Miten aiot juhlistaa Fourth of Julyta?
Meillä tehdään hamburgereita ja ammutaan uuden vuoden ylijäämäraketit. Mites teillä?
Kommentit (26)
Land of the Free, Home of the Brave! Hienoa että Suomi vihdoin liittyi voittajien tiimiin! Yes!
Mulla on tänään nimipäivä, mutta en juhlista sitä mitenkään.
Itse juhlin Seventh of Julya kakkukahveilla... on syntymäpäiväni 😌
Mitä se minuun liittyy, tai sinunkaan?
Punavalkoraitainen hame ja sininen toppi valkoisilla tähdillä on päivän vaatetukseni.
Elokuvan olen usein katsonut jos se esitetään TVssä, hieno elokuva
Vietän joulut, pääsiäiset ynnä kaikki samalla kertaa, viikon kestää piletykseni. Hitot kalenterista, hihhei!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään nimipäivä, mutta en juhlista sitä mitenkään.
Hyvää nimpparia!
Suunnilleen samoin kuin amerikkalaiset Sixth of Decemberiä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamalla oikein ja Suomeksi
😂😂
Pidän MAGA-lippistä ja kuuntelen Bruce Springsteeninm Born in the USA koko päivän.
Illalla katson Full Metal Jacketin.
Vietän syntymäpäivääni. Syön mansikkakermakakkua ihan omaksi kunniakseni.
Ei ole mitään juhlistettavaa, tavallinen suomalainen työpäivä menossa. Vai haetaanko tässä nyt sitä halloweenismia, että tuodaan väkisin joku amerikkalainen juhlapyhä tännekin, että saadaan olla sitten amerikkalaisen median kanssa samiksii...? Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vietän syntymäpäivääni. Syön mansikkakermakakkua ihan omaksi kunniakseni.
Olet varmasti todella tuhti.
Perhe kokoontuu kurpitaalyhtyjen ja kalkkunapaistin ääreen ja munatotien liikuttamana itkemme kaanonissa.
En yhtään mitenkään. Ei kosketa mitenkään.
Vietän lapseni 10-vuotissyntymäpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään juhlistettavaa, tavallinen suomalainen työpäivä menossa. Vai haetaanko tässä nyt sitä halloweenismia, että tuodaan väkisin joku amerikkalainen juhlapyhä tännekin, että saadaan olla sitten amerikkalaisen median kanssa samiksii...? Ei jatkoon.
Eiköhän tässä haeta sitä, että halutaan Natoon = halutaan olla amerikkalaisia.
Kirjoittamalla oikein ja Suomeksi