Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärellä musta silmä

Vierailija
02.07.2022 |

Minulla on ollut huono tunne tyttäreni poikaystävänsä pidemmän aikaa, koska hän suhtautuu muihin varauksella ja välttelee kysymyksiä tietyistä aiheista esim perhe ja työt. Tänään huomasin, että tyttärelläni toinen silmä turvonnut ja kysyin mitä on käynyt ja sanoi kävelleensä ovea päin. Tämä poikaystävä on tytärtäni pari vuotta vanhempi ja harrastaa potkunyrkkeilyä sekä salilla käymistä. En tiedä mitä teen en usko tyttäreni selitystä, koska aiemminkin on ollut kaulassa mustelmia, joiden oletin olevan fritsuja.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakatun ja tappelussa olleen näköinen on mun anoppikin. Musta silmä, naama nilellä, poski auki. Olin lukua ottaa kun näin ja vauvakin alkoi parkua kun mummonsa yritti halia ja pusutella. Miehen mummo eli anopin ex anoppi ehti jo kalkattaa pitkin kaupunkia että h..o juovuspäissään oli kaatunu ja soitti mullekin mut ei tässä siitä oo kyse vaan anoppi oli jossain polkujuoksukisassa kaatunut louhikossa. Älytöntä tuossa iässä, anoppi on jotain 55 v. Eikä oo kauan kun veti maastopyörällä nurin ja pyörä päreiksi. Vois vähän rauhottua.

22/41 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mun kivikova erektio tökkäsi. en ole varma oliko juuri sinun tyttäresi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttäresi nimi Susanna? Sitten voit sanoa häntä mustasilmäsusannaksi.

Vierailija
24/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, jos nainen on miehen kanssa parisuhteessa, niin heti jos naiselle tulee jotain vammoja, niin se on miehen syy joka on automaattisesti väkivaltainen naisenhakkaaja.

Vierailija
25/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fritsut ei ole väkivaltaa

On jos niitä tekee väkisin ilman lupaa!

Vierailija
26/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä käyttää anabooleja! Hermot aineista riekaleina!

Ei steroideilla ole sivuvaikutuksia.

Oletko oikeasti noin tietämätön ?

Vierailija
27/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun tytär laittaisin suhun välit poikki. Ai miksi? Siksi, että keskustelet tyttäresi asioita julkisella palstalla sen sijaan, että juttelisit tyttäresi kanssa.

Vierailija
28/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 44 vee enkä ole ikinä kävellyt ovea päin. Ja oon kuitenkin tosi pitkä ja kömpelöhkö pitkioen raajojeni kanssa. Kannattaa luottaa vaan omaan vaistoon ja jutella tytön kanssa kahden kesken.

Oon just kuunnellut Siitä on vaikea puhua -podcastia ja siellä perheväkivallan uhrit ovat jälkikäteen ihmetelleet miksei kukaan uskaltanut puuttua.

Vierailija
29/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikon paikka jos kävelle päin ovea. Miksi se aina on ovi , näillä hakatuilla muijilla. Miksei korkea lipasto tms. . luuleeko ne tosiaan että porukat uskoo.

Vierailija
30/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sun tytär laittaisin suhun välit poikki. Ai miksi? Siksi, että keskustelet tyttäresi asioita julkisella palstalla sen sijaan, että juttelisit tyttäresi kanssa.

Välittävä vanhempi puuttuu tilanteeseen keskustellen, ei juoruten julkisella keskustelupalstalla.

Vierailija
31/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä voi äitinä aikuisen ihmisen parisuhteeseen vaikuttaa.

Anna tyttärellesi kuitenkin selkeä viesti, että olet häntä varyen mikäli hän katsoo parhaaksi jossain vaiheessa kääntyä äidin puoleen. Voit hyvin kertoa ääneen epäilyksesi, ettei vammat ole syntyneet siten kuten tyttäresi väittää. Älä ala kiistelemään, syyttelemään, tenttaamaan. Totea vain, siten jätär oven luoksesi avoimeksi.

Väkivaltaisesta suhteesta ei ole helppo irtautua ja lähisuhdeväkivaltaa kokenut tyypillisesti pyrkii vähättelemään ja peittelemään kokemustaan.

Vierailija
32/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti julkaistaan hyväksynnän jälkeen?

Ei saa näköjään kannustaa.

Koita laittaa ilman kiellettyjä sanoja.

MIkä ihmeen leikkitupa tämä on?

Vierailija
33/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär oppinut äidiltään käytöstavat.

Hmm. Ja sinä? Keneltä olet oppinut tuollaisen halvan asennoitumisen väkivaltaan?

Vierailija
34/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmä voi mustaksi mennä, jos kävelee päin ovea. Itse löin kaapin kulmaan kerran. Mutta tytölle voi sanoa, että aina saa tulla takaisin kotiin ja autatte missä vain tilanteessa. Älkää epäilkö tytön sanaa vaan puhukaa muuten vain, että minkääntasoista väkivaltaa ei tarvitse sietää.

Sitten seuraavaan: mitä tarkoitat, että poikaystävä välttelee kysymyksiä perheestä ja työstä? Ehkä hänellä on traumaattista perhetaustaa, jota ei kykene avaamaan. Tai ette kai utele perheen perustamisesta? Jos hän on työtön, se usein on aika kipeä paikka eikä ole asiallista udella työnhausta.

Vierailija
35/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota ovet!

Vierailija
36/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pesäpallomailalla päähän moisia poikaystäviä.

Vierailija
37/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 44 vee enkä ole ikinä kävellyt ovea päin. Ja oon kuitenkin tosi pitkä ja kömpelöhkö pitkioen raajojeni kanssa. Kannattaa luottaa vaan omaan vaistoon ja jutella tytön kanssa kahden kesken.

Oon just kuunnellut Siitä on vaikea puhua -podcastia ja siellä perheväkivallan uhrit ovat jälkikäteen ihmetelleet miksei kukaan uskaltanut puuttua.

Minä olen 55 ja olen kävellyt ovea päin. Olen kävellyt myös lyhtypylvästä päin. Mitä se liittyy aapeen tapaukseen?

Hyvä aapee, että noteerasit. Kannattaa kyllä puhua tosi avoimesti tuosta. Ei salailla eikä hävetä. Jos on väkivaltaa niin korostaa, että se tosiaankaan ei johdu tytön käytöksestä eikä ole tytön syy.

Kerro, että oma tytär on sinulle se tärkeä.

Puhu ja ole läsnä ja, että aina voi tulla kotiin. Kerro. Kuuntele. Välitä.

Poishan siitä lähdettävä, jos

väkivaltaa on.

Vaisto on vahva merkki.

Ole tukena.

Vierailija
38/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 55 ja olen kävellyt ovea päin. Olen kävellyt myös lyhtypylvästä päin. Mitä se liittyy aapeen tapaukseen?

Hyvä aapee, että noteerasit. Kannattaa kyllä puhua tosi avoimesti tuosta. Ei salailla eikä hävetä. Jos on väkivaltaa niin korostaa, että se tosiaankaan ei johdu tytön käytöksestä eikä ole tytön syy.

Kerro, että oma tytär on sinulle se tärkeä.

Puhu ja ole läsnä ja, että aina voi tulla kotiin. Kerro. Kuuntele. Välitä.

Poishan siitä lähdettävä, jos

väkivaltaa on.

Vaisto on vahva merkki.

Ole tukena.

No siten liittyy, että järjestäen nämä "ovia" päin kävelijät ovat perheväkivallan uhreja.

Vierailija
39/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tytöllähän on asiat hyvin! Hän on pokannut j-miehen, kiehtovan ja pikkuisen vaarallisen pahan pojan, jonka kanssa seksikin on taivaallista kun kaikessa yhteiselossa on aina mukana pieni uhka ja hengenvaaraelementti. Sille on siis ihan hyvä syynsä miksi tyttäresi on tuon mätkivän poikaystävänsä valinnut: ettei tarvitse tuhlata elämäänsä - eikä varsinkaan seksielämäänsä - tavalliseen ja tylsään mieheen, elämässähän pitää olla intohimoa You know. Ja kun siltä saa niin ihanat kyyditkin.

Ei hän mitenkään tietämättään seukkaa tuon ylkänsä kanssa, hän on sulhasensa ihan tietoisesti valinnut tämän hyvien puolien vuoksi.

Älä puutu asiaan mitenkään, se olisi jotensakin (tytärtäsi) aliarvioivaakin. Anna hänen "nauttia naiseudestaan" tämän kaverin kanssa. Hän on laskenut, että hänen kannattaa ottaa riski, pahimmassa (tai miten hän sen nyt sitten ottaakin, pahin tai ei...) jopa henkensäkin uhalla, ja mikäs kukaan sitä on arvostelemaan. Tyttäresi elinikäisen vihan saat vain yllesi jos puutut hänen valintaansa.

Onko tämä ylkä muuten joku tatuoitu kaljupäinen valkoihoinen sekakäyttäjä-kantis vai onko peräti ihanan eksoottinen tuolta jostain kuumemmasta ja kuivemmasta ilmastovyöhykkeestä - sieltä missä ei ainakaan julkisesti käytetä alkoholia ja jossa heidän omat naisensa puetaan kaapuihin, ja jossa länsimaisia naisia ei järin arvosteta ihmisinä ja jossa kaikkia eurooppalaisesti pukeutuneita naisia kohdella hoo:ina?

Jälkimmäinen olisi ihan Eurojackpot-täysosuma!

Vierailija
40/41 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari siideriä liikaa ja tippunu sänkypainissa naamalleen lattialle kun nuori testo-urho pistelee kunnolla takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä