Ei muuten ole mikään urbaani legenda, että porukka on minuuttia yli yhdeksän kassalla oluiden kanssa
Kommentit (62)
Itsekin olen sellainen. Tykkään käydä kaupassa lauantaisin jo varhain aamulla ennen ruuhkia kun on vielä viileää. Parin saunakaljan takia joudun kuluttamaan aikaa kaupassa turhaan, koska vasta 09:00 voi mennä kassalle.
Ei kukaan ole väittänytkään että olisi legenda.
niin olemme mekin...menemme kauppaan ennen klo 8 ja siihen 9 mennessä on kierros tehty ja viikon ruokakaljatkin , eli 7 pulloa tummia oluita hyllystä kärriin otettu. Kassalle heti kun aika on täynnä, mitä niitä lihoja sen enempää lämpimässä kaupassa pitämään kärrissä.
Mikä legenda se arkinen, tavallinen asia on?
En koskaan mene ysin aikaan meidän Alepaa juuri tästä syystä.
Viileä aamukalja keskellä kesää on kyllä vertaansa vailla. Moni ei vaan tiedä, mutta tuomitsee
Kyllä mä meen usein jo 6.30 kauppaan kun ovet aukeaa. Nimittäin I-kaljaa Saa ostaa milloin vain ja pakko ostaa heti aamusta ettei delirium yllätä. 12 ykköstä kun vetää huiviin voi klo 9.00 jo päästä uuteen nousuun III-KALJALLA😊
Mitä sitten? Tietääkseni alkoholisoituminen tässä maassa ei edelleenkään ole rikollista, kunhan humalatila ei aiheuta vaaraa itselleen eikä muille.
Viime kesänä kävin aamulla labrassa jonka jälkeen menin kauppaan aikeissa tehdä ostokset ja lähteä mökille, otin myös pari saunaolutta ja katsoin kelloa että se on jo 9 ja menin kassalle kun em jaksanut enää norkoilla kaupassa. Kassa sanoikin että hän ei voi myydä näitä oluita, kello ei ole vielä 9 ja sanoi että pari minuuttia pitäisi odottaa. Olisin odottanut mutta hän ottikin oluet pois hihnalta ja eikä kuitenkaan antanut minun odottaa. Kassa jonossa ei ollut ketään muita niin hyvin olisin voinut odottaa. Kuitista näin että kello oli jo yli 9 että minkähän kellon mukaan se kassarouva meni..
Olen meidän lähikaupassa seurannut yhtä spurgua. koskaan se ei osta muuta kuin halpaa irto tölkkeinä olutta. millä se spurgu elää?
Juu, asumme sosioekonomisesti monimuotoisella alueella ja meidän ostarimme kaupassa juomaosastolla on iso seinäkello. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tietääkseni alkoholisoituminen tässä maassa ei edelleenkään ole rikollista, kunhan humalatila ei aiheuta vaaraa itselleen eikä muille.
humala tila on myrkytystila joka on vaarallista mutta moni siitä selviää. luonnollisesti sitä toistetaan loppuelämän koska se on "hienoa".
Vierailija kirjoitti:
Juu, asumme sosioekonomisesti monimuotoisella alueella ja meidän ostarimme kaupassa juomaosastolla on iso seinäkello. :)
voin kuvitella että edellinen kello oli liian pieni kun nämä tietyn tuotteen asiakkaat ei oikein nähnyt kunnolla. :D
Pitäis kai julkisivukertoimen takia se kalja ostaa sillai salavihkaa naamioituneena, ettei pistesijat alene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
humala tila on myrkytystila joka on vaarallista mutta moni siitä selviää. luonnollisesti sitä toistetaan loppuelämän koska se on "hienoa".
Kerropa tuo valtiolle. Alkoholia ei pitäisi missään nimessä myydä ihmisille. Se on myrkkyä, eikä kuulu elimistöön.
Ei tuollaista legendaa ole olemassakaan. Se on aivan todellinen käytäntö. Kaikki sen tietävät. Sinäkö nyt vasta hoksasi? Tarkista sanakirjasta, mitä legenda tarkoittaa.
Eilen sen hyvin huomasi, oli vissiin ollut eläke/tukirahapäivä. Hyvin näytti menevän Rainbow-lager kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen meidän lähikaupassa seurannut yhtä spurgua. koskaan se ei osta muuta kuin halpaa irto tölkkeinä olutta. millä se spurgu elää?
todennäköisesti ruokalahjoituksilla
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen sellainen. Tykkään käydä kaupassa lauantaisin jo varhain aamulla ennen ruuhkia kun on vielä viileää. Parin saunakaljan takia joudun kuluttamaan aikaa kaupassa turhaan, koska vasta 09:00 voi mennä kassalle.
Ja niitä kaljoja ei voi ostaa riittävää määrää kotiin varastoon seuraavasta syystä:
Joo, mut meidän lähärissä on tyyppejä, jotka on kassan lähettyvillä oluiden kanssa jo ennen ysiä oottamassa, että kello tulee tasan ja pääsee oluensa maksamaan.