Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikittainen kuoppa mahassa kireiden housujen takia. Miten saada pois?

Vierailija
03.07.2022 |

Lihoin hieman, ja kireät housut sai aikaan poikittaisen kuopan tuohon alavatsaan. Ei siis vyötärölle vaan alemmas. On kamalannäköinen. Olen laihtunut hieman, ja yrittänyt tehdä jonkun verran vatsalihasliikkeitä yms. Ei ole vaikutusta, kuoppa on tosi pahannäköinen eikä ole lähdössä minnekään. Onko leikkaus ainoa keino saada sileä maha? (ei ole raskauksia yms) ikää on jo yli 40. Ei vakavaa ylipainoa, toki pari kiloa saisi vielä lähteä. En näe miten edes teräksiset vatsalihaksetkaan saisi tuon kuopan pois. Onko jollain muulla ja miten saitte sen pois. Vältän nyt kireitä alus ja päällyshousuja. Ostan vain ns mummoalushousuja jatkossa, en enää pieniä tän takia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tää on enemmänkin mahan alla, ei oikeestaan mahassa. Tiiätte varmaan. Inhottava näky! Maha pömpöttää siinä kuopan päällä.

ap

2/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut miettiä kun käytit tiukkoja housuja. Leikkauksen saat kyllä maksaa ihan itse. Ei julkisella puolella ole mitään "liian tiukkojen housujen vuoksi syntyneen mahakuopan häivytysleikkauksia" joudut yksityiselle menemään. Onnea

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuommoinen ja BMI on 19,4.

Oon kuullut että se on joku rakenteellinen juttu.

Pitääkö nyt alkaa stressaamaan?

Vierailija
4/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus nuorena pikkuhousuista tuommoinen. Vaihdoin housujen mallia ja meni varmaan vuosia että se alkoi katoamaan. Laihtumisen myötä lopulta vasta kokonaan.

Vierailija
5/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelet nyt sitä, että kudoksesi asettuvat takaisin entisille paikoilleen.

Minulla oli tapana nojata istuskellessani kyynärpäälläni polven yläpuolella olevaan kohtaan. Vuosien mittaan nojailukohtaan muodostui hassunnäköinen monttu. Kun lopetin nojailemisen, kesti reilun vuoden, ennen kuin monttu vähitellen katosi.

Vierailija
6/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon rasvasolujen paikat ovat jo syntymässä. Jokaisella omalla tavallaan. Mitään kuoppaa ei saa aikaan housuja käyttämällä. Asia on erikseen jos olisi käyttänyt kureliivejä suunnilleen siitä saakka kun tarvi rintaliivejä teininä. Silloin rasvasoluilla ei ollut mahdollista paisua tiukkaan kurotuissa paikassa. Kehosta turposi sitten joku kuromaton paikka, koska emergiaylijäämä lähtee vain käyttämällä sen pois.

Vierailija
7/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että on housuista.

Vierailija
8/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ensin miksi ihmeessä kuopalla oleva vatsa olisi ongelma, mutta tarkoitatko vatsamakkaran alle jäävää poimua?

Tukihousut saattaisivat auttaa tuohon pulmaan. Siis vatsaa litistävät alusvaatteet.

Vierailija
9/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehon rasvasolujen paikat ovat jo syntymässä. Jokaisella omalla tavallaan. Mitään kuoppaa ei saa aikaan housuja käyttämällä. Asia on erikseen jos olisi käyttänyt kureliivejä suunnilleen siitä saakka kun tarvi rintaliivejä teininä. Silloin rasvasoluilla ei ollut mahdollista paisua tiukkaan kurotuissa paikassa. Kehosta turposi sitten joku kuromaton paikka, koska emergiaylijäämä lähtee vain käyttämällä sen pois.

naisilla oli ennen vanhaan monilla vyötärön kohdalla samanlainen, näkyy esim. bikinikuvissa, kun hameen tai housujenvyötäröt oli kireitä, ja ne on jättäneet jäljen vartaloon. Ei sillon ollu matalavyötäröisiä vaatteita ollenkaan. Alushousujenkin vyötärö oli aina korkealla, ei lanteilla kuten nykyään.

Kyllä tää mun alavatsa kuoppa on tullu monien vuosien aikana kun housut jne on ollu matalavyötäröisiä. Ja liian kiereitä. Syynä on valmistajien liian pienet mitotukset. Ostan L tai M, koko on todellisuudessa S, kuten Sloggilla.

ap

Vierailija
10/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
11/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin ensin miksi ihmeessä kuopalla oleva vatsa olisi ongelma, mutta tarkoitatko vatsamakkaran alle jäävää poimua?

Tukihousut saattaisivat auttaa tuohon pulmaan. Siis vatsaa litistävät alusvaatteet.

joo, joku sellanen

Vierailija
12/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt pussillisen lihapiirakoita niin ei ole kuoppaa mahassa 👍

Vierailija
13/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa vastaavasta?