Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Kirsi Ylijoki puuma, kun sillä on 20v nuorempi mies? Minusta ei.

Vierailija
01.07.2022 |

Se ei katso ikää kun rakastuu. Olen tosi iloinen hänen puolestaan ja hän näyttää super onnelliselta instakuvissa.
https://www.esaimaa.fi/paikalliset/4701062

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aivan sama onko puuma, cougar, etc. :D Antakaa rakastuneiden olla toistensa kanssa ja nauttia elämästä, yhdessä! 

Itse olen samantyyppisessä suhteessa -tosin ollut jo 3v ajan, ja myös läheiset ja ystävät ovat sinut asian kanssa. Ei rakkaus katso ikää. 

Terveisiä vaan tutuille :)

N52, M27

Sun tapauksessa vähän yököttää. Sun kumppanis on ollut 24v, kun olette aloittaneet. Aivan poikanen vielä.

Kirsi sentään löysi aikuisen miehen.

Vierailija
22/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi on superkaunis kuvissa. Ei uskoisi että 53, näyttää 43 v ikäiseltä eli 10v nuoremman näköinen

Kuvat on hyvin käsiteltyjä! Olen nähnyt Kirsin luonnossa! Eipä näytäkkään niin kuvamaiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi on superkaunis kuvissa. Ei uskoisi että 53, näyttää 43 v ikäiseltä eli 10v nuoremman näköinen

Eikä pelkästään kaunis, vaan sensuelli ja viehättävä. Suorastaan seksikäs. Ja nythän se vasta säteileekin :)

Nainen joka ei itsestään ole koskaan möykkää pitänyt, vaikka oli Eicca Toppisen vaimo sentään.

Vai tietääkö joku, että ois jossain ollut "Ettekö tiedä kuka olen"?

Vierailija
24/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on hyvin käsiteltyjä! Olen nähnyt Kirsin luonnossa! Eipä näytäkkään niin kuvamaiselta!

Viisikymppinen nainen voi olla kaunis, ihan kuin kahdeksankymppinenkin. Sikke Sumari 70v, ihana. eri

Vierailija
25/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näyttääkö Kirsi ikäiseltään, koska kuvia on käsitelty niin rankalla kädellä ja meikkiä on paljon.

Vierailija
26/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma eli cougar on nimitys vanhemmille naisille, jotka SAALISTAVAT nuorempia miehiä.

Se, että joku kerran elämässään löytää rakkauden nuoremmasta miehestä, ei tee puumaa. Etenkään, jos mies on ollut aktiivinen osapuoli suhteen syntyyn.

Eikös Kirsi ollut aiemmin Toppisen vaimo iät ja ajat? Samoja ikiä he.

En kyllä tuosta suhteesta odota yhtä pitkäikäistä. Näkeekö syksyä?

Vierailija
27/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Sumarin valtavan kokoiseen perseeseen haluisin tyrkätä pölliä pesään!

Ja siellä rantasaunassa hikiseen karvaturriin, se olis onnea se!

T. mies45v