Kaksi ja puoli vuotta käsidesiä, maskeja, ihmisten välttelyä yms - Aivan turhaan!
Yritin vältellä koronaa otsikon mukaisin keinoin kaksi ja puoli vuotta, enkä onnistunut. Viime viikolla sitten oli karhea kurkku ja kotitestin näytti positiivista tulosta.
Siinä se sitten oli se korona.
Nyt harmittaa kaikki, mistä on joutunut luopumaan viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana - turhaan!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko Suomessakin ollut maskipakko, testipakki, rajat kiinni, lockdown?
Suomessa on jokainen saanut mennä oman fiiliksen mukaan eikä ketään ole pakotettu yhtään mihinkään.No eikö Uudellamaalla ollut lockdown? Ihmiset karkailivat Uudenmaan ulkopuolelle vaikka oli tarkastukset rajoilla?
Taisi jotkut ihan kokeilumielellä sululla käyneet saada jopa sakkorangaistuksenkin. Et se siitä oman fiiliksen mukaan kulkemisesta. Jälkeenpäin kyllä kerrottiin, että kaikki olikin vain suosituksia. Yli seitsemänkymppiset kotiinsa eristäytyneinå ihan omasta vapaasta tahdostaan.
Ihan sakkorangaistus, hurjaa. Kaunko Uudenmaan eristys kesti?
Olen itse ollut yhteensä 11 kuukautta work lockdownissa, eli työntekökiellossa. Naapurimaassa oltiin täydessä lockdownissa kuukausia ja se tarkoitti sitä, ettei kotoa saanut poistua. Maskipakkoa minulla nyt takana 2,5 vuotta ja maahan tultaessa pakollinen hotellikaranteeni. Koronapassi käytössä kaikkialla.
Ja sitten itketään kun Uusimaa oli lockdownissa pari viikkoa ja kuinka kovaa se olikaan.
Sinunko mielestä olisi pitänyt sairastaa jotain vakavampaa koronaa, ettei olisi turhaan sairastanut vai mitä tarkoitat?