Miksi et opiskellut lääkäriksi?
Kommentit (61)
Huono ammatti. Vaihdoin tietotekniikkaan.
Miksi itse et opiskellut lääkäriksi?
Vierailija kirjoitti:
Pyörryn jos näen verta.
Pyörrytkö joka kuussa?
Aivan liian stressaava työ luonteelleni. Palkka ei edes ole kovin hyvä. Huippukirurgi, joka on omisanut elämänsä sairaalalle, tienaa julkisilla reilut 200 000 euroa, saman saa helposti joku "johtaja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörryn jos näen verta.
Pyörrytkö joka kuussa?
En tiedä. En ole käynyt missään kuussa.
sairaat uhmiset ja sairaalat inhottavat.
Miksi olisi pitänyt opiskella lääkäriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörryn jos näen verta.
Pyörrytkö joka kuussa?
Tiedät kyllä mitä tarkoitin.
En halua olla asiakaspalvelutyössä. Toki osa lääkäreistä tekee myös tutkimusta, mutta oli miten oli, mielenkiinnon kohteeni ovat muualla kuin lääketieteessä.
Tuskin olisin päässyt opiskelemaan, vaikka olisin halunnutkin. Mutta ällöttää ajatellakin että joutuisin vieraita ihmisiä hiplailemaan, niin tuskin olisin hakeutunut hyvilläkään papereillla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörryn jos näen verta.
Pyörrytkö joka kuussa?
Tiedät kyllä mitä tarkoitin.
Kyllä. Siksi vastasin niin kuin vastasin.
Olen liian tyhmä päästäkseni lääkikseen. Muutenhan se olisi oikein hyvä ammatti.
En halunnut enkä halua lääkäriksi.
Arvosanani eivät riittäneet lääkäriopiskelijaksi pääsyyn. Tienaan vähemmän vastuullisessa työssä kyllä hyvin, mutta edelleen kiinnostaisi työ lääkärinä, koska olisi edelleen hieno oppia ihmisen toiminnasta enemmän joka päivä. Siinä työssä ei haasteet lopu.
Vastaan perinteisesti: ei ollut minun kutsumukseni.
Koulussa inhosin biologiaa ja kemiaa. En tykkää olla ihmisten kansa tekemisessä ja vielä vähemmän syynätä ihmisten vaivoja. Tiesin kyllä jo koululaisena, että lääkäri syövät useammin ja paremmin, mutta olen saavuttanut sairaalloisen ylipainon ilman lääkäriksi lukemista.
Vasta kysymys miksi itse et opiskellut lääkäriksi? mikä ammattisi on? Oletan olet työtön yksinäinen mies,Koska sinulla ei alla muuta kuin kuin peruskoulu?
Pyörryn jos näen verta.