Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointi ja " menkka" kipu loppuraskaudessa?

18.10.2006 |

Voi olla, että tästä on täällä keskusteltu vastattain, mutta ei ole silmiini osunut, joten kysäisenpä kókemuksianne... Mulla on raskausviikot nyt tasan 35+0 ja parisen päivää vaivana ollut menkkamainen kipu ylä(!)vatsalla ja pahoinvoinnin tunne. Oksentanut en ole, mutta pahoinvoinnin ja yökötyksen tunne on pitkin päivää. Tuo kipu on samantyylistä kuin menkat olisivat alkamassa... Normaalia?

Tänään kävin muista syistä (kokoarvio raskausdiabeteksen takia) ultrassa ja kuitenkaan ainakaan vielä kohdunkaulaan noilla jomotuksilla ei ole ollu vaikutusta.

Mistähän johtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kaipaisin :)

Vierailija
2/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tässä lähipäivinä. Tällä viikolla oikeestaan joka ilta sellanen kuvottava olo. Samanlaista kun oli alku raskaudessa, koska sillonkin mulla oli erityisesti pahaolo aina iltasin. Itsekin mietin just eilen, että mitähän tämä nyt on... oonko syöny jotain väärää päivän aikana vai mistä johtuu. Kipuja ei mulla ole ollut.

Viikkoja tällä hetkellä 30+1

Eipä tästä nyt oikein apua ollut, toivottavasti joku muu osaa auttaa paremmin.

-nani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hämminkiä, molemmat ovat synnytystä ennakoivia oireita.

Eikä tarvi pelätä että synnytys alkaisi ihan heti, nimittäin mulla on ollut " menkkakipuja" noin 4 vko eikä vieläkään mitään kuulu :) Vastaavasti lokakuisissa muut valitelleet jo usean viikon ajan pahaa oloa, ja juuri tänään jostain ihan oikeasta lähteestä luinkin että kuukauden verran ennen synnytystä voi jopa olla huonovointisuutta ja ruokahaluttomuutta.

Hyviä loppuaikoja!

Coe rv 39+3

Vierailija
4/4 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mistähän tuo pahoinvointi johtuu loppuraskaudessa, ikävää, tuntuu kun olisi alkuraskaus :/

Ja oih ja voih jos kuukauden verran menkkakipuilua pitää öisin kärvistellä... No synnytyksen jälkeen helpottaa ja alkaa toisenlaiset vaivat ;)

Hyvää odotusta kaikille!