Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina

Vierailija
03.07.2022 |

vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat elää yksin, enkä ymmärrä, mitä tekemistä sillä on ulkonäön kanssa. Miksi kaunis ottaisi ketään yhtään todennäköisemmin kuin vähemmän kaunis?

Vierailija
22/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat niin häiritsevän paljon huomiota, että ovat oppineet pitämään kaikki käsivarren mitan päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kukaan ei uskalla lähestyä heitä.

24/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miesten haaroväli kun ei kiinnosta pätkääkään. On niin paljon kivempaa elää ilman nussimista.

Vierailija
25/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haluta mies? Senkö takia, että miehet haluaa seksiä kauniin naisen kanssa? En minä elä miehiä varten.

Vierailija
26/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oo aikaa miehille. Enkä halua järjestää. Teen mitä huvittaa ja nautin tästä.

Miehet on ihania vain kavereina.

Vierailija
27/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Se miesten haaroväli kun ei kiinnosta pätkääkään. On niin paljon kivempaa elää ilman nussimista.

Tämä näin.

Vierailija
28/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluavat elää yksin, enkä ymmärrä, mitä tekemistä sillä on ulkonäön kanssa. Miksi kaunis ottaisi ketään yhtään todennäköisemmin kuin vähemmän kaunis?

Ehkä painosanalla ehkä siksi, että moni elää uskomuksessa, että jos ja kun on huomattavan kaunis niin saa huomattavan paljon enemmän lähestymyksiä ja iskuyrityksiä kuin vaikka minun kaltaiseni kaljuuntuva silmälasipäinen pituusrajoitteinen keskiarvoa vähemmän ansaitseva mies. 

Ja koska olen mitä olen, niin jotkut haluavat myös yhtälailla uskomusta, että minun olisi parasta tyytyä tai "ottaa" kumppanikseni kuka tahansa, joka on edes jollain tavoin mieleeni, koska on olemassa ilmeien uhka, että ellen näin tee, niin saan elää ja olla loppuikäinin sinkkuna.

Mutta olisiko se oikeasti niin kamalaa olla loppuiknäs sinkkuna? - Kun en minä ainakaan koe tarvetta tyytyä kehenään, koska ei se, että tunne toisesta olisi lähinnä se, että tyydympä häneen kunen todennäköisesti voi saada ketään parempaakaan ole asia, joka olisi hyvä pohja yrittää rakentaa yhteistä tulevaisuutta.

Eikä tällainen tyytyminen olisi minusta kumpaakaan kohtaan. Jo ajatus siitä, että tyytysin johonkin kumppanina on  minusta samantapainen ajatus kuin ajatus siitä, että pitäisin tosta tunteettomana hölmönä, joka ei lainkaan tuntisi, miten minä teeskentelen.  Tai millainen luuseri minä olisin näin tehdessäni. 

29/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat niin häiritsevän paljon huomiota, että ovat oppineet pitämään kaikki käsivarren mitan päässä.

Juuri näin.

Vierailija
30/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen hyönteisiä. 🦋🐛🐝

Vierailija
31/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyi, Zabludowicz ja Zuckerberg ovat jo naimisissa. Siksi minun kohtaloni on jäädä yksin.

Voithan kokeilla Zorroa.

Vierailija
32/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lihavatki naiset sinkkuja. Ainakin heitä on tinderi täynnä.

Vierailija
33/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei oo aikaa miehille. Enkä halua järjestää. Teen mitä huvittaa ja nautin tästä.

Miehet on ihania vain kavereina.

Tätä en voi käsittää. Muutama nainen on mielestäni ollut ihan tärkein ihminen maailmassa, jokunen mieskin on tähän haaviin osunut, mutten heidän kanssaan ole baari-iltaa enempää toivonut. Jostain syystä näiden naisten kanssa olisin toivonut pitkän yhteisen elämän. Pastaaks siittä.

Vierailija
34/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei ole tae rakkaudelle. Kaikki ei sitä löydä

Vierailija
35/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita ottaa ikävää ihmistä riesaksi. Täytyy löytyä parempaa.

Vierailija
36/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat itsestään liikoja. Luulevat, että heidän kuuluisi saada täydellinen mies.

Ei, vaan tietävät, että äijänretale yleensä vain huonontaa elämänlaatua.

En minäkään noin tyhmää miestä huolisi edes panotapiksi, vaikka olen vanha akka. Halu sammuu kun sinä avaat suusi.

Vierailija
37/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset eivät kehtaa olla ilman meikkiä jos seuralaisen kanssa viettää useampia öitä. 

Vierailija
38/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät halua ottaa ketään. Seuraava kysymys

Vierailija
39/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämä on täydellistä ilman miestä. Koskee kaikkia naisia.

Miehen elämä taas ilmeisesti on surkeaa ilman naista päätellen näistä tuhansista miesten aloittamista vinkumisketjuista.

Vierailija
40/56 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei ole tae rakkaudelle. Kaikki ei sitä löydä

Rakkaus = suostuu miehen pumpattavaksi keski-ikäiseksi asti, kunnes tasokkaimmat miehet vaihtavat nuorempaan patjaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä