Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sitä mieltä, että pieni määrä alkoholiongelmaisia ihmisiä pilaa koko alkoholin käytön maineen

Vierailija
03.07.2022 |

En siis väitä, etteikö alkoholiongelmaisista ihmisistä tulisi välittää, mutta mielestäni koko alkoholista on pelkästään alkoholiongelmaisten takia tullut jonkinlainen tabu ja Suuri Saatana yhteiskunnassamme, vaikka alkoholista ei olisi mitään ongelmaa, jos sitä käyttäisivät vaan ne, joilla homma pysyy hanskassa ja jotka eivät alkoholisoidu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkoholi aiheuttaa töppäyksiä vähän kaikille, jotka sattuu humaltumaan. Muuten raittiit perheenisät ja -äidit pettää ja tappelee firman pikkujouluissa jne. Ei se alkoholi silti mikään tabu ole tavallisten ihmisteb keskuudessa.

Vierailija
2/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa valtavia ja kalliita ongelmia. Miten voisi olla mahdollista löytää se pienenpieni vähemmistö, joka hallitsee juomisensa?

Oikeasti haitaton alkoholi on juomaton alkoholi. Puhdistusaineena erinomainen, mutta sisäisesti nautittuna vaarallinen. Suuri Saatana se on ollut aina, mutta sen vaikutuksen alaisena tehdyt vakavatkin töppäykset ovat useimmiten väheksytty "no kännissä sellaista sattuu" tasolle.

Ei ole mikään ihme, että päihteiden vaarallisuuden määrittelyissä alkoholi on hyvä kakkonen, heti heroiinin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee valintansa. Mutta valitettavasti osaan vaikuttaa jo pieni määrä ja lääkkeet /valmisteet, vaikka käyttäisivät eri aikaan. Ei siis olla kieltämässä, mutta kannattaa tiedostaa jos haluaa. Taas yskänlääkkeessä alkoholi poisti tulehdusta kurkusta tehokkaasti. 

Vierailija
4/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäys kannattaa aina.

Vierailija
5/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitää käyttää päihteitä? En ymmärrä.

Vierailija
6/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se alkoholi aiheuttaa töppäyksiä vähän kaikille, jotka sattuu humaltumaan. Muuten raittiit perheenisät ja -äidit pettää ja tappelee firman pikkujouluissa jne. Ei se alkoholi silti mikään tabu ole tavallisten ihmisteb keskuudessa.

Ei ole minulle aiheuttanut. Alkoholismia takana nyt parikymmentä vuotta.

Vierailija
7/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

straight edge kirjoitti:

No kuka sitä aina jaksaa olla selvinpäin?

- Irwin Goodman

Vierailija
8/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

straight edge kirjoitti:

Miksi käytät seksiä tai itsetyydytystä? Elämästä ei saa nauttia.

Vierailija
9/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bbecd775-9037-4891-9a4e-1ebd5bf12ad7

Oulun poliisi keskeytti puhallusratsian, koska rattijuoppoja oli liikaa

Vierailija
10/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että pieni määrä ketju- ja parvekepolttajia pilaa tupakoitsijoiden maineen. Itse olen polttanut yhden tupakan tänään enkä polta muiden ikkunoiden alla.

Vierailija
11/11 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian moni, tai ehkä juurikin tarpeeksi moni parisuhde on alkanut kohtuuttoman päihtymyksen takia, tai siis ansiosta.