Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teinit yleisesti ottaen näin avuttomia?

Vierailija
02.07.2022 |

18 v sukulainen tuli asumaan meille hetkeksi kun suorittaa erästä kesäkurssia kaupungissamme.
Olen hämmentynyt miten hän ei osaa mitään kotitöitä. Ei ole koskaan käyttänyt pyykinpesukonetta, ei osaa yhtään laittaa ruokaa, ei osannut edes rikkoa kananmunaa taikinaan. Pyysi jopa minua silittämään yhden vaatteensa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjn teini varmaan ei uskaltaisi sukulaisissa alkaa tehdä mitään, pelkää tekevänsä "väärin". Pyykit pesty liian kuumassa, keittiössä tavarat väårissä paikoissa jos vaikka tiskikonetta tyhjentää, tomaatit pilkottu väärin, roskien vientikin okt:ssa on kierrätyksineen auton vaativaa puuhaa jne. Toisaalta saa sukulaiset katsoa peiliin, mitäs lyttäsivät innon alakouluaiselta.

On siinä kotonakin vähän varmistemijan vikaa, mutta kun jättää itsekseen tekemään, niin kyllä se saa perheelle ruuan pöytään.

Vierailija
22/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa pesukoneissa omat asetukset ja muut, ei niitä tosta vaan laiteta päälle jos ei ole ennen käyttänyt just siinä kodissa olevaa pesukonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa pesukoneissa omat asetukset ja muut, ei niitä tosta vaan laiteta päälle jos ei ole ennen käyttänyt just siinä kodissa olevaa pesukonetta.

Ja ennenkaikkea ne tavat. Toisissa perheiissä hinkutetaan pyykkiä kylmässä vedessä tuntutolkulla, toisissa valitaan kuumempi pikapesu. Mistä se teini tietää kummasta valinnasta tulee huutia.

Vierailija
24/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä karhunpalvelus vanhemmilta. Minullekaan ei opetettu kotona yhtään mitään tekemistä ja jouduin sitten opettelemaan kantapään kautta kaiken. Siinä meni ihan rahaakin haaskuun kun möhlin ja mokasin niin paljon. Muuten ihan hyvät vanhemmat mulla, mutta en ymmärrä miksi he ottivat tuon kasvatustyylin. Ehkäpä heille oltiin kotona pidetty liiankin tiukkaa kuria ja he halusivat antaa minulle enemmän vapautta. Meni vain vähän äärilaidasta toiseen.