Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten karsia miehet, jotka ovat vain seksin perässä?

Vierailija
03.07.2022 |

Miehet, antakaa neuvoja siihen, miten teistä voisi karsia pois ne, jotka etsivät vain seksiä tai kevyttä suhdetta. Mistä tällaiset yksilöt tunnistaa treffeillä? Naiset, oletteko ikinä törmänneet tällaisiin miehiin, jotka olevinaan haluavat sitoutua, mutta hakivatkin vaan seksiä. Miten he käyttäytyivät?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta ei saa hyviä neuvoja. Mene lukemaan female dating strategy -sivustoja. Opit paljon.

Vierailija
42/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huomasin jonkun miehen laittaman, nais seuraku ilmoituksen , joka oli laitettu Suviseuroista johonkin pylvääseen siellä teltassa siinä haetaan naista , joka on neitsyt, pitkä tukka , puhuu totta,

Uskoo julmalaan seuraava onkin erittäin, Asiatonta musiikin maun suhteen eli , pitää vihata maalista musiikkia , jotta kirjoitustani Hänen takiaan poisteta en kirjoita sitä Asiatonta sanaa kokonaan!

Eli hän , toivoo että nainen vihaa

Kaikkea musiikkia mikä Ei ole hengellistä.

Seuraavalla sanalla.

Toivon , että nainen vihaa h...

musiikkia!

(Siis miten törkeää! )

Ja tämmöinen on ilmoitus saa olla ,

Siinä on tämän miehen nimikin,

..

Mistä huomasin moisen ilmoituksen,?

Siitä kun äsken katsoin jumalanpalvelusta suoraa lähetystä Lopelta se tuli suviseuroista.

Mutta kun kerennyt ihan alusta kahtoa niinpä päätin googlettaa suviseurat YLE Areena ja kas kummaa oli kuvia suviseuroista ja tuo ilmoitus oli kuvien joukossa!

Jospa sinä löydät tämän ilmoituksen ,

ja luet tarkemmin onko tämä , sellainen , jota haet?

Tunnen kyllä tuon nimisen miehen , koska hän oli yhä aikaa koulussa ,

Ja oli valinnut valinnais aineeksi musiikin, ja lauloimme ei hengellisiä lauluja , ei hän Kyllä vihannut niin rajusti ei hengellistä musiikkia, että

Ihan nimeää sen maailman vanhimman ammattin harjoittajan mukaan!

Ja siellä hän on satoja lukutaitoisia lapsia mitä tämä mies vastaa heille tai mitä heidän vanhemmat , vastaa kun lapsi kysyy silmät pyöreänä"

Äiti/ isä " mitä se h.. musiikki tarkoittaa "!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihan suoraan sanonut etten harrasta seksiä ilman tunteita. Pitää paikkansa eikö ole tarvinnut teeskennellä.

On toiminut ihan kohtalaisen hyvin, kaksi seurustelua ei päättynyt avioliittoon ja kaksi on päättynyt siihen, ja ne joita ei kiinnosta kuin seksi ovat häipyeet ennen kuin olen lämmennyt. Win-win. Kuulostan 103-vuotiaalta, olen 43.

Vierailija
44/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin perässä olevan miehen tunnistaa siitä, että hänellä on pippeli.

Vierailija
45/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin tuntemani nainen, joka vaihtoi seurustelukumppania kuin paitaa, valitti, ettei millään löydä miestä, joka olisi valmis sitoutumaan. Sanoin hänelle, että sitä saa mitä tilaa. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan, mitä tarkoitin.

Vierailija
46/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihan suoraan sanonut etten harrasta seksiä ilman tunteita. Pitää paikkansa eikö ole tarvinnut teeskennellä.

On toiminut ihan kohtalaisen hyvin, kaksi seurustelua ei päättynyt avioliittoon ja kaksi on päättynyt siihen, ja ne joita ei kiinnosta kuin seksi ovat häipyeet ennen kuin olen lämmennyt. Win-win. Kuulostan 103-vuotiaalta, olen 43.

Samaa mieltä. Ilman tuntoa ei seksi toimi.

Vierailija
47/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin perässä olevan miehen tunnistaa siitä, että hänellä on pippeli.

Pikkupojan tunnistaa siitä. Aikuisilla miehillä on penis.

Vierailija
48/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tule tykkäämään vastauksesta joka on se, että täytyy valita se mies joka on omantasoinen ja vain "ihan kiva".

Jos aina vaatii mieheltä täydellisiä kipinöitä ja kemioita ja hullaantumista niin todennäköisesti löytää aina vain seksin perässä olevia.

Eihän ap sanonut, että hän haluaisi seksittömän kaverisuhteen. Ja sitähän se olisi, jos ei olisi kemioita ja kipinöitä. Kaverisuhde.

Silti kannattaa keskittyä suht omantasoisiin ehdokkaisiin ja etsiä se jonka kanssa niitä kipinöitä on. Minusta on tällä hetkellä kiinnotunut yksi nainen ja koen ettei olla ihan samanlaisia. Aivan maksimissaan suostuisin tämäntyyppisessä tilanteessa seksisuhteen mutta nyt ei kelpaa edes se. Olen kuitenkin jutellut hänen kanssaan jonkun verran suhteen etsimisestä ja jotenkin ihmettelen sitä, että tinderin valikoimasta suuressa kaupungissa löytyy hyvin harvoin mies jolle voi jutella.

Mikset noudata omaa ohjettasi? Käsket muita tyytymään "omantasoiseen", koska niiltä kuulemma saa heti seksiä. Nyt siinä olisi nainen, joka on kiinnostunut sinulta, ja jonka kanssa saisit suhteen (ja sitä seksiäkin), mutta et huoli, kun luulet olevasi häntä parempi. 

Naisille taitaa koko tasosanassa olla ongelma johonkin parempiin ja huonompiin lokeroiminen. Antaahan se sellaisen vaikutelman ja käytin mieluummin sanaa ettei olla samanlaisia. Naiset käyttävät jotain muita termejä, ei ole kemiaa, kipinöitä, ei kiinnosta jne. Efektiivisesti kyseessä on sama asia ilman lokerointia. Aina toinen ei vain sytytä.

Kaikilla on jotain vaatimuksia kumppanille ja silloin voi sanoa kaikkien laskevansa itsensä ns. parempiin ihmisiin, joille ei nuo huonommat kelpaa, vaikka kysessä ei ole mikään parempi/huonompi vertailu. Jokainen yrittää löytää itselleen sopivan kumppanin ja yleisesti "huonona" pidetty ominaisuus voi olla "hyvä" oikealle kohteelle.

Vierailija
49/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulisi olla sellainen, että hän olisi harrastanut seksiä alle viiden miehen kanssa. Miksi vaadit lähes neitsytmiestä, jod kerta itse olet h u o r a?

Vierailija
50/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua vaikuttaa siltä että leuhotan, mutta taidan silti ihan vähän leuhottaa.

Mun miehen kanssa tavattiin ravintolassa ja mentiin mun luo yöksi. Tän jälkeen tapailtiin ja kipinät sinkoili mut mies lopetti aina ennen kuin asiat eteni sänkyyn asti. Ehkä kolmisen viikkoa kesti näin? Kertoi vähän myöhemmin et jos meidän jutusta ei olisi tullut mitään, ei ois halunnut mun luulevan että hän oli mun kanssani vain seksin takia.

Herrasmiehen tunnistat kyllä kun osuu kohdalle🙏

Vierailija
51/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alempitasoinen mies, sitä todennäköisemmin haluaa sitoutua, koska ei saa irtoseksiä. Karu totuus, mutta miehet, joilla on menekkiä ei sitoudu tai ovat jo sitoutunee aikoja sitten.

Vierailija
52/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä alempitasoinen mies, sitä todennäköisemmin haluaa sitoutua, koska ei saa irtoseksiä. Karu totuus, mutta miehet, joilla on menekkiä ei sitoudu tai ovat jo sitoutunee aikoja sitten.

Totuuden siemen tuossa on, mutta ei silti voi yleistää noin rankasti.

Ja tuon toteaminen ei ratkaise mitään, koska naiset arvostavat miehessä vain sitä tunnereaktiota, kipinöintiä.

Kuka tahansa nainen löytäisi heti sitoutumishaluisen miehen, mutta ongelma tulee siinä kun hän on vain ihan kiva.

Vierailija
53/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa a, minä taas haluaisin sellaisen naisen joka ei seurustellessa oli jatkuvasti ns. munissa kiinni, sellaisen myyttisen päätä särkee naisen josta muut miehet aina valittaa.

Vierailija
54/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on pakko valehdella,ei se voi toitottaa haluavansa pelkkää seksiä vaikka haluaisi.

Vierailija
55/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3kk haarat kiinni. Kyllä seksin perässä juoksevat vaihtaa helpompaan

Ei vaihda. Mies on tämän 3 kk muiden naisten kanssa ja jaksaa kyllä hyvin odottaa.

Vierailija
56/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä vältät miehiä, jotka ovat profiliikuvassa ilman paitaa tai profiilikuva on biletyskuva. Miehet, jotka eivät viitsi pahemmin keskustella tai viestit ovat seksipainotteisia ja pyytävät sinua lähettämään seksikkäitä kuvia ovat myös vain seksin perään. 

Vierailija
57/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

No jaa a, minä taas haluaisin sellaisen naisen joka ei seurustellessa oli jatkuvasti ns. munissa kiinni, sellaisen myyttisen päätä särkee naisen josta muut miehet aina valittaa.

Mitäs olet niin hottis!

Vierailija
58/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä vältät miehiä, jotka ovat profiliikuvassa ilman paitaa tai profiilikuva on biletyskuva. Miehet, jotka eivät viitsi pahemmin keskustella tai viestit ovat seksipainotteisia ja pyytävät sinua lähettämään seksikkäitä kuvia ovat myös vain seksin perään. 

Se on varmaan vaikeaa välttää, kun miehet ovat huomanneet, että nuo kuvat ovat pakollisia, jos mielii kyseisestä sovelluksesta saada laadukasta naisseuraa. Tai päästä edes viestittelemään sellaisten kanssa.

Vierailija
59/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Mitäs olet niin hottis!

Voi kun olisinkin niin sen tajuaisi vaan ei, ihan tavallinen pottunokka.

Vierailija
60/82 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovat haluavinaan", EI missään nimessä mikään "olevinaan haluavat".

Lopettakaa nyt jo viimein käyttämästä tuota ilmaisua jos ette kerta kaikkiaan osaa, sitä näkee enemmän väärin kuin oikein käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme