Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain tylsistyneeltä lestadiolaisäidiltä.

Vierailija
22.11.2006 |

On niin tylsää että voisin ajankulukseni vastailla...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemista, lenkkeilyä, jumppaa, soitan pianoa ja poikkihuilua.

Vierailija
2/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisinä menitte naimisiin? Kuinka pitkän ajan kuluttua hääpäivästänne ensimmäinen lapsi syntyi? :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentiin 10 vuotta sitten, ensimäinen lapsi syntyi päivälleen 10 kk häistä :)

Vierailija
4/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama punnerrus-, vatsa- ja selkäsarja ajan kuluksi. :)

Vierailija
5/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämmöinen pakollinen tauko just nyt, siksi mulla tylsää onkin. Kotona en juuri ehdi tylsistymään.

Vierailija
6/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta sisarusta sinulla ja miehelläsi on?

Oletko vl?

Vierailija
7/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotteko työhaastattelussa olevanne lestadiolaisia, ja kysytänkö teiltä näitä " tulevaisuuden suunnitelmia"

Vierailija
8/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulla että miehellä on kolme sisarusta.

Tähän saakka olemme ostaneet joululahjat omille ja kummilapsille, toisillemme, molempien sisaruksille, mun ja miehen vanhemmille, mun tädille, miehen mummolle. Tänä joulouna päätimme että ostamme vain lapsille (rahat tiukilla rakennusprojektin vuoksi) mutta saa nähdä pitääkö. Kai mä tuolle miehelle ainakin lahjan tai pari hankin...

Vierailija
9/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi tykätä ja mistä ei missään tapauksessa tykkää?

Vierailija
10/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu tilanteesta/työpaiksata/haastattelijasta jne. kysytäänkö vai ei. Tiedän kyllä että monilla meikäläisillä naisilla jää työpaikka saamatta tuon äitiyslomapelon vuoksi. Ei välttämättä kutsuta edes haastatteluun jos tiedossa että hakija (nuorewhko) on nainen ja vl.

Vierailija
11/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sisaruksesi?

Vierailija
12/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yksittäinen henkilö/perhe voi tietysti näinkin toimia, mutta uskonto ei siihen opeta eikä sitä pidetä hyväksyttävänä vl:ien keskuudessa. Minulla on myös ystäviä ja lähisukulaisia, jotka ovat luopuneet tästä uskosta, ja ihan yhtä rakkaita ovat kuin ennenkin.

Vierailija
13/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa, kun en tunne ystävääsi. Ei tää usko lahjatoiveisiin sentään vaikuta :)

Vierailija
14/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukseni ovat minua nuorempia.

Vierailija
15/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti meidän lapset on saaneet olla n 4-vuotiaina ilman aikuista valvontaa pihalla. 3-vuotias saa olla 9-vuotiaan isonsiskonsa kanssa pihalla leikkimässä, jos isosisko niin haluaa.

Vierailija
16/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että meillä ei ole kotona telkkaria, ei tarkoita että sieltä ei saisi katsoa yhtään mitään. Tulee sieltä telkkarista sellaistakin ohjelmaa mitä vl voi aivan hyvin katsoa. Mutta suurin osa ohjelmasta on sellasta, että parempi kun koko laite pysyy poissa kotoa. Telkkari ei ole mikään välttämättömyys kenellekään, toisin kuin netti. Esim minä en pystyisi tekemään työtäni ilman nettiyhteyttä. Internet on myös " hyötylaite" , täälähän sitä hoidetaan kaikenlaisia asioita, yhä enenevässä määrin.

Vierailija
17/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin kuitenkin saa olla koneella....

Vierailija
18/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tietämäni vl-perheiden lapset katsovat koulu-tv:tä, niin meidänkin koululaiset. ap

Vierailija
19/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin (pienempiä) lestadiolaisryhmiä on...

Vierailija
20/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juuri tässä tilanteessa, tekisi hirveästi mieli vielä yhtä lasta mutta lääkäri ei suhtaudu kovin positiivisesti ajatukseen. Olisi kiva kuulla mitä sinä ajattelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi