Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka retostelee kaikella

Vierailija
01.07.2022 |

Uudesta autosta , lomamatkoista, taloista ja mökeistä leveillään sen minkä ehditään.

Onhan se hienoa että menee hyvin ja on upeita asioita , mutta liika on liikaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarin uudet vaatteet-efekti

Vierailija
22/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat näitä pappa betalar tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tällainen kaveri. Nyt on selkeästi lomalla, kun päivittää joka käänteessä mitä tekee ihanien lasten ja miehen kanssa. Kaikki on niin ihanaa ja mahtavaa. Livenä tavatessa sitten sähisee ja puhuu rumasti lapsilleen ja lapset huutaa ja kiukuttelee. Muistaa myös mainita somessa aina kaikki hankinnat ja niiden hinnat. Tulee aika kova myötähäpeä, kun droppailee muka huomaamattomasti, että osti tonnin maastopyörän, koko perheelle uusimmat Apple Watchit tai uuden mersun. Kaveri ja miehensä ovat ihan perus 2000-3000€/kk duunareita kuten ovat olleet heidän vanhempansakin, niin tuntuu vähän hölmöltä tuollainen pröystäily ja rikkaan esittäminen. Viime vuonna päivitti someen kevätjuhlien jälkeen, kuinka molemmat lapset olivat saaneet pelkkiä erinomaisia todistukseen. Tänä vuonna ei päivittänyt mitään, niin voi päätellä, ettei todistukset olleet tänä vuonna yhtä hyvät.

Vierailija
24/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyörinyt koko elämäni pappa betalar-piireissä. Harva kehtaa koko asiasta edes kertoa ääneen, ellei ole ns. kaltaistensa joukossa. Toki rivien välistä muut voi lukea, kun toisella on helpolla paljon enemmän. Mutta nämä eivät tosiaan retostele millään.

Vierailija
25/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyörinyt koko elämäni pappa betalar-piireissä. Harva kehtaa koko asiasta edes kertoa ääneen, ellei ole ns. kaltaistensa joukossa. Toki rivien välistä muut voi lukea, kun toisella on helpolla paljon enemmän. Mutta nämä eivät tosiaan retostele millään.

Jep! Yksi mun parhaista kavereista kuvittelee olevansa yläluokkainen ja kehuskelee jatkuvasti, vaikka tulee ihan tavallisesta perheestä. On opiskellut yliopistossa ja ihan ok työpaikassa, mutta niin on moni muukin. Kaiken lisäksi esim. on ra_sisti, kiroilee jatkuvasti, haukkuu muiden pukeutumista yms. junttia. Ei se Louis Vuitton tee kenestäkään parempaa ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme