Alaston kuvat mieheni puhelimessa
Yhdessä 12 vuotta. Minusta ei kuvia mies ota. Nyt reissulla huomasin vahingossa kun etsi kuvakaappaustaan että siellä kuvakaappauksissa alastomia naisten kuvia vaikka kuinka paljon. Mies asiasta aika nolo. Jäin pohtimaan miksi mies haluaa pitää puhelmiessaan random naisten alastinkuvia ja pyllistelyjä mutta omasta vaimostaan ei kuvia? Ja olen joskus itsekkin lähettänyt mutta eivät oikein säväyttäneet miestä.
Kommentit (131)
Nii kyllä naisetkin voi kuvia katsella. Tee itselles vastaava galleria omaan puhelimeen. Itse ainakin tykkäisin jos vaimoni hoitaisi seksuaalisuuttaan katselemalla miesten kuvia. Mutta tuskin sellaista tekee. Monet asiat menee seksin edelle. ;)
Mulla on puhelimessa kuvia ja video vaimon tisseistä, usein tulee hangattua niille ihanuuksille <3
Vierailija kirjoitti:
No tuommonen mitään yervettä ole. Psinukoon ukko sitten nu......n ketä haluaa. Jättäsin tommosen Jätä se sika!!
Tässä taas yksi esimerkki omistamisen haluisesta, ukkoaan kyttäävästä itsetunnoltaan pohjamudissa rypevästä luuserinaisesta. Vinkkinä vaan muille miehille, tälläiset kannattaa kiertää kaukaa.
Oliko ne kuvat studiokuvia ja itseotettuja..miehelläsi voi olla nettiseksisuhde
Näit väärin; ne ovat astalon kuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonkuva on yhdyssana.
Jaa?
Riippuu mitä tarkoittaa. Voi sen kirjoittaa erikseenkin.👀
Tosiaan, kieliopista niuhottaminen on taas pääasia niin kuin ap:n ulkonäön moitttiminenkin, vaikka emme tiedä hänestä mitään. Miehestään tiedämme sen verran, että on jäänyt keskenkasvuiseksi.
Ovatko ne täysin alastomia vai sheivaamattomia? Pahempi jos jälkimmäisiä, niille voi jopa sykkiä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelimessa kuvia ja video vaimon tisseistä, usein tulee hangattua niille ihanuuksille <3
Ihana mies! Haluaisipa oma mies minunkin kuvia mutta kun ei. Ilmeisesti parempaa tarjontaa muilla.
Ap
Hmm. Näin miehenä täytyy tunnustaa, että tietyn tyyppiset naiset saavat aina kiihottumaan. Oma naiseni ei ulkoisesti ihan ole sitä luokkaa. MUTTA: olisi aika karua jos oma nainen näkisi että minulla on muiden naisten kuvia puhelimeen tallennettu. Kyllä se oma nainen sen verran rakas on, etten haluaisi satuttaa tuolla lailla. Mahtaa miestäsi viiksettää kun näit ne kuvat. Ehkä siksi nolona.
M35
Mulla ei ollut ainuttakaan kuvaa ex aviomiehestäni koska siinä ei ollut mitään katsomista ja oli suorastaan kammottava näky. Meistä ei ole myöskään yhtään yhteiskuvaa ikinä otettu jos ei lasketa häitä missä kaverini otti kuvan meistä. Nekin kuvat on kaverillani enkä ole niitä kuin kerran nähnyt. Seuraavasta miehestä sitten oli kuvia edestä ja takaa sekä videoita ja yhteiskuvia, vaikka mitä. Exän kanssa oltiin vuosia ja tämän seuraavan kanssa vain muutama kuukausi. Ihmiset ottaa kuvia siitä mistä tykkää ja haluaa muiston.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Näin miehenä täytyy tunnustaa, että tietyn tyyppiset naiset saavat aina kiihottumaan. Oma naiseni ei ulkoisesti ihan ole sitä luokkaa. MUTTA: olisi aika karua jos oma nainen näkisi että minulla on muiden naisten kuvia puhelimeen tallennettu. Kyllä se oma nainen sen verran rakas on, etten haluaisi satuttaa tuolla lailla. Mahtaa miestäsi viiksettää kun näit ne kuvat. Ehkä siksi nolona.
M35
Miksi olet vaimosi kanssa, jos hän ei kiihota? Raha?
jokainen karva ompi laulun arvoinen, jokainen kiehkura on tärkeä, puska siellä toinenn täällä takaa sen, ei miehes muita vilkuilemanaan kerkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastonkuva on yhdyssana.
Jaa?
Riippuu mitä tarkoittaa. Voi sen kirjoittaa erikseenkin.👀
Miköli sillä tarkoitetaan alastomasta henkilöstä kuvaa, se on alastonkuva. Mieti erikseen kirjoitettuna alaston kuva, puettu kuva. Avoauto , avo auto avoin auto Selkiääkö ?
What'sAppia minäkin veikkaan. Se tallentaa galleriaan kaikki avatut kuvat. Kysymykseksi jää, ovatko kuvat jossain miesten some-ringissä toisilleen lähetettyjä kuvia vai keräileekö mies jotain kautta WA-kontakteiksi naisia, jotka lähettävät hänelle alastonkuvia.
Tuskin kukaan kuvia varta vasten galleriaan netistä tallentaisi.
Vierailija kirjoitti:
What'sAppia minäkin veikkaan. Se tallentaa galleriaan kaikki avatut kuvat. Kysymykseksi jää, ovatko kuvat jossain miesten some-ringissä toisilleen lähetettyjä kuvia vai keräileekö mies jotain kautta WA-kontakteiksi naisia, jotka lähettävät hänelle alastonkuvia.
Tuskin kukaan kuvia varta vasten galleriaan netistä tallentaisi.
Tunnustan ladanneeni. Se vaan on helpompaa kun on valmis galleria omista lemppareista olemassa kun täytyy mennä lypsylle. :D
Ehkä vähän vanhanaikaista tosin. Näinhän tehtiin joskus kun netti ei vielä ollut joka kodissa. Saatettiin tallentaa kuvat disketille ja sitten kotona omassa koneessa katsottiin ja hanskattiin. :D saa nauraa tai huvittua vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies! Haluaisipa oma mies minunkin kuvia mutta kun ei. Ilmeisesti parempaa tarjontaa muilla.
Ap
No voi harmi ettei ukkosi niistä välitä. Minusta oikein kivoja. Mulla on kuva vaimosta mm. edestäpäin ilman paitaa/liivejä ja lähikuva tisseistä hieman sivustapäin vaimon ollessa kumartuneena, riippuvat siinä kauniisti. Sitten vielä video hieman yläviistosta, missä vaimo puristelee tissejä eri tavoin =)
Minullakin on omasta vaimosta hyviä kuvia ja videoita. Itse niitä mulle laittaa tai antaa kuvata ja kyllä säännöllisesti niitä käytän käteen vetäessä.
Sun ukkos haluaa silmä karkkii kun pitää omaa kivaa. Se kyl on outoo ettei susta haluu kuvii