Jos parisuhteet on niin kamalia ja usein tuntuu että sukupuolet ei edes pidä toisistaan, niin miksi lähes kaikilla pakkomielle päästä parisuhteeseen?
Uudestaan ja uudestaan.
En kehdannut livenä kysyä, tulin tänne sitten.
Taas kerran porukka valittaa miten kumppani sitä tätä ja tota ja sitten kääntyy mun puoleen ja kysyy miksi olen vieläkin sinkku.
Mitä siinä suhteessa niin kiehtoo, vetää siihen?
Kommentit (45)
Sinkkuja on enemmän kuin koskaan, eli parisuhteen hohto on himmenemässä.
Nainen ..piti minulle 10 minuutin selityksen seksin jälkeen että miksi meidän pitäisi asua yhdessä jne jne. Totesin siihen että noi kaikki kommentit oli miksi sinä tarvit miehen hoitamaan sun asioitas.
Seksi. Eivät kuitenkaan halua irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Seksi. Eivät kuitenkaan halua irtosuhteita.
Olisi kauheaa olla riippuvainen asiasta, jota joutuu harrastamaan vastenmielisen/yhdentekevän kanssa.
Sä liikut oudoissa porukoissa. En tunne kyllä ketään, joka valittaisi ulkopuolisille puolisostaan tai selostaisi parisuhteestaan yksityiakohtaisesti ne henkilökohtaisimmatkin asiat. Ei se mun mielestä ole ihan sopivaakaan sitä toista osapuolta kohtaan.
Ehkä ne valittelee suhteistaan, jotta sulle tulisi parempi olo tilanteestasi.
naiset kuvittelevat että karva visalla kun korvaa mies maksaa ja hoitaa kaiken ei se reuhka ole todellakaan sen arvoista. v-reukoja on mailmassa n3 miljardia ei tavarasi ole ainut laatuinen saatikka järkesi naamasi.
parisuhteita kaikenlaisia on lähitulevaisuudessa enemmän ja se ei johdu arvojen muutoksesta vaan siitä että taloudelliset syyt pakottaa ihmiset yhä enemmän asumaan jonkun kanssa yhdessä ja jakamaan kustannuksia.
Yksi kaverini ei kestä olla hetkeäkään yksin, ei siis yllätä että hän on aina parisuhteessa jonkun kanssa. Otti koiran kun oli kuukauden ilman parisuhdetta. Itse olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Sekoitatko nyt normaalin arjesta purnaamisen siihen, että parisuhde on huono?
Purnaan minäkin, kun mies ei osaa imuroida omatoimisesti, kun koira kakkaa sisälle, kun auto pitää viedä huoltoon, kun netti lagaa ja vaikka mistä mistä muusta milloinkin. Ei se tarkoita, että elämä olisi parempaa ilman miestä, koiraa, autoa ja nettiä. Sinä päivänä vaan sattuu se joku asia ärsyttämään arjessa.
Tätä minäkin olen aina ihmetellyt! Toisille on suuri ongelma se että joku ei ole päätynyt parisuhteeseen. Minullekin eräs uppo-outo mies alkoi tiuskia että "kukaan ei tule kotoa hakemaan!!". Totesin vain että Luojan kiitos ei tule, miksi kuvittelet että edes hakisin parisuhdetta? Hänen kaltaisiaan räyhääjiä on suurin osa miehistä. Kiitos ei, rakastan enemmän rauhaa.
Jaa-a, parisuhde on lapsuudenkodista muuton jälkeen ainoa tapa jakaa koti ja elämä jonkun läheisen ihmisen kanssa jonka oletettavasti pitäisi sietää myös niitä huonoja puolia vrt joku kämppiskommuuni, ja useimmat ihmiset voi huonosti ilman läheisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja on enemmän kuin koskaan, eli parisuhteen hohto on himmenemässä.
Mutta stigma jatkuu
Ainoa syy olla parisuhteessa on se, että pääsee viestimään ympäristölleen: joku halusi mut ja panee mua. Mitään muita syitä sillä ei ole, koska jokainen elää mieluiten vapaana.
Vierailija kirjoitti:
parisuhteita kaikenlaisia on lähitulevaisuudessa enemmän ja se ei johdu arvojen muutoksesta vaan siitä että taloudelliset syyt pakottaa ihmiset yhä enemmän asumaan jonkun kanssa yhdessä ja jakamaan kustannuksia.
ResQ myy halvalla ruokaa, leipäjonot, kaupungista pystyy muuttamaan etäämmälle, auto sähköpotkulautaan.
Joten älä selitä.
talo mun kierätykseen kirjoitti:
naiset kuvittelevat että karva visalla kun korvaa mies maksaa ja hoitaa kaiken ei se reuhka ole todellakaan sen arvoista. v-reukoja on mailmassa n3 miljardia ei tavarasi ole ainut laatuinen saatikka järkesi naamasi.
Ymmärrän sinua.
T. Nainen, joka hoitaa itse kaiken
Ainakin naisia aivopestään uskomaan että heillä ei ole mitään arvoa jos ovat sinkkuja. Multakin 12 vuotiaasta saakka kyselty missä on poikakaveri. No vieläkin olen sinkku ja mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa. Toisaalta nykyajan miehiä ei tunnu kiinnostavan kuin alle 22 vuotiaat.
N25
Jaa-a. Puolensa ja puolensa. Parisuhde ja perhe on se malli, minkä monet ovat lapsuudessa saaneet. Biologia vaikuttaa ihmisessä vielä toistaiseksi niin, että he haluavat lisääntyä. Nuorena hormonit hyrräävät ja on saatava panokaveri. Lisäksi on olemassa viihdemaailman luoma mielikuva romanttisesta rakkaudesta.
Ihminen on laumaeläin ja siksi moni tuntee olonsa turvattomaksi yksin. Sopivan, yhteistyökykyisen kumppanin löytyessä monet käytännön asiat sujuvatkin helpommin yhdessä kuin yksin.
Monien mielestä yksin oleminen on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naisia aivopestään uskomaan että heillä ei ole mitään arvoa jos ovat sinkkuja. Multakin 12 vuotiaasta saakka kyselty missä on poikakaveri. No vieläkin olen sinkku ja mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa. Toisaalta nykyajan miehiä ei tunnu kiinnostavan kuin alle 22 vuotiaat.
N25
Älä nyt ainakaan tuota vikaa lausetta usko, 25 v nainen on kaikenikäisten miesten mielestä täydellisessä iässä, no vähintään ainakin kaikkien 26+ ikäisten. Olet ihan todella nuori ja näin 10 v vanhemman naisen silmissä ihan samanikäinen kuin joku 22 v. En tiedä mitä tasan 25 v miehet puuhaavat mutta suurin osa miehistä kyllä haluaa kenet vaan alle 30.v naisen.
Eivät varmaan kestä olla sinkkuina. Haluavat mieluummin olla huonossa parisuhteessa kuin yksin.