Miksi kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina
vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään.
Kommentit (56)
Ensimmäisenä tuo premissi, että kaikkien tavoite elämässä on elää parisuhteessa, joutaa romukoppaa. Ihanan tuore tuulahdus suoraan 50-luvulta.
Toiseksi, kauniina naisena voi olla tosi vaikea oikeasti löytää potentiaalista kumppania. Pöksyihin yrittäjiä ja kaikenlaista muuta häntäheikkiä kyllä löytyy, mutta mistä tasavertainen kumppani, jonka yläpäässäkin liikkuu jotakin? Tavallista tallukkaa ei kukaan hyväksikäytä pelkän statuksen tai himon takia läheskään niin helposti. Vähemmästäkin kyynistyy ja pettyy miehiin, ja päättää etsiä sisältöä elämään muualta.
Siksi, koska naisen (rumankin) on aina parempi olla yksin kuin huonon miehen kanssa. Miehen tulee tuoda naisen elämään paljon plussaa eikä miinuksia, mitäs järkeä hommassa muuten olisi? Oikeasti hyviä miehiä on vähän.
Niin kauan ollaan sinkkuna kun ei sopivaa miestä löydy. Se ei olekaan ihan helppo löytää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska naisen (rumankin) on aina parempi olla yksin kuin huonon miehen kanssa. Miehen tulee tuoda naisen elämään paljon plussaa eikä miinuksia, mitäs järkeä hommassa muuten olisi? Oikeasti hyviä miehiä on vähän.
Jopa ihan mukavat miehet helposti vain laskevat elämänlaatua.
Miesten huono taso on tähän tietenkin syynä. Näennäisesti hyvät miehet ovat pahimpia pettäjiä. Siksi ketään kunnollista ei jää jäljelle.
Pelkästään tilastojen valossa miehistä 70 % on ylipainoisia, 50 % alkoholisteja tai suurkuluttajia, vain 20 % korkeasti koulutettuja jne. Lotossakin voittaa helpommin kuin parisuhteessa. Monillahan on kammottavat parisuhteet, ei käy kateeksi.
Eli on fiksu? No siinä se syykin sitten.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Se miesten haaroväli kun ei kiinnosta pätkääkään. On niin paljon kivempaa elää ilman nussimista.
Näin miehenä olen samaa mieltä. Ei kiinnosta jalkovälit. Elämä on helpompaa ja mukavampaa.
Itse olen komea, tai oikeastaan söpö, nuori mies enkä halua huonontaa elämänlaatuani suomalaisilla naisilla. Yksin on NIIN paljon parempi. Mies28V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi, Zabludowicz ja Zuckerberg ovat jo naimisissa. Siksi minun kohtaloni on jäädä yksin.
Voithan kokeilla Zorroa.
Zorro on fiktiivinen hahmo eikä ole muutenkaan juutalainen niin kuin nuo muut mainitut oikeat ihmiset.
Hankala aihe. Näyttää tosiaan siltä että nykymaailmassa naisen on ihan hyvä olla yksin. Meillä miehillä taas on usein voimakas seksin tarve. Niin ollut itselläkin. Olen ollut parisuhteessa vuodesta 1998 asti. Välissä vain muutamien viikkojen tahi kuukausien taukoja muutaman kerran. Nyt saman kanssa 12v. Tavatessamme oli kaunis ja minä komea. Nyt olen vähemmän komea ja hän näyttää kivalta. Kauneus on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tuo premissi, että kaikkien tavoite elämässä on elää parisuhteessa, joutaa romukoppaa. Ihanan tuore tuulahdus suoraan 50-luvulta.
Toiseksi, kauniina naisena voi olla tosi vaikea oikeasti löytää potentiaalista kumppania. Pöksyihin yrittäjiä ja kaikenlaista muuta häntäheikkiä kyllä löytyy, mutta mistä tasavertainen kumppani, jonka yläpäässäkin liikkuu jotakin? Tavallista tallukkaa ei kukaan hyväksikäytä pelkän statuksen tai himon takia läheskään niin helposti. Vähemmästäkin kyynistyy ja pettyy miehiin, ja päättää etsiä sisältöä elämään muualta.
Juuri näin. Harva mies uskaltaa lähestyä ja nekin ovat olleet aikamoisia pettymyksiä. Valitsin huonosti ja vieläpä monta kertaa.
En enää haaveile parisuhteesta. Miksi haluaisin miehen, jota kiinnostaa lähinnä mun ulkonäkö? Harrastan nykyään vain seksisuhteita. Valitsen komeimmat ja taitavimmat. Tämä riittää mulle. N40
Koska ei niitä hyviä miehiä juuri ole. Ja miksi ottaa koko ukko, jos haluaa lähinnä kikkeliä. En kaipaa arkeen ketään. Siksi minulla on saksalainen komistus fuckboyna, käydään välillä syömässä, rannalla tms ja harrastetaan kiihkeää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Harva mies uskaltaa lähestyä ja nekin ovat olleet aikamoisia pettymyksiä. Valitsin huonosti ja vieläpä monta kertaa.
En enää haaveile parisuhteesta. Miksi haluaisin miehen, jota kiinnostaa lähinnä mun ulkonäkö? Harrastan nykyään vain seksisuhteita. Valitsen komeimmat ja taitavimmat. Tämä riittää mulle. N40
Sama. En halua miestä jota kiinnostaa vain ulkonäkö. Mä olen päättänyt luopua seksistäkin, ainakin Suomessa. Miksi harrastaisin seksiäkään noiden miesten kanssa. Lelut ja omat kädet riittävät.
On yllättävän helpottunut olo kun on irtautunut miessukupuolesta täysin. Kaikki suhteisiin, seksiin, miesten miellyttämisen miettimiseen ym liittyvä vei yllättävän paljon aikaa, vaikken ole vielä paljoa elämässäni ehtinyt nyt 24-vuotiaana seurustellakaan.
Kauniit naiset eivät meikkaa.