Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostaa käytetty HYVÄ JA HALPA akvaario??

Vierailija
18.10.2006 |

Huutonetin kahlasin tänään läpi ja anti oli huono=(

Muistan joskun muutama vuosi sitten, että jossain annettiin alataita ilmaiseksikin... Tahtoo ostaa kunnon altaan/paketin (toiseksi akvaarioksi) pian, mutta rahaa enemmälti vasta veronpalautusten aikaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sana kiertämään, aina jollain tutun tutulla on jo allas myytävänä.... Meilläkin on mutta mikä on sun halpa ja minkäkokoista?

Vierailija
2/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei ole koon väliä, paikka löytyy. Mulla allas on 120l ja aivan liian ylikansoitettu. Kaverin alllas hajosi ja antoi selvinneet kalat meille. Monnit tappelevat, rihmakalat syövät taiston elävältä, kärsin niitten puolesta ja haluan toisen altaan.

Mitä mukaan tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tulee pakettiin. Lisäksi jos hinnasta sovitaan voin laittaa todella edullisesti haavin (ison) kannnon ja kiviä. Ainiin lämppäri tulee kanssa pakettiin. Periaatteessa mulla on kaks suodatinta sille altaalle eheim ja fluval. Jos haluu eheimin suodattimella niin pikkusen pyydän enemmän hintaa. Ja molempiin suodattimiin on massoja mukaan. Plääh, mulla ei ole anonyymia sähköposti osoitetta.... Oisko sulla olis varmaan mukavampi keskustella!

Vierailija
4/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo anonyymiä...=( Missä päin Suomea sijaitsee?

Ap

Vierailija
5/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla, mutta kuljetus onnistuu hki-turku ja hki-kuopio. Tosin noihin en osaa sanoa millon ollaan reissuun lähdössä

Vierailija
6/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei asuta mahdottoman matkan päässä sit, Turku-akselilla=) Ootko siis mitään hintaa miettiny tolle satsille? Ja miksi luovut?

Vierailija
7/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn luomassa sen sähköpostin niin päästään keskustelemaan sinne!

Vierailija
8/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitihuu100 @ netti . fi

Vierailija
9/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viitseliäisyydestä

Ap