Paljonko sairaanhoitaja tienaa keskimäärin kuukaudessa? ev
Kommentit (13)
niin tyypit ilmoittaa omansa! Huoh!
mua ärsyttää kun tilastoissa käytetään tota päälle 2400 peruspalkkaa. PERUSPALKKA ilman mitään lisiä on n.1800 e.
Paljonko on kaikkien sairaanhoitajien keskipalkka, tai paljonko sinä tienaat kuukaudessa keskimäärin (ansiothan voivat vaihdella)
Lisillä tienaa siihen päälle oikein hyvin. Koska kaikki eivät saa lisiä niin joidenkin täytyy saada paljon enemmänkin että keskiansioiksi saadaan tuo vajaa 2500
Mitenkäs se meidän vatsa on tänään voinut?
Millainen se sairaanhoitajan keskimääräinen palkka on?
Itse muussa työssä sairaalassa olin 4 vuotta ja joutu siin käydä sanoos päivystyksessäkin et hei tei potilaalla on joku kohtaus siel yks vaan kattoo hoo moilasena ja puhuu puhelimessa eikä tee mitään vaan sitten vasta ku tuli kirurginpuolen ihmeinen sanomaan et tei potilaalla on kohtaus alko tulee ihmisiä sieltä seinien takaa! Et kyl mä olen sitä mieltä että jotain miettimisen varaa on kaikilla osapuolilla! Nyt leikitään jo vauvojenkin hengillä!
Kyllä, yksikön kolmannessa persoonassa esitetyn kysymyksen todellakin voi ymmärtää kahdella tavalla:
Kuinka paljon N:t tienaavat tai kuinka paljon yksittäinen N tienaa.
Mulla peruspalkka 1800 ja vähän päälle.
Riippuu sii6tä missä kuntaluokassa työskentelee ja onko yksityisellä vai julkisella. Minimipalkka muistaakseni on vajaat 1700¿ perus. Aika tavallinen palkka vuorotyötä tekeville on lisineen n. 2200 -2300¿/ brutto
ap
ps. tietääkö kukaan th:n palkkaa?