Kuinka usein puhdistat lattiakaivon?
Kommentit (22)
Joka kerta kun vaihdan lattiakaivosihdin. Teen sen tosin liian harvoin, vasta sitten kun kaivo ei enää vedä. Yhden pitkätukkaisen sinkun talous.
Käytän suodatinverkkoa kaivon päällä. Sitten kun se on alkaa tukkeutua.
Päivittäin. Normaali siivouksen yhteydessä.
Kun vaihdan tiskiharjan. Lopetin suodatinverkon käytön, kun siitä joutuu nyppii hiuksia ja varmaankin mänkijät mielellään tulee rööristä sitten kylppäriin? Hiuksen menee johtoa pitkin pois, ettei siinä tarvii suodatinta, ja jos ei mene osin, ne voi nyppiä sitten hanskat päällä pois. Lähinnä nypin vain päältä, hiuksia, kun ne jää osin kehikkoon.
Kerran kuukaudessa. Meitä on vain kaksi, mutta toisella piiiitkät hiukset.
Yhden pitkätukkaisen sinkkutalous. Poistan joka suihkukerran jälkeen hiukset sen ritilän päältä.
Noin kerran kuukaudessa putsaan lattiakaivon kunnolla siihen tarkoitukseen pyhitetyllä tiskiharjalla.
Kerran vuodessa. Oon pitkätukkainen ja asun yksin
Aina kun pesen kylppärin lattian, noin kerran kuussa. Huono kaato lattiassa ja kaivo hankalassa paikassa lauteiden alla, kerää kaikenlaista mönjää ja lakkaa vetämästä. 2 aikuista taloudessa
Ritilän päältä työnnän hiukset kuivauslastalla nurkkan harva se päivä. Pesen kaivon kunnolla ehkä kerran vuodessa, jos muistaa. Meitä on 3
Tarkoitatko, kuinka monta/montako ihmistä taloudessa asuu?
Kotona minun luonani minä ja pieni koira. Olen asunut täällä seitsemän vuotta ja tarkistanut lattiakaivon kahdesti. Se ei jostain syystä tukkeudu eikä kerrytä likaa. Kylppärin pesuallas sen sijaan on hankala ja sitä saa availla putkimiespullon kanssa ainakin kerran vuodessa.
Kumppanin kotona kolme+minä ja koira, ja lattiakaivoa olisi hyvä puhdistaa vähintään kahden kuukauden välein. Muuten ei vedä kunnolla.
Pari kertaa vuodessa. Olen lyhyt ja harva hiuksinen, mutta karvoja löytyy muualtakin kehosta.
Joka toinen viikko. Irtohiukset poistan heti suihkun jälkeen. 2 ihmistä.
Sitten kun alkaa täyttyä ja huomaan sen. Ne kerääntyy kaikki hiukset ja muu mönjä yhteen ilmaiseksi ja mä luulin että se on joku eläin. Ällöö. Jos lavuaari tai se ei vedä kunnolla oon käyttänyt sellaisia rakeita. Ne on vähän kuin raesokeria ja käy muuhunkin joka tukossa.
Eli ole tarvetta puhdistaa, kun käytämme filtteriä. Filtteri vaihdetaan kuukauden välein ja siihen jää käytännössä kaikki ylimääräinen moska.
En koskaan. Meillä ei kaivot tukkeudu.
Pari kertaa vuodessa putsataan, taloudessa minä ja mies. Ritilän päälle ei ikinä kerry mitään, hiuksetkin menee kyllä rei'istä alas ja aika vähän niitä on löytynyt lattiakaivoa putsatessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa. Olen lyhyt ja harva hiuksinen, mutta karvoja löytyy muualtakin kehosta.
Minäkin olen lyhyt, mutta pitkähiuksinen. Heh-heh.
Mistä tiedät että meitä on monta?