Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei hetkauta toisten paljastavat vaatteet?

Vierailija
03.07.2022 |

Ei herätä niin minkäänlaisia tuntemuksia. Alastomuuskin on luonnollista, mutta mieluusti kyllä soisin, että ihmisellä on jonkinlaiset vaatteet jollei olla millään nudistialueella. Samoin bikinit tai pelkkiin uimashortseihin pukeutumisen voi jättää rannalle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hetkauta? Vihastuta, ihastuta, kiihota? En ole kiinnostunut ihmisistä ylipäätään, en seuraa heidän pukeutumisiaan.

Vierailija
2/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten pukeutuminen tai muutenkaan ulkonäkö. Tai oikeastaan ihmisetkään noin yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla hetkauta? Vihastuta, ihastuta, kiihota? En ole kiinnostunut ihmisistä ylipäätään, en seuraa heidän pukeutumisiaan.

No siis mitenkään. Ei ällötä, ärsytä, innosta, pöyristytä, jne.

Vierailija
4/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jos istutaan alas julkisesti, on jotain takapuolen peittona (esim laudeliina). Muuten aivan herttaisen samantekevää. 

Vierailija
5/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei kiinnosta mutta jos hikoilee puolialastomana pitkin julkisia liikennevälineitä, tuoleja yms, niin se on aika ällöä.

Vierailija
6/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua lähinnä säälittää toisten paljastelevat vaatteet. Kotikasvatus mennyt pieleen.

Vierailija
7/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että jos istutaan alas julkisesti, on jotain takapuolen peittona (esim laudeliina). Muuten aivan herttaisen samantekevää. 

Minusta perse pitäisi olla peitettynä ja joku yläosa olla (myös miehillä). Sama sitten vaikka olisi napapaita.

Vierailija
8/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisittepa eläneet 70-luvulla. Ei silloin ihmetelty toisten vähäisiä vaatteita. Eikä karvaisuutta.

Vierailija
9/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua lähinnä säälittää toisten paljastelevat vaatteet. Kotikasvatus mennyt pieleen.

Helteellä?

Oot sairas.

Vierailija
10/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huvittaa paljastalevat pukeutumiset.

Vierailija
11/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi jöpöttämään kun ajattelenkin timmien tyttöjen paljastavia vaatteita. Ja miksei myöskin rehevien mammojen...

Vierailija
12/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes huomaa ihmisiä, saati että tietäisin, miten ovat pukeutuneet. En edes mieti, ovatko jotain sukupuolta, kun se ei mua kiinnosta. Pikkulasten pukeutumiseen kiinnitän jonkin verran huomiota: onko talvella tarpeeksi päällä, kesällä liikaa.

Vierailija
13/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi jöpöttämään kun ajattelenkin timmien tyttöjen paljastavia vaatteita. Ja miksei myöskin rehevien mammojen...

ketään kiinnosta sun jöpötykset ja töpötykset

Vierailija
14/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota toisten pukeutumiseen, ellei jollakulla ole jotain tosi kivaa päällä. Eli ei häiritse, ei ärsytä. Eikä muutakaan.

Vierailija
15/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteellä?

Oot sairas.

Eritoten helteellä! Oikea hellevaatetus on väljää, pitkähihaista ja -lahkeellista pellava/puuvillapukeutumista eikä white trash-vaatteiden vähentämistä puolialastomuuteen, kuten sivistymättömillä suomalaisilla on tapana.

- eri

Vierailija
16/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa ihmisten pukeutumisvalinnat, mutta se tyylitajuton ja oman kritiikin puuttuminen ärsyttää. Noloa on rumat tatuoinnit, reijitykset ja naisten hiuksissa amatöörimäiset värit, sekä rekkalesbo-sivukalju. Hyi!

Vierailija
17/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastelevat vaatteet sopivat uimarannalle ja kotipihaan. Kaupungille, hotelliaamiaisille, linja-autoon pitäisi kyllä laittaa jotain kunnollista päälle. On erittäin mautonta mennä levittämään hikeään ja esittelemään sukuelimiään julkisesti. Se on ällöä.

Vierailija
18/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastelevat vaatteet sopivat uimarannalle ja kotipihaan. Kaupungille, hotelliaamiaisille, linja-autoon pitäisi kyllä laittaa jotain kunnollista päälle. On erittäin mautonta mennä levittämään hikeään ja esittelemään sukuelimiään julkisesti. Se on ällöä.

Mitä tämä sukuelinten julkinen esittely on? Millä lailla sitä tapahtuu?

Vierailija
19/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyy vetää teipillä kiinni etttä ei ole liian härskiä.

Vierailija
20/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä sukuelinten julkinen esittely on? Millä lailla sitä tapahtuu?

Käyttämällä niin kireitä trikoita, että niiden läpi kuultavat kaikki varpaat ja huulet. Näitä näkee päivittäin, vaikka ei todellakaan haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi