Mitä käyttöä keksitte Kinder-yllätysten keltaisille muovikuorille?
Voiko niistä askarrella jotain? Olen kuullut, että vankiloissa askartelevat niistä säilytysrasioita.
Kommentit (42)
Ne on käteviä käsilaukussa lääkkeille, mulla yhdessä kotelossa buranaa ja toisessa allergialääkettä
Vierailija kirjoitti:
Tee niistä kissallesi pallomeri.
Niitä palloja ois sen jälkeen ympäri kämppää. Ainakin meillä.
Täytän karkeilla ja sitten teen lapsille aarrekartan, johon olen niitä piilottanut. Helposti saan tunnin omaa aikaa kun innoissaan etsivät niitä.
Jätän kauppaan, niin ei tarvitse miettiä.
24 kasaan, niin on ainekset joulukalenterille.
Siis hetkinen... eikö ne olekaan syötäviä?
Ne auttaa laihduttamisessa, kun yhteen "munaan" pakkaa aina päivän ruoat.
Niihin voi liimata tulitikuista jalat ja sitten tussilla piirtää hassuja naamoja. Lapsille iloa vuosikausiksi!
Lääkkeille-idea oli kätevä!
Pallomeri, ihana!!
Aarrekartta ja joulukalenteri, lapsille niin kivaa!
Piristi päivää, kun ohimennen tämän vain avasin.
Vierailija kirjoitti:
lämpöä kaupunkilaisille jätteenpolttolaitoksessa
Tää on meilläkin
Vierailija kirjoitti:
Ne auttaa laihduttamisessa, kun yhteen "munaan" pakkaa aina päivän ruoat.
Voita?
Korvatulppia on hyvä säilyttää kuorissa, pysyy siistinä mukana, jos esimerkiksi julkisissa sattuu tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on käteviä käsilaukussa lääkkeille, mulla yhdessä kotelossa buranaa ja toisessa allergialääkettä
Minäkin käytän lääkkeiden kotelona, etenkin jos menen pienelle matkalle enkä halua ottaa koko purkkia mukaan.
Muita käyttötarkoituksiani niille on minulla ollut repussa kuulokkeiden säilytys, ponnareiden säilytys ja satunnaisten pienten askartelutavaroiden säilytys esim. magneetit ja jotkut helmet.
Noista saisi myös mukavasti aikaan esimerkiksi kotityö-arvonnan tai vaikka joulukalenterin.
Puolikkaaseen naru kiinni ja miehinen tanga on valmis. Ainakin minulle.
lämpöä kaupunkilaisille jätteenpolttolaitoksessa