Mihin aikaan nousette aamuisin sängystä, jos ei ole pakko lähteä mihinkään?
Niin että mihin aikaan heräätte vapaa-päivinä?
Nykyinen kumppani makaa sängyssä viikonloppuisin puoliin päiviin. Mä en vaan ymmärrä tuollaista, että nukutaan kellon ympäri. Mä syön jo lounasta kun toinen väsää itselleen aamupalaa.
Onko yleistäkin?
Kommentit (44)
Heräsin esim eilen klo 15.00.
Tänään iltavuoroon.
Nukun aina vapaapäivinä iltapäivään asti.
Viimeistään silloin kuin vauvakin eli 6-8
Jos ei ole menoa niin en ikinä nouse ennen 11. Jos satun heräämään, niin jatkan unia.
Pirtsakan pieruunhajuisesta makuuhuoneesta kömmin ylös kun siltä tuntuu.
5-6 välillä, joskus aikaisemminkin
Neljän maissa on aamukahvi, sitten parin tunnin siesta ennen askareita.
Iltaisin ei väsytä koskaan. Olen virkeimmilläni puolen yön aikaan. Menen säädyllisyyssyistä nukkumaan viimeistään kolmelta. Herään sitten puoli yhdeltätoista. Jos on ollut työaikoja, niin rytmiin ei ole ollut vaikutusta muuten, kuin että on tullut nukuttua vähemmän. Näin on jatkunut 30 vuotta.
nousen viimeistään kuudelta
vaihdevuodet ovat tehneet minusta mummon :)
Yritän päästä ylös joskus klo 11 aikaan viimeistään. Joskus menee 12 asti. Herään siinä 10-11 välillä yleensä, mutta en nouse heti ylös.
Levoton nukkuja jatkaa unia pätkissä. Siinä yleensä syy aamun venymiseen.
Olen itse iltavirkku. Jos ei tarvitse mennä mihinkään vapaapäivänä. Meillä syödään aamupalaa klo 11.00 - 12.00. Se on meille brunssi. Rakastan näitä aamuja. Ei kiire mihinkään. Kahvia saa nautiskella puoli tuntia, ihanaa.
Mulla vaihtelee miten herään ja jaksan nousta.
Tyypillisimmin herään klo. 9:n ja 10:n välisenä aikana ja nousen 11:sta ja 12:sta väliltä.
Täällä mökillä nousen klo. kymmenen aikaan.
Jokin siinä on, että mökillä herään aikaisemmin.
Mahtaa johtua siitä, että muut herää aikaisemmin ja alkaa kolistella.
Yleensä siinä 12-14 :D Unta riittää usein 12h.
Seitsemän maissa nousen, tokkurainen olo jos nukkuu pitkään
Lauantaisin klo 8, sunnuntaisin klo 9. Sen verran elimistö ehtii viikonloppuna korjata, kun arkisin herään aina klo 7. Näillä helteillä nukkuminen on kuitenkin ollut hyvin epäsäännöllistä.
5-7 yleensä, olen eläkkeellä. Aina ollut aamuvirkku.