Käytätkö sandaaleissa sukkia?
En haluaisi pilata uusia sandaaleita hikisillä jaloilla, mutta sukat ovat kyllä ruman näköiset sandaaleissa. Miten itse olet ratkaissut kyseisen ongelman?
Kommentit (31)
Naisille pieni sukka, ei varsia? Miehelle joku muu sukka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina sukat kengissä. Kesällä kesäsukat.
Mulla aina, siis aina, sukat jalassa vai pitäisikö sanoa: jaloissa.
Käytän varrettomia ohuita sukkia olipa tyylitöntä tai ei. Parit kunnon rakot ja hiertymät jaloissa opettivat laittamaan sukat. Sitäpaitsi jossain ihan neuvottiinkin laittamaan sukat vaellussandaaleihin pitkille kävelyille juuri hiertymiä estämään. Toimiva neuvo myös muissa sandaaleissa. No, varvassandaalit sentään ilman sukkia.
Jos tulee kylmä (esim. illalla), niin sitten laitan sukat. Aina ei viitsi kuljettaa mukana toisia kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ohuita nilkkasukkia.
No ei kukaan varmaan ajatellutkaan, että pitäisit sandaalien kanssa mummon kutomia paksuja polvisukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eiikinä sukkia.
Sandaalien ainoa idea on olla viileät kesäkengät, ei sukkia.
Ne on enimmäkseen koti/ rantakengät. Niinkuin kroksit.
Niitä ei kuulu pitää kävellessä pitkiä matkoja niin jotta hiertää. Jos kävelet paljon et laita sukkia vaan vaihdat kengät vaikka lenkkareihin tai muihin.
Jos sinulla on rumat hoitamattomat varpaat laita muut kengät.
Pitkiä matkoja kävellessä voi käyttää sellaisia sandaaleja, jotka eivät hierrä.
Aina valkoisia lähes polveen yltäviä.
M55
käytän lyhkäisiä nilkkasukkia ilman vartta.....en halua niitä kynsisieniä esitellä kaikille
Vierailija kirjoitti:
Junttiuden varma merkki.
On mennä jonkun hatusta vedetyn etiketin mukaan joka sanoo ettei tulisi käyttää sukkia, ja sitten hommata ne hiertymät...
Erittäin vahvasti tämä, yhdellä työpaikalla piti valitettavasti nähdä sandaalien ja kauheassa kunnossa olevien kynsien yhdistelmää aivan liian usein.