Hyi hitto miten saastainen toi Itäkeskus on!
Pitkästä aikaa kävin siellä tänään, vessat hirveessä kunnossa ja muutenkin yleisilme tosi likainen ja ällöttävä! Muitin taas, miksi käyn mielummin Sellossa tai Omenassa.
Kommentit (10)
Kyllä huomaa, että idässä ollaan...
vessat aina ihan kamalat ja haisevat jo nyt homeelle. Sellosta myös ns. paremmat putiikit häipyvät kuten esim Rizzo, ei ole sopivaa asiakaskuntaa.
Omena on paras ja siistein.
Tiedä sitten mistä johtuu!
t. ex-helsinkiläinen
Itiksessä tulee useammin käytyä, ja en yhtään tykkää kun siellä somalisuvut ja mustalaiset pitää palaverejä, mutta sello tulee kyllä hyvänä kakkosena, sehän on amiksia täynnä!
Mä tykkään kampista ja jumbosta.
Vierailija:
Itiksessä tulee useammin käytyä, ja en yhtään tykkää kun siellä somalisuvut ja mustalaiset pitää palaverejä, mutta sello tulee kyllä hyvänä kakkosena, sehän on amiksia täynnä!
Mä tykkään kampista ja jumbosta.
minä tykkään Itiksestä, koska sieltä löytyy kaikkea sellaista tavallista helposti, mitä meidän kaltainen lapsiperhe tarvitsee.
Oot ihan oikeassa, mutta kun se on meitä kaikkein lähimpänä, niin siellä tulee useiten käytyä.
Me asutaan Tuusulassa ja täältä on sinne lyhin matka. Kaikki muut ostoshelvetit ovat meille aika outoja. Samat liikkeethän niissä on, ja mua ei häiritse somput ym. " oudot" , mutta kun en jaksa etsiä niitä kauppoja. Tuttu ja turvallinen jumbo, on se paikka missä tietää minne mennä, ei tartte kävellä turhaan ihan toiseen päähän, huomatakseen vaan että on ihan väärässä paikassa.
Ompussa olen käynyt kerran, silloin kun se avattiin. Sellossa pari kertaa ja itäkeskuksessa vähän useammin.
minusta vessat on ihan samanlaisia joka paikassa.