Onko Kirsi Ylijoki puuma, kun sillä on 20v nuorempi mies? Minusta ei.
Se ei katso ikää kun rakastuu. Olen tosi iloinen hänen puolestaan ja hän näyttää super onnelliselta instakuvissa.
https://www.esaimaa.fi/paikalliset/4701062
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on superkaunis kuvissa. Ei uskoisi että 53, näyttää 43 v ikäiseltä eli 10v nuoremman näköinen
Kuvat on hyvin käsiteltyjä! Olen nähnyt Kirsin luonnossa! Eipä näytäkkään niin kuvamaiselta!
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on superkaunis kuvissa. Ei uskoisi että 53, näyttää 43 v ikäiseltä eli 10v nuoremman näköinen
Eikä pelkästään kaunis, vaan sensuelli ja viehättävä. Suorastaan seksikäs. Ja nythän se vasta säteileekin :)
Nainen joka ei itsestään ole koskaan möykkää pitänyt, vaikka oli Eicca Toppisen vaimo sentään.
Vai tietääkö joku, että ois jossain ollut "Ettekö tiedä kuka olen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on hyvin käsiteltyjä! Olen nähnyt Kirsin luonnossa! Eipä näytäkkään niin kuvamaiselta!
Viisikymppinen nainen voi olla kaunis, ihan kuin kahdeksankymppinenkin. Sikke Sumari 70v, ihana. eri
Vaikea sanoa näyttääkö Kirsi ikäiseltään, koska kuvia on käsitelty niin rankalla kädellä ja meikkiä on paljon.
Puuma eli cougar on nimitys vanhemmille naisille, jotka SAALISTAVAT nuorempia miehiä.
Se, että joku kerran elämässään löytää rakkauden nuoremmasta miehestä, ei tee puumaa. Etenkään, jos mies on ollut aktiivinen osapuoli suhteen syntyyn.
Eikös Kirsi ollut aiemmin Toppisen vaimo iät ja ajat? Samoja ikiä he.
En kyllä tuosta suhteesta odota yhtä pitkäikäistä. Näkeekö syksyä?
Hanna Sumarin valtavan kokoiseen perseeseen haluisin tyrkätä pölliä pesään!
Ja siellä rantasaunassa hikiseen karvaturriin, se olis onnea se!
T. mies45v
Sun tapauksessa vähän yököttää. Sun kumppanis on ollut 24v, kun olette aloittaneet. Aivan poikanen vielä.
Kirsi sentään löysi aikuisen miehen.