Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä on alkanut tuo Litteä maa- hörhöily?

Vierailija
02.07.2022 |

Maapallo ei vaan ole litteä!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähti se spagettiihirviö -hörhöily...?!

Spagettihirviö on ihan eri asia. Siinä on kyse siitä että kaikki uskonnot ovat huuhaa ja kysymys kuuluu että mistä syystä raamattu asetta tiettyjä ehtoja yhteskuntaan ja mistä syystä ei voi keksiä ihan omia tarinoita mitkä olisivat saman arvoisia.

Vierailija
22/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot siis, että maapallo on pyöreä ja kiitää jumalatonta vauhtia avaruudessa tähden ympäri? Hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se jostain CIA:sta ole lähtöisin. Tarkoituksena, että kun joku kyseenalaistaa jotain niin ihmiset kommentoivat "höhö mikä salaliittoteoreetikko, uskot varmaan litteään maahankin?"

Vierailija
24/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hifi-piireissäkin liikkuu flättäri-porukkaa, jonka mukaan hajuton ja mauton keskiäänivoittoinen signaali on luonnollista äänentoistoa.

Vierailija
25/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsistähän se lähti.

Mielestäni isoin epäloogisuus on se, että kuka tahansa voi katsoa muita planeettoja ja todeta niiden olevan pallon mallisia, miksi tämä yksi olisi poikkeus?

Kaikkeen muuhun tarvitsee hiukan matematiikkaa tai uskoa toisten sanomisiin.

Vierailija
26/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät? Sulle on kerrottu niin, mutta mistään et voi oikeasti tietää minkä mallinen maa on. Maan kaarta ei esimerkiksi voi havaita vielä lentokonekorkeudesta eikä edes ISS:ltä. Kaartuvat kuvat on kuvattu kaartavalla objektiivilla ja lentokoneiden ikkunat kaarruttavat myös horisonttia.

En väitä minkä mallinen maa on, mutta itse en sitä pysty havainnoitsemaan mitenkään, eikä kukaan muukaan.

Kun menee kesäpäivänä makaamaan ruohikolle ja katselee taivaalle, huomaa millainen kupoli se on.  

Se vain näyttää kupolilta ja tekisi sen vaikka Maa olisi litteä. Ei kannattaisi nukkua maantiedontunneilla. Tuo näkemäsi kupoli olisi aivan liian pieni Maan annettuihin mittoihin, jos se ei olisi eräänlainen näköharha.

Vierailija
27/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siellä toisella puolella sitten on :D Ja miten paksu lätty tämä on? Missä on reunat?

Vierailija
28/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista että maapallo on oikeasti pallo. Et voi vai? Maa on oikeasti litteä, kunnes toisin todistetaan. Odotan hengitystä pidättäen. 

Riittäisikö avaruudesta otetut 1,5 miljoonaa valokuvaa? NASA:n sivuilta voi katsella.

NASA has enter the chat. Welcome!

Vierailija
29/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todista että maapallo on oikeasti pallo. Et voi vai? Maa on oikeasti litteä, kunnes toisin todistetaan. Odotan hengitystä pidättäen. 

Miksi uskot, että maapallo on litteä?

Vierailija
30/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maa olisi litteä, niin kuin se on mahdollista lentää kahdesta eri suunnasta samaan paikkaa? Kyllä minä kysenalaistan myös monta asiaa ja olen skeptiikko. Mutta tuo litteä maa juttu on kyllä täysin idioottitouhua.

Vierailija
31/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä siellä toisella puolella sitten on :D Ja miten paksu lätty tämä on? Missä on reunat?

Näkyvän maailmamme reunoilla on jäävalli. Kannattaa hekotella asioille, joista ei tiedä mitään?

Vierailija
32/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reunoilla on vartijat jotka ei päästä ihmisiä sinne jotta ne ei näkisi reunoja :D näin joskus luin litteän maan hihhuleilta.

Vierailija
33/61 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maa olisi litteä, niin kuin se on mahdollista lentää kahdesta eri suunnasta samaan paikkaa? Kyllä minä kysenalaistan myös monta asiaa ja olen skeptiikko. Mutta tuo litteä maa juttu on kyllä täysin idioottitouhua.

Ympyrää voi lentää eri tasoissa.

Vierailija
34/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittäisikö avaruudesta otetut 1,5 miljoonaa valokuvaa? NASA:n sivuilta voi katsella.

Ai se sama NASA, joka pääsi pahvilaatikolla kuuhun?

Vierailija
35/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät? Sulle on kerrottu niin, mutta mistään et voi oikeasti tietää minkä mallinen maa on. Maan kaarta ei esimerkiksi voi havaita vielä lentokonekorkeudesta eikä edes ISS:ltä. Kaartuvat kuvat on kuvattu kaartavalla objektiivilla ja lentokoneiden ikkunat kaarruttavat myös horisonttia.

En väitä minkä mallinen maa on, mutta itse en sitä pysty havainnoitsemaan mitenkään, eikä kukaan muukaan.

Ja näin japani hyökkäsi pearl harboriin

https://mobile.twitter.com/tsoukalos/status/1313173111710216192

Vierailija
36/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleahiuksiselta henkilöltä (VH) kysyttiin onko maa pyöreä vai litteä.

VH mietti hetken ja vastasi sekä pyöreä että litteä.

Kyselijä purskahti nauruun, miten niin, no eihän maa nyt voi olla samaan aikaan pyöreä ja litteä.

VH: Miksei voi, pizzakin on.

Vierailija
37/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään haittaa varmaan ole, jos muutama haluaa uskoa litteään tai kerrokselliseen kiekkoon. Kunhan ei laukaise itseään ilmaan sitä katsomaan ja tipu, kuten yksi mies teki ulkomailla maan reunaa etsiessä. Entä onko napojen kohdalla sisäänpääsy Agarthaan?

Vierailija
38/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internet-vitsistä jonka jotkut hörhöt ottivat tosissaan.

Se oli kyllä vähän ennen internettiä:

The flat Earth model is an archaic and scientifically disproven conception of Earth's shape as a plane or disk. Many ancient cultures subscribed to a flat Earth cosmography, including Greece until the classical period (323 BC), the Bronze Age and Iron Age civilizations of the Near East until the Hellenistic period (31 BC), and China until the 17th century.

https://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth

Vierailija
39/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlihan alussa universumi maakeskeinen - sitten aurinkokeskeinen jne. Minulla loppuu eväät hyvin pian maapallon pyöreäksi todistamiseen. Yrittäkää itse tieteelisesti todistaa-

Vierailija
40/61 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka uskovat eliitin nollaavan kaiken uskovat myös litteään maahan ja että usan hallinto olisi itse hajoittanut kaksoistornit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi