Mitä käyttöä keksitte Kinder-yllätysten keltaisille muovikuorille?
Voiko niistä askarrella jotain? Olen kuullut, että vankiloissa askartelevat niistä säilytysrasioita.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen... eikö ne olekaan syötäviä?
Siis mitä? Hienosti on täytekakut maistuneet miehelle, kun olen koristanut noilla munilla.
Lasten synttäreille ongintaa, ja munaan joku karkki, tehtävä mistä saa palkkion tai jotain muuta kivaa, uusintaonginta jne.
Mahtuisko siihen vara-avain, minkä voi munassa vaikka kaivaa maahan. Kaikki kun osaavat katsoa kynnysmaton tai kukkaruukun alle.
Vierailija kirjoitti:
Täytän karkeilla ja sitten teen lapsille aarrekartan, johon olen niitä piilottanut. Helposti saan tunnin omaa aikaa kun innoissaan etsivät niitä.
Itse täytän ne 2€ kolikoilla. Saa helposti viisikin tuntia omaa aikaa kun muija etsii niitä kuin kärppä
Reissulle tai töihin annos hienoa sokeria kahvin lisukkeksi. Pienten korvakorujen säilytykseen. Ja tosiaan lääkkeille.
Tamponi tai kondomi, niin ei kassiin kurkkijat näe. Työpaikoilla noita on, ja vielä kehtaavat mainita jos jotain näkyy, tyyliin "Ai, sulla on laukussa suklaata, eikö sun pitänyt laihduttaa"?
Laita sisään kuivia riisinjyviä niin saat kivan rytmimunan.
Käytän niitä kertakäyttöisinä kuukuppeina.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisko siihen vara-avain, minkä voi munassa vaikka kaivaa maahan. Kaikki kun osaavat katsoa kynnysmaton tai kukkaruukun alle.
siihen isoon varmaan vosi mahtuakkin
Voimaantunut voi askarrella niistä helmet tai vaikka korvakorut.
Teippaa yhteen tarpeeksi monta niin saa vaikka uimapatjan.
Laitan niihin sampoota, hoitoainetta ym kosmetiikkaa pienille reissuille. Hyvin toimii, just sopivan kokoisia, ei vuoda.
Vierailija kirjoitti:
Ne auttaa laihduttamisessa, kun yhteen "munaan" pakkaa aina päivän ruoat.
😂
Vierailija kirjoitti:
Reissulle tai töihin annos hienoa sokeria kahvin lisukkeksi. Pienten korvakorujen säilytykseen. Ja tosiaan lääkkeille.
Reissulle? Mitähän ne tullissa miettii, kun näkevät sokerisi kindermunan kuoressa...
Tylsä kommentti mutta tarvitseeko kaikkea roskaa säästää? Kaikki tavara ja roska minkä hilloat asuntoonsi, nakertaa pois elintilaasi ja jää pyörimään laatikon perukoille pyörimään. On siivotessa tiellä. Taas yksi elementti nosteltavaksi, siirreltäväksi, paikoilleen laitettavaksi. Tai maailman jätevuorta kasvattavaksi. Joka tapauksessa en säästäisi moista muoviroskaa ainakaan kotona, roskiin vain.
Eikö ne ohuet kinder-patukat ole samaa tavaraa kuin yllätysmunat, jolloin ei tulisi edes noita "munankuoria" ongelmaksi?
E niillä enää mitään tee kun niistä tehtiin "turvallisia".
Oon joskus virkannut päälle hiiren ja laittanu riisiä sisälle. Kissalle kiva lelu.
Vankiloissa käytetään tosiaan paljon perunajauhojen ja tomusokerin säilytykseen.
"Kerää koko sarja!"