Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huonoin asiakaspalvelukokemuksesi?

Vierailija
02.07.2022 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskin myyjä alkoi kovaan ääneen ihmetteleen kun halusin ostaa tupakkaa muutama vuosi sitten. Ihan kuin olisin tehnyt jotain laitonta. Oli siinä mukavaa maksella ostokset ja häipyä jonon ohi paikalta.

-Mulla kävi sama, sellanen vanhempi miesmyyjä, sanoi mulle että oon niin kaunis nainen että miks ihmeessä vielä poltan tupakkaa, että ei näin kauniit saisi polttaa. :D

Vierailija
22/25 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko huonoin, mutta huvittavin ja ärsyttävin kyllä: menimme mieheni kanssa vähän fiinimpään ruokaravintolaan syömään ja tarjoilija iski silmänsä mieheeni niin, että unohti minut kokonaan. Ihan valehtelematta ja liioittelematta hän lirkutteli miehelleni niin silminnähden haltioissaan, että lähti tilauksen mieheltäni otettuaan pois ja unohti siis minut kokonaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko huonoin, mutta huvittavin ja ärsyttävin kyllä: menimme mieheni kanssa vähän fiinimpään ruokaravintolaan syömään ja tarjoilija iski silmänsä mieheeni niin, että unohti minut kokonaan. Ihan valehtelematta ja liioittelematta hän lirkutteli miehelleni niin silminnähden haltioissaan, että lähti tilauksen mieheltäni otettuaan pois ja unohti siis minut kokonaan. :D

😂

Vierailija
24/25 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-kioskin myyjä alkoi kovaan ääneen ihmetteleen kun halusin ostaa tupakkaa muutama vuosi sitten. Ihan kuin olisin tehnyt jotain laitonta. Oli siinä mukavaa maksella ostokset ja häipyä jonon ohi paikalta.

-Mulla kävi sama, sellanen vanhempi miesmyyjä, sanoi mulle että oon niin kaunis nainen että miks ihmeessä vielä poltan tupakkaa, että ei näin kauniit saisi polttaa. :D

On se kumma miten toisilla ei tunnu olevan mitään suodatinta ajatusten ja puheiden välillä! Sanotaan kaikki mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
25/25 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan