Häädön nopeuttaminen?
Muutin muutama viikko sitten kerrostaloon, jossa asuu huumeiden käyttäjä. Asia ei vaivaisi minua muuten, mutta tämä polttaa sisätiloissa ja savu kulkeutuu käytävän ja ilmanvaihdon kautta minun asuntooni.
Naapuri kertoi, että asukkaalle on hommattu häätö, mutta ei osannut kertoa kuinka kauan siinä kestää.
Nyt minulla on alkanut mennä hermot savuun.
Onko mitään keinoa millä asukkaan saisi muuttamaan pois nopeammin? Onko mitään tahoa, joka vuokraisi huumeiden käyttäjille asuntoja?
Kommentit (13)
Poliisi paikalle joka kerta, kun asia häiritsee, niistä lähtee sen verran ääntä, että korjaavat talteen.
etkö sisäistänyt pride kulkueen sanomaa KAIKKI PITÄÄ SUVAUTA
Tee ystävän palvelus laillista kannabis
Vierailija kirjoitti:
Poliisi paikalle joka kerta, kun asia häiritsee, niistä lähtee sen verran ääntä, että korjaavat talteen.
Ja muista maksaa käyttämäsi savupoliisin käynnit
Vierailija kirjoitti:
Hän ei melua enää. (En tiedä millainen tilanne oli ennen muuttoani). Tupakkaa hän sen sijaan polttaa sisällä monta kertaa päivässä.
liivimiehille pari tonttua kouraan niin eiköhän se häätökin nopeudu.
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli omista asioistasi :)
Minua ei kiinnosta tämän henkilön asiat muuten, mutta savu on minunkin asia, koska sitä joudun hengittelemään.
Vierailija kirjoitti:
No sinä et naapurina oikeastaan voi mitenkään tuohon vaikuttaa, jos häätö on jo tulossa. Toki voit tehtailla valituksia isännöitsijälle, mutta tuskin ne sitä prosessia juurikaan nopeuttaa, varsinkin kun kyse on noinkin "pienestä" haitasta, eikä vaikka siitä että yötä myöten on musat kaakossa, ruiskuja rappukäytässä ja sekavia ihmisiä verissä päin huojumassa pihalla. Häätöä on yllättävän vaikeaa saada edes tuollaisessa tilanteessa, kokemusta on...
Tätä pelkäsin. Onko tietoa kuinka kauan jäätö voi kestää?
Voisitko vaatia vuokranalennusta huonoista asuinolosuhteista?
Vierailija kirjoitti:
liivimiehille pari tonttua kouraan niin eiköhän se häätökin nopeudu.
Eihän liivimiehet nyt maksavia asiakkaitaan mukiloi.
No sinä et naapurina oikeastaan voi mitenkään tuohon vaikuttaa, jos häätö on jo tulossa. Toki voit tehtailla valituksia isännöitsijälle, mutta tuskin ne sitä prosessia juurikaan nopeuttaa, varsinkin kun kyse on noinkin "pienestä" haitasta, eikä vaikka siitä että yötä myöten on musat kaakossa, ruiskuja rappukäytässä ja sekavia ihmisiä verissä päin huojumassa pihalla. Häätöä on yllättävän vaikeaa saada edes tuollaisessa tilanteessa, kokemusta on...