Saako Mirasta erilaisen kuvan 24/7:ssa? Kun sanotaan, että se kieroilee ym.
Iyse olen koosteista saanut siitä kuvan, että on lämmin, hyväsydäminen, toiset huomioonottava ym. hyvää. Monet tuntuvat vihaavan sitä.
Kuis on?
Kommentit (6)
En tahdo uskoa Miraa kieroilijaksi.
Taitaa Mira pysyä mun suosikkina sitten!
-ap
En tosin katso koostettakaan joka päivä. mainittakoon, että pidän myös jennistä ja erityisesti hannesta, vaikka heitä kovasti haukutaankin. Inhokkeja minulla ei ole, mitä nyt se Kari voisi rajoittaa niitä hävyttömyyksi.
Itsekin siis ihmettelen " suunnatonta Mira-vihaa" .
Mira on melko negatiivinen ihminen, odottaa aina pahinta ja valittaa melko paljon. Miralla on melko huono itsetunto, joten johtuisiko jotenkin siitä?
Minustakaan Mira ei ole kieroillut mitään, mutta kovasti yrittää aina pistää jutuissa jotenkin paremmaksi. Esim. Jennin kertoessa kimppaleikeistään oli heti äänessä, että " tuohan on ihan yleistä" ... Jotenkin siis ehkä vähättelee muiden juttuja?
Mua naurattaa nykyisin aina, kun Mira alkaa kertomaan jotain juttua, on sitten hetken hiljaa ja sanoo että en mä voikaan tätä kertoo täällä, laittaa sitten käden silmilleen ja sitten kuitenkin kertoo sen jutun =) On tehnyt tuon jo niiiiiiiin monta kertaa.. Muitten ei enää edes tarvitse yllyttää kertomaan mitään.
Mirasta taas en. Jostain syystä Mirasta kirjoitetaan musta negatiivisia juttuja bb:n omilla sivuilla bb:n toimesta. Annetaan jotenkin ikävä kuva.
Jotenkin vaikea uskoa, että on sellainen, mutta siksi kai monet eivät hänestä pidä.
-ap