Somevaikuttaja Pinkku Pinsku, 19, osti mummonsa omakotitalon
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ef625a44-2d1d-42b9-8607-b11b38…
Ja vieläpä pääkaupunkiseudulta.
Siinäpä vuokraluukussa asuvaa mammaa harmittaa, kun omat tulot menee vuokriin.
Kommentit (325)
Oli kaunis teinityttö ja nyt näyttää transulta. Mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,fl_progressive/q_88/w_940…
https://img.ilcdn.fi/9BUFX4lIK6S7eBkO-BZPdZqNlo8=/331x0:5685x4016/full-…
Miten tuossa aloituksen IL-artikkelin ekassa kuvassa kädet näyttävät ihan älyttömän isoilta, onko optinen harha vai vääristääkö kamera jotenkin?
Hyvä punkkupinksu muovia ja karhuvillaa vaan kämppä täyteen
Vierailija kirjoitti:
Vuokrakennoissa asuvia vaan v tuttaa.
Tiedoksi sulle, ettei vituta pätkääkään. Vuokra-asunnosta helppo lähtee pois ja kun jokin menee rikki niin, se korjataan. Omassa talossa on aika paljon kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa aloituksen IL-artikkelin ekassa kuvassa kädet näyttävät ihan älyttömän isoilta, onko optinen harha vai vääristääkö kamera jotenkin?
Sillä ON isot kädet, oikein lapiot.711
Loisiiko se algerialainenkin tuossa mökissä?
Vierailija kirjoitti:
Ketähän v i ttu taas kiinnostaa jonkun turhan somenarsistin tekemiset? Mitä tuokin on muuta saanut elämässään aikaan kuin tyrkyttänyt itseään katselijoille ja kerännyt mainosrahoja?
No eipä muuta, mutta tämä rahahan tekee hänestä "aikuisen".
Lainaus jutusta:
"Monet ihmiset ovat kuitenkin hämmästyneet siitä, että Pinkku Pinsku on aikuistunut ja kykeneväinen ostamaan omakotitalon.
Ihmisillä on saattanut olla minusta tosi pitkään sellainen lapsitähti-kuva. Tosi moni seurasi minua ollessani 1213-vuotias, joten tämä talon osto sai ihmiset tajuamaan, että olen kasvanut ja aikuistunut."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketähän v i ttu taas kiinnostaa jonkun turhan somenarsistin tekemiset? Mitä tuokin on muuta saanut elämässään aikaan kuin tyrkyttänyt itseään katselijoille ja kerännyt mainosrahoja?
Lainaus jutusta:
"Monet ihmiset ovat kuitenkin hämmästyneet siitä, että Pinkku Pinsku on aikuistunut ja kykeneväinen ostamaan omakotitalon.Ihmisillä on saattanut olla minusta tosi pitkään sellainen lapsitähti-kuva. Tosi moni seurasi minua ollessani 1213-vuotias, joten tämä talon osto sai ihmiset tajuamaan, että olen kasvanut ja aikuistunut."
Täh? Kuka tää pinkki-pi ll u on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus jutusta:
"Monet ihmiset ovat kuitenkin hämmästyneet siitä, että Pinkku Pinsku on aikuistunut ja kykeneväinen ostamaan omakotitalon.Ihmisillä on saattanut olla minusta tosi pitkään sellainen lapsitähti-kuva. Tosi moni seurasi minua ollessani 1213-vuotias, joten tämä talon osto sai ihmiset tajuamaan, että olen kasvanut ja aikuistunut."
Sinä ainakin olet typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus jutusta:
Sinä ainakin olet typerys.
Kuka tää pinkki-pi ll u?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mukavalle ihmiselle. Hyvää jatkoa sinunkin päivääsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä on talo myyty.
😂
somettaja, maailman turhin "ammatti"
sanna marinin kavereita
Vierailija kirjoitti:
Päätyi nykylookiin arvostelevien pedosetien takia :(
Naapurit varmaan tykkää, kun remottia tehty noin kauan.