Miten sanoa kavereille etten enää halua olla heidän juoppokuskinsa?
Alkaa jo kyllästyttämään.
Olen ainoa meistä joka ei juo ja jostain syystä ajauduttu siihen että minä tietenkin olen automaattisesti aina heidän kuskinsa.
Alkanut tulla hyväksikäytetty olo.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, että ollaan kaikki siinä kolmenkympin eri puolilla ja siis eivät he nyt soita minua kuskaamaan jos jossain ovat (no nuorempana tekivät näin muutaman kerran - sille sentään sain stopin).
Nyt on enemmän se että jos mennään jonnekin yhdessä, niin oletus on että minä ajan (asutaan aika hujan hajan) eli haluavat että minä usein käyn noukkimassa heidät ja varsinkin sitten takaisin tullessa haluavat ovelle asti kyydin.
On jo aika jättää teini-iän bilevaihe taakse.
Nautitko itse noista reissuista, ilmeisesti kyseessä on baarikierros, kun kerran kavereillasi liittyy alkoholi kuvioon noin olennaisena osana?
Itse olin usein myös "kavereilleni" kuskina 18- vuotiaana.
Kun lakkasin kuskaamasta, hävisivät kaveritkin.
Löysin seurustelukumppanin, jonka kanssa aloin viettämään aikaa, sekä harrastuskavereita, joiden kanssa oli viikonloppuisin puuhaa ilman alkoholiakin.
Olen myös aina harrastellut asioita itsekseni.
Myöhemmällä iällä olen joutunut asettamaan myös rajoja vastaavissa merkeissä.
Nuoruudenkaveri on slkoholisoitunut ja oyrki käyttämään minua hyväksi, kun oli kyytiä vailla.
Jouduin ottamaan jyrkän kannan kaljaveikon kuskaamiseen ja muuhun hyysäämiseen.
Älä sano, vaan ghostaa kuskipyynnöt.
Haluat kuitenkin riekkua heidän mukanaan vai?
Kai olet pyytänyt edes muhkeat bensarahat heiltä vuosien aikana ?
Vierailija kirjoitti:
Kai olet pyytänyt edes muhkeat bensarahat heiltä vuosien aikana ?
Mikäli et, kyyditse heidät vielä kerran, mutta sano etukäteen että tällä kertaa maksatte vuosien kulut ja tämä on viimeinen kerta kun olen juoppokuskina.
Se tekis 200 euroa/henkilö
Vaikkapa noin kuin kirjoitit.
Jos haluat kikkakakkosen, niin juo viikonloppuisin aina muutama kalja ja sitten harmittelet kun ei pääse ajamaan. Soitot loppuu äkkiä ja viikonloppukin menee mukavammin.
Miksi ihmeessä pitää olla kuski, tätä en oo koskaan ymmärtänyt. Isommassa kaupungissa pääsee julkisilla, pienemmät pitäjät hoitaa jalkapatikalla. Taksejakin löytyy.
Paras sanoa suoraan. Näet, ovatko oikeita kavereita vai käyttävätkö vain hyväkseen.
Sua hyväkskäytetään surutta. Olisko aika lopettaa sen hyväksyminen?
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, että ollaan kaikki siinä kolmenkympin eri puolilla ja siis eivät he nyt soita minua kuskaamaan jos jossain ovat (no nuorempana tekivät näin muutaman kerran - sille sentään sain stopin).
Nyt on enemmän se että jos mennään jonnekin yhdessä, niin oletus on että minä ajan (asutaan aika hujan hajan) eli haluavat että minä usein käyn noukkimassa heidät ja varsinkin sitten takaisin tullessa haluavat ovelle asti kyydin.
On jo aika jättää teini-iän bilevaihe taakse.
Nautitko itse noista reissuista, ilmeisesti kyseessä on baarikierros, kun kerran kavereillasi liittyy alkoholi kuvioon noin olennaisena osana?
Itse olin usein myös "kavereilleni" kuskina 18- vuotiaana.
Kun lakkasin kuskaamasta, hävisivät kaveritkin.
Löysin seurustelukumppanin, jonka kanssa aloin viettämään aikaa, sekä harrastuskavereita, joiden kanssa oli viikonloppuisin puuhaa ilman alkoholiakin.
Olen myös aina harrastellut asioita itsekseni.
Myöhemmällä iällä olen joutunut asettamaan myös rajoja vastaavissa merkeissä.
Nuoruudenkaveri on slkoholisoitunut ja oyrki käyttämään minua hyväksi, kun oli kyytiä vailla.
Jouduin ottamaan jyrkän kannan kaljaveikon kuskaamiseen ja muuhun hyysäämiseen.
Kuulostaa tutulta. Kyllä ne rajat on laitettava ja ellei toiset niitä kunnioita, ystäviä on löydettävä muualta. Itsellä tuli työelämän kautta pari hyvää harrastuskaveria sekä toki puoliso. Alkoholi ei ole se itseisarvo näkemiselle, vaikka toki saatamme pari kertaa vuodessa innostua viihteellekin.
kolhin tahallaan kaverin mark 2 lokaria kyllä loppui alkoi vielä minulta pyytämään korvausta itsellä oli ovi auki kun oksensi vähän leimasin kuskin puolta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää olla kuski, tätä en oo koskaan ymmärtänyt. Isommassa kaupungissa pääsee julkisilla, pienemmät pitäjät hoitaa jalkapatikalla. Taksejakin löytyy.
Pienemmistä pitäjistä lähdetään sinne lähikaupunkiin.
Jos kaveriporukka asuu toisistaan 10-20km päässä ja kaupunkiin on matkaa 40km?
Taksilasku illalta on helposti monta sataa.
Yksinkertaista:sanot,ettet halua olla enää heidän juoppokuskinsa😆