Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies riehunut ja huutanut koko päivän

Vierailija
02.07.2022 |

Olen ollut hiljaa ja pelännyt. On joskus köynyt kiinni tuollaisessa olotilassa.
Nyt haukkuu minua mielisairaaksi kun pelkään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollsinen. Hyviä miehiäkin on

Vierailija
2/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy että edelleen oot sen kanssa on..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän tässä olet kyllä sinä itse ku siedät tuollaista ja olet tossuna. Lähe menee ja hanki uus elämä.

Vierailija
4/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin reppana. Pohjalle tallottu. Joutaisin vaikka kuolla, niin surkea olen, kun en ole jaksanut lähteä pois. Minulle on tehty hirveästi pahaa

Vierailija
5/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voit muuttaa vain omaa käytöstäsi, joten milloin aiot lähteä nauttimaan rauhaisasta elämästä?

Vierailija
6/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä polvillasi mieheltäsi kunnolla anteeksi. Jos se vaikka leppyisi.

Vierailija
7/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin reppana. Pohjalle tallottu. Joutaisin vaikka kuolla, niin surkea olen, kun en ole jaksanut lähteä pois. Minulle on tehty hirveästi pahaa

Provo

Vierailija
8/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan töppöstä toisen eteen. Joko turvatalon kautt, sukulaisen tai tuttavan kautta tai asuntojonoon. Kävele tarvittaessa Kelalle ja pyydä apua asumistukien ym. hakemisessa. Asia kerrallaan järjestykseen ja onnellinen loppuelämä odottaa :)

Vierailija
9/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit, sinut on tallottu, et ole enää oma itsesi vaan nujerrettu ihmisraunio. Jotain sinussa on kuitenkin koska kirjoitat tänne. Yritä puhua muuallakin, kirjoita vaikka kirje jos sanat ovat vaikeita. Irrottautuminen väkivaltaisesta suhteesta voi viedä vuosia, joskus vuosikymmeniä. Se on tyypillistä, ei sinun huonouttasi. Tyypillistä on myös se että väkivaltaa käyttävä kertoo kuinka mielisairas, hyödytön ja hullu toinen on. Väkivalta johtuu sinusta, saat hänet tekemään näin, oikeastaan hän on aivan toisenlainen. Kuulostaa tutulta, eikö? Lue perheväkivallasta, jos voit. Et ole ainoa. Olet yksi niistä monista jotka selviytyvät.

Vierailija
10/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama v tun provopelle.

Vierailija
11/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaikuttaa hurmaavalta.

Vierailija
12/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön vinkkejä irrottautumiseen. Lue perheväkivallasta. Avaa silmät ja näe koko kuva. Et voi pysäyttää väkivaltaa. Keskuste asiasta. Vaikka anonyyminä netissä. Selvitä turvakoti. Poista netin selaushistoria. Pakkaa pieni, huomaamaton hätävarakassi. Sovi jonkun tuttavasi kanssa sos sana. Esimerkiksi, joululoma. Josta sinun tiedetään tarvitsevan apua HETI.

Vierailija
13/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Toivottavasti tämä ei olemauton provo.

Vierailija
14/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen kaltaisessa tilanteessa rähjääjä lienee jonkinlaisen (mt-) avun tarpeessa

Vierailija
15/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija kirjoitti:

Kuten sanoit, sinut on tallottu, et ole enää oma itsesi vaan nujerrettu ihmisraunio. Jotain sinussa on kuitenkin koska kirjoitat tänne. Yritä puhua muuallakin, kirjoita vaikka kirje jos sanat ovat vaikeita. Irrottautuminen väkivaltaisesta suhteesta voi viedä vuosia, joskus vuosikymmeniä. Se on tyypillistä, ei sinun huonouttasi. Tyypillistä on myös se että väkivaltaa käyttävä kertoo kuinka mielisairas, hyödytön ja hullu toinen on. Väkivalta johtuu sinusta, saat hänet tekemään näin, oikeastaan hän on aivan toisenlainen. Kuulostaa tutulta, eikö? Lue perheväkivallasta, jos voit. Et ole ainoa. Olet yksi niistä monista jotka selviytyvät.

Kiitos, sait kyyneleet silmiini voimaannuttavalla kirjoituksellasi. Minä kuulemma riehun ja vittuilen, vaikka en todellakaan uskaltaisi edes. Pelkään häntä. Hän osaa olla julma.

Vierailija
16/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia? Toivottavasti tämä ei olemauton provo.

Älä huoli Teija. Ei sillä ole väliä onko aloittaja povo vai ei. Joku samassa tilanteessa oleva lukija saa kuitenkin neuvosi. Tai joku joka googlaa aiheesta myöhemmin vertaistukea. Hyvät neuvot eivät koskaan mene hukkaan.

Vierailija
17/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä on kauheaa, hirveää

Vierailija
18/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vat.

Vierailija
19/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ansaitse tuollaista elämää.

Pyydä ulkopuolista apua, ja lähde. Jääkööt mies nauttimaan omasta hyvästä seurastaan. Eipä hänkään järin onnelliselta ja rakastuneelta vaikuta, joten miksi kumpikaan teistä haluaisi olla yhdessä?

Vierailija
20/21 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä sanon, että koita löytää joku kenelle puhua. Ammattilainen. Voit uskoa että mitä vain kerrot, se on kerrottu jo moneen kertaan eikä sitä ihmetellä tai kauhistella. Kun perehtyy asiaan, huomaa kuinka näissä on olemassa tietty kaava ja maneerit. Kyllä sinua osataan auttaa. Huomaat että olet yksi monista. Varmaan sinua säälittääkin miehesi mutta ensisijaisesti olet vastuussa omasta elämästäsi. Jatkuessaan tämä ei pääty hyvin, kummankaan kannalta.

Vaikka et vielä ole valmis eroon, keskustele ja valmistele asiaa. Sitten kun hetki on oikea, olet valmis. Joskus pitää lähteä ja palta monta kertaa, ennnen viimeistä. Toivon että se tulisi pian.

Eron jälkeen, älä lähesty häntä yksin. Tavaroiden haku jne yhdessä jonkun kanssa. Älä suostu "puhumaan vielä kerran". Se on vaaran paikka.

Hyvä jos sait jotain näistä irti. Ole yhteydessä ammattilaiseen ja kaikkea hyvää elämääsi!