Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri availi kaikki keittiön kaapit ja kun kysyin että mitä ihmettä tekee,

Vierailija
03.07.2022 |

Sanoi vain haluavansa tietää miten olen järjestellyt ne. On kuulemma kotona vaikea keksiä, mitä laittaisi mihinkin
Kyseessä 36 - vuotias ihminen.
Melko erikoista, eikö? Ei olla tunnettu edes kauaa, että ei nyt mikään sisko sentään ole kyseessä.
Eikö ole erikoista? Miehen mielestä ei tarvitsi uhrata tälle ajatustakaan, että siinähän availee kaappeja jos kiinnostaa. Minua häiritsee tuollainen käytös.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka vaan oli.

Lapset tekee tuota, kun eivät vielä osaa. Mä just opetin siskon 6v pojalle, että noin ei ole tapana kylässä tehdä ja hyvin oppi, eikä ollut moksiskaan. Olisko sun pitänyt tehdä samoin =)

Vierailija
22/24 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa joo, ja epäkohteliasta. Varkaaksi leimaamiset on jo provoilua.

Mun kaveri kerran oli yökylässä ja aamulla oli omin päin keittänyt kahvit, kun nukuttiin pidempään kuin hän! Edelleen ollaan kavereita.

Oon varmaan erikoinen: musta olisi vain kiva, että joku keitteli kahvit valmiiksi ennen kuin herään. Jos yökylässä on niin ei sitä tollaiseen pikkujuttuja tartte lupia kysyä. Niin ne jotkut katsoo synkemmän, jotkut valoisamman kautta samoja asioita.

Aloittajan tilanteessa (jos oikeasti edes jaksaisin välittää - siinähän penkoo, mitäs sit?) sanoisin kaverille, et hei, älä viitti käydä niitä kaappeja, kerro jos tarttet jotain. Asia käsitelty.

Mun elämä on tosi kivaa ja helppoa, suosittelen kokeilemaan tällaista suhtautumista.

Vierailija
24/24 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän hassua, mutta toisaalta nyt kun mietin niin kyllä minuakin kiinnostaisi miltä muiden kaapeissa näyttää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä