Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos parisuhteet on niin kamalia ja usein tuntuu että sukupuolet ei edes pidä toisistaan, niin miksi lähes kaikilla pakkomielle päästä parisuhteeseen?

Vierailija
03.07.2022 |

Uudestaan ja uudestaan.

En kehdannut livenä kysyä, tulin tänne sitten.

Taas kerran porukka valittaa miten kumppani sitä tätä ja tota ja sitten kääntyy mun puoleen ja kysyy miksi olen vieläkin sinkku.

Mitä siinä suhteessa niin kiehtoo, vetää siihen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei minulla ainakaan ole mitään hinkua, eikä perheessäni monella muullakaan ole. Tunnen siis ihan keski-ikäisiä ihmisiä jotka ovat mielummin eläneet yksin ja itsenäistä elämää, myös seksittömästi, eikä siis todellakaan esim. jostain uskonnollisesta syystä. Itse olin kylläkin parisuhteissa nuoresta lähtien lähes 25 vuotta, mutta sitten totesin, että ei tämä ole mun juttu, ja olen viihtynyt yksin jo 10 vuotta, en halua enää ketään. Olen siis nainen.

Vierailija
22/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisia aivopestään uskomaan että heillä ei ole mitään arvoa jos ovat sinkkuja. Multakin 12 vuotiaasta saakka kyselty missä on poikakaveri. No vieläkin olen sinkku ja mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa. Toisaalta nykyajan miehiä ei tunnu kiinnostavan kuin alle 22 vuotiaat.

N25

Älä nyt ainakaan tuota vikaa lausetta usko, 25 v nainen on kaikenikäisten miesten mielestä täydellisessä iässä, no vähintään ainakin kaikkien 26+ ikäisten. Olet ihan todella nuori ja näin 10 v vanhemman naisen silmissä ihan samanikäinen kuin joku 22 v. En tiedä mitä tasan 25 v miehet puuhaavat mutta suurin osa miehistä kyllä haluaa kenet vaan alle 30.v naisen.

Aijaa. Mulla on ollut todella vähän vientiä sen jälkeen kun täytin 23..No ehkä se on sattumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisia aivopestään uskomaan että heillä ei ole mitään arvoa jos ovat sinkkuja. Multakin 12 vuotiaasta saakka kyselty missä on poikakaveri. No vieläkin olen sinkku ja mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa. Toisaalta nykyajan miehiä ei tunnu kiinnostavan kuin alle 22 vuotiaat.

N25

Älä nyt ainakaan tuota vikaa lausetta usko, 25 v nainen on kaikenikäisten miesten mielestä täydellisessä iässä, no vähintään ainakin kaikkien 26+ ikäisten. Olet ihan todella nuori ja näin 10 v vanhemman naisen silmissä ihan samanikäinen kuin joku 22 v. En tiedä mitä tasan 25 v miehet puuhaavat mutta suurin osa miehistä kyllä haluaa kenet vaan alle 30.v naisen.

Aijaa. Mulla on ollut todella vähän vientiä sen jälkeen kun täytin 23..No ehkä se on sattumaa.

Minkä ikäisten miesten parissa se vienti väheni? Kyllä nimittäin 23 on ihan vauva. Ihmeellisiä miehiä, varmaan hyvin nuoria.

Vierailija
24/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy olla parisuhteessa on se, että pääsee viestimään ympäristölleen: joku halusi mut ja panee mua. Mitään muita syitä sillä ei ole, koska jokainen elää mieluiten vapaana.

Status symboli.

Ja myös pelko olla yksin, erottua joukosta, läheisriippuvaisuus.

Vierailija
25/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Minkä ikäisten miesten parissa se vienti väheni? Kyllä nimittäin 23 on ihan vauva. Ihmeellisiä miehiä, varmaan hyvin nuoria.

No suurinpiirtein omanikäisten. Olen ajatellut että varmaan suurin osa on sitten varattuja. Pk seudulla tuntuu olevan miesten markkinat.

Vierailija
26/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kannaltani pieleen menneissä suhteissa olen kokenut sen kaiken ihmeellisen ja kauniin, jota kahden ihmisen välillä voi olla, ja niissä muissa vain sen helvetin mitä kahden ihmisen välillä voi olla.

Tiedän, olen idiootti ja uskon rakkkauteen. 😎👍

Vierailija
27/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuja on enemmän kuin koskaan, eli parisuhteen hohto on himmenemässä.

Vietin ja ajatusmaailman ristiriita.  Nyt voi toteuttaa ilman persoonallista, vaikeasti löydettävää parisuhdetta. 

Vierailija
28/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei halua olla yksin / ulkopuolinen.

Vierailija
29/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan biologiaa. Luonto ohjaa pariutumaan ja usein myös lisääntymään.

Vierailija
30/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo mun kierätykseen kirjoitti:

naiset kuvittelevat että karva visalla kun korvaa mies maksaa ja hoitaa kaiken ei se reuhka ole todellakaan sen arvoista. v-reukoja on mailmassa n3 miljardia ei tavarasi ole ainut laatuinen saatikka järkesi naamasi.

Olet oikeassa, ja koskee myös sinua. Ja taloasi.

Vierailija
31/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

No tämähän siinä juuri on, että 25-vuotias on vain vuoden ajan. En mä ainakaan halua miestä jolle kelpaan vaan 25-vuotiaaksi asti. Jos haluaisin miehen, niin haluaisin sellaisen jonka kanssa voi olla vielä yli 30-vuotiaanakin. Mutta koska suurin osa miehistä ei sunkaan mukaan ole tällaisia niin mieluummin olen sinkku. 

-eri

Vierailija
32/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kalliiksi elää yksin.

Ja kun kaikki muut häviää parisuhdepoteroihinsa, niin näkee kuinka yksin sitä on.

Vierailija
33/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta opettaa että olet hyvä ihminen, kun näytät hyvältä, olet hyvässä kunnossa, sinulla on korkea koulutus, vakituinen työ, ja lisäksi olet hyvässä parisuhteessa ja teillä on yhteisiä lapsia. Ja teen heti selväksi että tämä on mielestäni todellista bullshittiä. Mikään näistä ei ole onnellisuuden mittari. Päämäärinä hyviä ainoastaan silloin jos ihminen ihan itse haluaa tavoitella jotain noista.

Parisuhteiden osalta olen myös huomannut jonkinlaisen korrelaation siinä, että mitä enemmän suhteessa on ongelmia, sitä enemmän sitä suhdetta hehkutetaan somessa. Annetaan ymmärtää Instagramissa että suhde on täydellinen, mutta sitten nuristaan kuitenkin läheisille suhteen ongelmista. Se saa todella miettimään, ollaanko siinä suhteessa vain siksi että saadaan postata materiaalia, josta seuraajat saavat tykkäillä ja jotta ei tarvitse selitellä kenellekään omaa sinkkuuttaan.

Olisi parempi päästä tällaisista paineista kokonaan eroon ja saada ihmiset ymmärtämään, että sinkkuus on AINA parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde. Hyvä parisuhde sen sijaan antaa paljon, mutta turha sitäkään on liikaa tavoitella. Sinkkuudessa ei ole yhtään mitään vikaa, ja kunnioitan ihmisiä jotka valitsevat sinkkuuden ja pysyvät päätökseen silloinkin, vaikka tulisi kuinka potentiaalisia kumppaneita vastaan.

Vierailija
34/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko yksin jäämisestä.

Näkee sinkun ja peilaa kaikki omat pelkonsa häneen.

Vierailija
35/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

No tämähän siinä juuri on, että 25-vuotias on vain vuoden ajan. En mä ainakaan halua miestä jolle kelpaan vaan 25-vuotiaaksi asti. Jos haluaisin miehen, niin haluaisin sellaisen jonka kanssa voi olla vielä yli 30-vuotiaanakin. Mutta koska suurin osa miehistä ei sunkaan mukaan ole tällaisia niin mieluummin olen sinkku. 

-eri

Ei se sitä tarkoita vaan sitä että keskimäärin miehet haluaa aloittaa parisuhteen alle 30 v naisten kanssa mieluiten mutta ei se tarkoita että ne haluaa heti dumpata puolison kun se täyttää 30. Ja edelleen keskimäärin pariskunnat on suurin piirtein toistensa ikäisiä +-5 vuotta. Ja kyllä minäkin yli 30 veenä olen valmis pariutumaan miehen kanssa vaikka tiedän että keskimäärin se alle 30 v on halutuin.

Vierailija
36/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama dilemma varmaan kuin siinä että niin moni haluaa sen lapsen mutta ei sitten jaksakaan sitä yhtään kun siitä tulee hankala.

Sellaiset joilla on ollut tai on hyvä parisuhde ja se kuuluisa yhteinen kemia ja yhteen kuuluvuuden tunne, eivät antaisi sitä pois mistään hinnasta.

Sitä itsekin kaipaan eniten näin keski-ikäisenä.

En olisi halunnut olla aina minä, vaan ME.

Ja huom. Jos lukee näitä keskustelupalstoja ja netin negatiivisia juttuja, niin näistä saa kaikenkaikkiaankin ihan häiriintyneen kuvan joka asiasta. 

Tämähän on nimenomaan paikka jonne tullaan päästelemään negatiiviset paineet ja saa anonyymisti sanoa sen mitä ei ehkä kehtaisi sanoa ääneen. Sit taas helpottaa. Täällä meuhkaavat ihmiset ovat hyvin pieni otos koko väestöstä eikä varmaankaan edusta valtanäkemystä.

Vierailija
37/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

-eri

Ei se sitä tarkoita vaan sitä että keskimäärin miehet haluaa aloittaa parisuhteen alle 30 v naisten kanssa mieluiten mutta ei se tarkoita että ne haluaa heti dumpata puolison kun se täyttää 30. Ja edelleen keskimäärin pariskunnat on suurin piirtein toistensa ikäisiä +-5 vuotta. Ja kyllä minäkin yli 30 veenä olen valmis pariutumaan miehen kanssa vaikka tiedän että keskimäärin se alle 30 v on halutuin.

Mitä ihmettä. Siis miksi tämä alle 30 v ikä on niin tärkeä parisuhdetta aloittaessa jos ei olisi sitä enää myöhemmin? Kuinka nopeasti suhteen alkamisesta se muuttuu vähemmän tärkeäksi?

Ja koska miehet haluavat nuoren naisen ulkonäön takia, niin mihin se ulkonäön arvostus häviäisi? Totta kai tällainen mies haluaa dumpata puolisonsa heti kun se ei enää ole yhtä kaunis vaan rupsahtanut. Joillakin se tapahtuu kolmekymppisenä, joillain vähän myöhemmin. Joka tapauksessa jätetyksi tuleminen ulkonäön mentyä ei oo mun tulevaisuuden haaveiden listalla kovinkaan korkealla.

Vierailija
38/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Eivät kuitenkaan halua irtosuhteita.

Olisi kauheaa olla riippuvainen asiasta, jota joutuu harrastamaan vastenmielisen/yhdentekevän kanssa.

Evoluutio,syntyvyys.

Vierailija
39/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

-eri

Mitä ihmettä. Siis miksi tämä alle 30 v ikä on niin tärkeä parisuhdetta aloittaessa jos ei olisi sitä enää myöhemmin? Kuinka nopeasti suhteen alkamisesta se muuttuu vähemmän tärkeäksi?

Ja koska miehet haluavat nuoren naisen ulkonäön takia, niin mihin se ulkonäön arvostus häviäisi? Totta kai tällainen mies haluaa dumpata puolisonsa heti kun se ei enää ole yhtä kaunis vaan rupsahtanut. Joillakin se tapahtuu kolmekymppisenä, joillain vähän myöhemmin. Joka tapauksessa jätetyksi tuleminen ulkonäön mentyä ei oo mun tulevaisuuden haaveiden listalla kovinkaan korkealla.

En ole tosiaan mikään parisuhteiden asiantuntija mutta siis onhan miehetkin useimmiten ulkonäöllisesti parhaimmillaan alle kolmekymppisinä, riippuu toki ihmisestäkin kuten naisillakin. Joka tapauksessa tämä fakta ei ole estänyt esim minua yli 30 v naista ihastumasta yli 30 v tai yli 40 v miehiin enkä todellakaan mieti että miltä he ovat ns tilastollisesti parhaimmillaan näyttäneet. En nyt usko että tämä on miehillä yhtään sen erilaisempaa, joitain poikkeuksia lukuunottamatta mutta heillä yleensä persoonallisuushäiriötyyppisiä ongelmia ja se nuori nainen on vain esittelykappale.

Vierailija
40/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta jättämisestä, en kyllä tiedä enkö ole kuullut yhdestäkään oikeasta parisuhteesta jossa mies olisi jättänyt naisen tämän ulkonäön tai iän karttumisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi