Nuorten naama paiseilla - mitä huumetta kayttävät?
Kaupassa joutuu kysymään nuorisolta papereita usein. Viime aikoina silmiin on osunut monia nuoria jooden kasvot ovat täynnä outoa paisetta. Kun katsoo heidän pari vuotta vanhoja henkkareita, niissä näkyy sileä iho. Ihan hirveätä, jos ovat koukussa laittomuuksiin, jotka pulaavat ihon.
Kyse ei ole aknesta. Nämä ovat selkeäst vetäneet jotakin jolla naama saatu karmeaan kuntoon ja näyttävät ikäistään vanhemmalta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vegeravinto aiheuttaa usein tuollaista.
:D Eikä aiheuta. Mutta persuus saattaa aiheuttaa.
Mää oon vanha ja mun psoriasislääkitys aiheuttaa väsymyksen lisäksi turvotusta ja ihomuutoksia. Eipä ole kivaa kun ihmiset tuijottaa.
Peukku tunnetusti aiheuttaa.
"Lappeteläinen näkee työssään muun muassa yhä enemmän peukun aiheuttamia paiseita. Erikoista on se, että peukku aiheuttaa niitä myös polttamalla käytettynä. "
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee myös paiseita. Ihonalaisia finnejä ja välillä kunnon mätäpaiseita. Välillä kukkii naama huolella. Olisi kiva tietää mistä se voi johtua ja miten sitä voisi helpottaa. Huumeista ei ole kyse.
En tiedä sinusta mutta minulla vehnägluteeni teki tuommoisia tosi kipeitä ihonalaisia patteja alaleuan molemmin puolin. Sokeri ja kofeiini tuntuivat myös vaikuttavan. Mistään pesuaineesta ei (tietenkään) ollut mitään apua.
Vehnägluteeni minimiin niin nykyään on ongelmaton iho.
Vegeravinto aiheuttaa usein tuollaista.