Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leuhka sukulainen saa mut näkemään punaista!!

Vierailija
02.07.2022 |

Valitettavasti tästä sukulaisesta ei pääse eroon, sillä hänen toinen lapsi on samoissa harrastuksissa meidän lapsen kanssa ja samassa koulussa.
Törmäämme siis aina silloin tällöin ja kohteliaasti vaihdamme kuulumisia. Tämä ihminen ei tosin tyydy kertomaan vain kuulumisia tai muuten vain juttelemaan, vaan hän lesottelee kaikella mitä heillä on. Miten hänen lapsensa ovat menestyneet, mitä he ovat ostaneet, mihin seuraavaksi matkustavat (ja hinta yms yksityiskohdat) ja siis kaiken mitä hän vain ehtii.
Tänäänkin näimme ja kertoi kuinka heidän on vaikea keksiä kesäksi lomakohdetta kun ovat jo kaikessa käyneet missä ovat halunneetkin. Pilkallisesti kysyi että onko meillä mitään lomamatkaa. Sanoin että Särkänniemessä tai Power Parkissa käymme jossain vaiheessa. Tähän vain nauroi että ai jaa, no hän ei edes laske sitä lomareissuksi ja ovat käyneet jo molemmissa tänä kesänä.
Siinä vaiheessa otin lapsia kädestä kiinni ja sanoin että meidän on parempi siirtyä varjoon, heippa. Tämä ihminen saa minut ja perheeni näyttämään roskasakilta, vaikka meillä on taatusti ihan yhtä suuret tulot (ellei meillä jopa suuremmat.) Meillä ei ole tarvetta kerskua kun ei siihen ole edes aihetta. Keskituloisena ei paljoa ole siihen rahaakaan. Voihan olla että ovat jotain ennakkoperintöä saaneet tms.

Tunnetteko tällaista ihmistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Hänen suustaan ei kuule lausetta jossa ei pyri pätemään, kehumaan itseään, elvistelemään kenet tuntee, kenet on tavannut, kenen kanssa on jutellut(julkkiksia), mitä omistaa, mitä työnantaja omistaa, droppailee nimiä ja erityisesti hintalappuja eri asioille, myös sellaisille mitä ei itse omista jne. Hurskastelee hyvillä teoillaan ja samaan hengenvetoon sanoo ettei halua että kukaan tietää.

Pyrkii asettumaan näillä ulkoisilla asioilla aina yläpuolelleni, kerskuu sillä, tällä ja tuollakin. Aina pitää pistää paremmaksi, oli aihe mikä hyvänsä. Puhuu minulle alentuvasti ja vähättelevästi. Ei ole muistavinaan yritykseni nimeä, vaikka se on tullut useasti esille, on laskutettukin häntä ja on saanut käyntikorttini joka on sellainen että sitä ei todellakaan unohda.

Yrittää antaa tällä tietysti viestin että minulla tai yritykselläni ei ole merkitystä. Vähättelyä, lyttäämistä.

Tyypin itsetunto on selvästi niin huono, että on vain pakko yrittää päteä millä tahansa.

Mulla menee pata aina jumiin, enkä jää niihin tilanteisiin. Lähden pois ja jätän tyypin pulisemaan itsekseen, koska muuten tinttaan häntä kohta.

Terveisiä Martti L:lle. Olet surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla