En ole menossa Prideen
ja olen lesbo. Pride ei millään tavalla edusta tavallisia lesboja ja homoja.
Kommentit (43)
Yhtäkkiä ihmiset tulee kaapista ulos. Jo vanhat mummokin. Miksi ihmeessä? Outoa ja likaista.
Pride on friikkisirkus. Kunnolliset ihmiset pysyvät tuosta kaukana riippumatta seksuaalisesta suuntautumisestaan.
En ymmärrä muunsukupuolisia enkä lesboja enkä homoja.
Sinne osallistuu vain sellaiset joilla on tarve todistella jotain.
Minä en mene koska en halua apinaruttoa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä muunsukupuolisia enkä lesboja enkä homoja.
Jaa, ok. Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Pride on friikkisirkus. Kunnolliset ihmiset pysyvät tuosta kaukana riippumatta seksuaalisesta suuntautumisestaan.
Taidan kallistua olemaan myös tätä mieltä.
Enpä ole minäkään menossa. Juhlikoot ne jotka haluavat toitottaa seksuaalisuutensa maailmalle.
On olemassa vaan mies, nainen, tyttö, ja poika. Ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä kaasuttamaan tuon näennäissuvaitsevaisen freakshown. Onko mukaanlähtijöitä?!
Jos olet lukenut uutisia, poliisi seuraa netinkeskusteluja, hyvä kun kerroit julki. Tänään sai taas hävetä kun pölvästit meni oodiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun olet huomannut. Ja on olemassa tasa arvo.
Vierailija kirjoitti:
Ja on olemassa naisia jotka tykkää naisista, miehiä jotka tykkää miehistä, tyttöjä tykkää tytöistä ja poikia pojista. Siitähän pride lähti, oletko sitäkin vastaan?
En minäkään, kun pitää olla töissä. Muuten kyllä menisin.
ällö ällö ällö kirjoitti:
olihan oodissa lapsille suunnattu satu tuokio miten pedofiili tyydytetään oodiin kanan munia
Musta ne ketkä meni sinne, saa hävetä niitä suomalaisia ja kyse oli vielä lapsista.
En minäkään ole menossa suviseuroille. En tosin ole lestahihhulikaan.
En minäkään, se on heteroiden binääristen vihajuhla. Pysyn kaapissa transsukupuolisuuksineni ikuisesti.
Minä en ymmärrä koko tuota hömpän pömppää. Ihmiset on sekaisin.