Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin menisin matkalle?

Vierailija
03.07.2022 |

En periaatteessa jaksaisi lähteä minnekään, mutta harmittaa jälkikäteen, jos tuhlaan arvokkaan lomani kotona hömmäilyyn. Luonnollisesti yksin olisin lähdössä ja matkustustavalla tai majoittumistavalla ei ole merkitystä. Mihin kannattaisi matkustaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniin on ainakin todella kalliita matkoja nykyisin. Eurooppa, Aasia ja Pohjois-Amerikka kiinnostavat eniten mantereista.

Vierailija
2/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kylpylään tallinnaan tuossa tilanteessa. Vähän matkustamista, mutta silti voi ottaa rennosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistimatka helvettiin voisi olla antoisa

Vierailija
4/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voisimme tietää, mikä sinua kiinnostaa. Itse pidämme kulttuuripitoisista kaupunkilomista. Tänä kesänä menemme Prahaan ja Osloon.

Vierailija
5/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Mistä me voisimme tietää, mikä sinua kiinnostaa. Itse pidämme kulttuuripitoisista kaupunkilomista. Tänä kesänä menemme Prahaan ja Osloon.

Kulttuuripitoiset aurinkolomat kiinnostavat minuakin.

Ap

Vierailija
6/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaupunkiloma.

Vierailija
7/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabon.

Vierailija
8/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turistimatka helvettiin voisi olla antoisa

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Et ole ainoa, joka inhoaa minua. Mitä tuo "helvetti" silti tarkoittaisi käytännössä? Afganistan, Pohjois-Korea, Venäjä vai joku sota-alue?

Ap

Vierailija
9/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin kylpylään tallinnaan tuossa tilanteessa. Vähän matkustamista, mutta silti voi ottaa rennosti.

Kiitos ideasta. En ole ollut Tallinnassa 20 vuoteen ja hyvin harvoin kylpylöissä. Ehkä vähän nolottaisi mennä yksin kylpylään tosin.

Ap

Vierailija
10/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin-matka kannattaa tilata heti kun Suomen Nato-jäsenyys varmistuu. Halpoja matkoja nyt saatavilla.

Vierailija
11/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Ap

Sitten hyviä on esimerkiksi Ateena, Barcelona ja Lissabon. Hyvät rannat ja paljon nähtävää.

Vierailija
12/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ideasta. En ole ollut Tallinnassa 20 vuoteen ja hyvin harvoin kylpylöissä. Ehkä vähän nolottaisi mennä yksin kylpylään tosin.

Ap

Voi sinne Tallinnaan mennä vaikkei menisi kylpylään.

Vierailija
13/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eestiin

Vierailija
14/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoristoiselle maaseudulle Britteihin tai Irlantiin, ja siellä päivävaelluksia tekemään.

Vierailija
15/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi sinne Tallinnaan mennä vaikkei menisi kylpylään.

Ok. En oikein tiedä mitään kovin houkuttelevaa siellä. Tykkään todella hienoista nähtävyyksistä ja luontoelämyksistä. Mutta pistän harkintaan. 🙂👍

Vierailija
16/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso turvallisuustilanne ensin. Tsekki, Kanaria, Irlanti, Usa, Uusi-Seelanti. Paikat joissa on merta, paitsi Tsekissä on joki. 

Vierailija
17/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti, Edinburgh.

Vierailija
18/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika suoritushenkinen myös. Eli haluaisin matkan myötä jonkun ns. "sulan hattuuni", että olen nähnyt tiettyjä nähtävyyksiä, jotka on "pakko" nähdä. Ajokorttia en omista, joten paikan tulisi olla saavutettavissa julkisilla kulkuvälineillä.

Ap

Vierailija
19/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Ap

Rodos oli kiva yllätys itselleni, paljon historiaa ja museoita. Ja nimeomaan Rodoksen kaupunki.

Vierailija
20/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kielikurssi (aikuisille) yhdistettynä matkaan voisi kiinnostaa myös.

Ap