Mihin menisin matkalle?
En periaatteessa jaksaisi lähteä minnekään, mutta harmittaa jälkikäteen, jos tuhlaan arvokkaan lomani kotona hömmäilyyn. Luonnollisesti yksin olisin lähdössä ja matkustustavalla tai majoittumistavalla ei ole merkitystä. Mihin kannattaisi matkustaa?
Kommentit (27)
Lähtisin kylpylään tallinnaan tuossa tilanteessa. Vähän matkustamista, mutta silti voi ottaa rennosti.
Turistimatka helvettiin voisi olla antoisa
Mistä me voisimme tietää, mikä sinua kiinnostaa. Itse pidämme kulttuuripitoisista kaupunkilomista. Tänä kesänä menemme Prahaan ja Osloon.
Matkailija kirjoitti:
Mistä me voisimme tietää, mikä sinua kiinnostaa. Itse pidämme kulttuuripitoisista kaupunkilomista. Tänä kesänä menemme Prahaan ja Osloon.
Kulttuuripitoiset aurinkolomat kiinnostavat minuakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Turistimatka helvettiin voisi olla antoisa
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Et ole ainoa, joka inhoaa minua. Mitä tuo "helvetti" silti tarkoittaisi käytännössä? Afganistan, Pohjois-Korea, Venäjä vai joku sota-alue?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin kylpylään tallinnaan tuossa tilanteessa. Vähän matkustamista, mutta silti voi ottaa rennosti.
Kiitos ideasta. En ole ollut Tallinnassa 20 vuoteen ja hyvin harvoin kylpylöissä. Ehkä vähän nolottaisi mennä yksin kylpylään tosin.
Ap
Turkin-matka kannattaa tilata heti kun Suomen Nato-jäsenyys varmistuu. Halpoja matkoja nyt saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Ap
Sitten hyviä on esimerkiksi Ateena, Barcelona ja Lissabon. Hyvät rannat ja paljon nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ideasta. En ole ollut Tallinnassa 20 vuoteen ja hyvin harvoin kylpylöissä. Ehkä vähän nolottaisi mennä yksin kylpylään tosin.
Ap
Voi sinne Tallinnaan mennä vaikkei menisi kylpylään.
Vuoristoiselle maaseudulle Britteihin tai Irlantiin, ja siellä päivävaelluksia tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi sinne Tallinnaan mennä vaikkei menisi kylpylään.
Ok. En oikein tiedä mitään kovin houkuttelevaa siellä. Tykkään todella hienoista nähtävyyksistä ja luontoelämyksistä. Mutta pistän harkintaan. 🙂👍
Katso turvallisuustilanne ensin. Tsekki, Kanaria, Irlanti, Usa, Uusi-Seelanti. Paikat joissa on merta, paitsi Tsekissä on joki.
Olen aika suoritushenkinen myös. Eli haluaisin matkan myötä jonkun ns. "sulan hattuuni", että olen nähnyt tiettyjä nähtävyyksiä, jotka on "pakko" nähdä. Ajokorttia en omista, joten paikan tulisi olla saavutettavissa julkisilla kulkuvälineillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Ap
Rodos oli kiva yllätys itselleni, paljon historiaa ja museoita. Ja nimeomaan Rodoksen kaupunki.
Joku kielikurssi (aikuisille) yhdistettynä matkaan voisi kiinnostaa myös.
Ap
Japaniin on ainakin todella kalliita matkoja nykyisin. Eurooppa, Aasia ja Pohjois-Amerikka kiinnostavat eniten mantereista.