Oletko tavannut mutta ei liian tarkkoja tuntomerkkejä, pääsen aina nuolemaan ja liukkaille.

Vierailija
175/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ajatus et musta mies nussisi vaimoni tiineeksi. Suorastaan pyörryttävä mustasukkaisuus iskee

et vaimoni kohdussa kasvaa musta vieras sikiö, olen nähnyt miten imevät toistensa kieltä kun musta

sonni pistää vaimon uikuttamaan. Vaimo nousee kaarelle miehen alla orgasmissa ja kusee alleen, olen puhunut jättämään ehkäisyn pois kun synnyttää on se äärimmäistä alistamista ja häpeän kun kaikki tietää et olen

aisuri ja musta sonni omistaa naiseni.

Vierailija
176/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just näin

Vierailija
177/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ajatus et musta mies nussisi vaimoni tiineeksi. Suorastaan pyörryttävä mustasukkaisuus iskee

et vaimoni kohdussa kasvaa musta vieras sikiö, olen nähnyt miten imevät toistensa kieltä kun musta

sonni pistää vaimon uikuttamaan. Vaimo nousee kaarelle miehen alla orgasmissa ja kusee alleen, olen puhunut jättämään ehkäisyn pois kun synnyttää on se äärimmäistä alistamista ja häpeän kun kaikki tietää et olen

No just näin

Vierailija
178/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttiko ketään muuta? :) 

Ei,  mutta olihan se tunnelma aika kiusallinen.  Ja jäi mulle pitkäksi aikaa siitä alitajuntaan joku että aina kun kaveri tai tyttöystävä ehdotti juomaan lähtemistä mietin että onko siinä taas tarkoituksena päästä ottamaan uusiksi sen juomisen varjolla.  

Vierailija
179/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh tuntuu hyvältä olla ainoa mies joka saa laskea joka ilta lastin vaimon ihanaan pilluun.

Ajatuksena kiihottava tuokin mutta käytännössä tulisi varmasti molemmin puolin kurjia tuntemuksia jos tuo toteutuisi käytännössä.

Tiedätkö, Minun on pakko sanoa tässä yksi asia mikä usein jää sanomatta.

Minä itse pidän siitä kun vaimoni nauttii toisen, yleensä parhaan ystäväni kanssa. Silti, minä kunnioitan todella paljon sinua ja vaimoasi. Kunnioitan siksi, että sinä sanoit asiallisesti sen että tällainen elämäntapa ei teille sovi ja toisi harmeja suhteeseen, siitä huolimatta että asia ehkä kiihottaa. Minä en sinua tai vaimoasi kehota edes kokeilemaan, vaan sanon että pidä tuo linja.

Sanon tuon siksi että tällaisissa ketjuissa tulee hyvin usein joku ”hauskaheppu” joka alkaa selittämään kirveen teroittamisesta tai muusta vastaavasta, mikä oikeastaan minulle kertoo vain siitä että kyseinen tyyppi ei edes ole parisuhteessa, eikä ymmärrä muutenkaan parisuhteiden dynamiikkaa, tai varsinkaan sitä mistä tällaisessa suhteessa on kyse. Kyseiset tyypit ottavat sen aina sellaisena että heidän vaimonsa pettää heitä, mikä tosiaan kertoo heidän äärimmäisen hauraasta ja olemattamasta itsetunnosta. He olettavat välittömästi että heitä petetään! He ovat siis niitä varsinaisia luusereita, vaikka yrittävät esittää kovaa ja väittää että aisankannattajat ovat luusereita.

Tässähän ei ole kyse pettämisestä, tai toisen seläntakana panemisesta, vaikka ehkä joillain pariskunnilla sellainen kuuluu heidän keskinäiseen leikkiin. Tässä on kyse pelkästään keskinäisestä leikistä, jossa kaikkien osapuolten tulee nauttia.

Vierailija
180/182 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"... ja häpeän kun kaikki tietää". Kun vaimon kanssa olemme tätä kokeilleet, uteliaisuudesta, mutta varmaan vielä enemmän himosta, niin luulen, että yhtenä syynä siihen on häpeä. Se siinä kiihottaa, ainakin minua ja varmaan myös kiltin tytön, lähes katolisen kasvatuksen saanutta vaimoani. Siksi posket niin punoittaa, siksi naurahdukseen, vieraan koskettaessa häpyä, purskahtaa mukaan kielletyn hedelmän makeus. Vaimosta on lähtenyt alastonkuvia rakastelukumppaneiden mukaan. Voin kuvitella, ja ehkä toivoakin, että niitä näytetään parhaille kavereille. Että katoppas noita tissejä. Ja kerrotaan, kuinka aviomies piti vaimoaan kädestä samalla kun tätä vedetään viikseen. Paljaalla vedettiin, kertoja liioittelee, vaikka tapahtuihan sitäkin kerran. Vieläkin poskia kuumottaa, sillä minä sitä ehdotin, että vaimo voisi kerran sellaisenkin kokea, ja vieras varsinkin. Oli muka varmat päivät, ja onneksi oli. Kaiken kaikkiaan se teki vaimolle hyvää. Rohkeutta tuli, ja orgasmiherkkyyttä, vaikka vaimo aluksi koki raamatulliseksi synniksi laueta vieraalle miehelle ja himoita tämän lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi