Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsisti projisoida omaa seksuaalista suuntaustaan toisiin?

Vierailija
01.07.2022 |

Bi tai homo narsisti väittää muita vähemmistöön kuuluviksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi.

Vierailija
2/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oodissa taisi olla yksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa heteroista tekee noin.

Vierailija
4/14 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi väitti joitain muita miehiä homoseksuaaleiksi, kertoi myös toisten, yleensä naisten, seksihurjasteluista tyyliin "sillä on ollut 300 miestä". Kertoi myös muita juttuja ikään kuin häpäisten naisia. Aloin jossain vaiheessa epäillä, että suurin osa tarinoista oli keksittyjä. Peitteli omaa suuntautumistaan viimeiseen asti. Charmikas ja suosittu mies.

Vierailija
5/14 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi väitti joitain muita miehiä homoseksuaaleiksi, kertoi myös toisten, yleensä naisten, seksihurjasteluista tyyliin "sillä on ollut 300 miestä". Kertoi myös muita juttuja ikään kuin häpäisten naisia. Aloin jossain vaiheessa epäillä, että suurin osa tarinoista oli keksittyjä. Peitteli omaa suuntautumistaan viimeiseen asti. Charmikas ja suosittu mies.

Kuulostaa ihan sellaiselta tyypiltä, jonka joskus tapasin. Selittää noita juttujaan myös lapsille ja haukkuu muita estyneiksi.

Vierailija
6/14 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Myös asiattomat vihjailut ja väärät kuvaukset kiinnostuksista, tilanteista ja toiminnasta ovat varmaan yleisiä.

Vierailija
7/14 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä muilla riittää ja niitähän kaikki haluavat.

Vierailija
8/14 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä kaikki mitä jokainen puhuu muista, tarkoittaakin itseasiassa itseään. Vai narskuillako tää vaan pätee jotenkin maagisesti.

Vierailija
9/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä kaikki mitä jokainen puhuu muista, tarkoittaakin itseasiassa itseään. Vai narskuillako tää vaan pätee jotenkin maagisesti.

Oleellista on kuunteleeko muita vai projisoiko. Projisoijat voivat olla pahoja.

Kaapissa elävät voivat projisoida todenteolla. Joku voi kutsua haaveiluksikin, mutta todella pitkälle vietyä merkkien lukemista. Jos avautuvat tutuilleen, joko kertovat omasta kiinnostuksesta ja spekuloivat tai vaan väittävät nähneensä toisessa merkkejä jostain. Toisista merkkejä lukevat ovat projisoijia, jos todisteiden etsiminen on hyvin värittynyttä.

Esim. jollain on puoliso, mutta toinen keksii kertoa muille, että eihän hän puhu miehistä, joten varmaan on lesbo. Vaikka kyseisellä spekuloidulla on miespuolinen puoliso, josta on välillä maininnut. Omassa kuplassaan elävä vaan ei miellä, että jollain oikeasti on se puoliso. Muka vain miespuolisen puolison etsiminen on oikeaa heteroutta.

Vierailija
10/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut valitettavasti kaksi narsistieksää. Molemmat olivat korostetun homofoobisia eli ahdistuivat varmaan omista tuntemuksistaan.

Kun eksä kyseli, onko mulla uutta miestä.ja sanoin, ettei ole, hän kysyi onko sitten naista. Ainoa, joka multa on tuollaista kysynyt, koska olen umpihetero.

Vierailija
11/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu narsismiin , esim. se mistä narsisti jotakin mustamaalaa koskee narsistia itseään. Eli kannattaa kuunnella mistä mustamaalataan. Narsisti puhuu silloin itsestään, projisoi oman häpeänsä toiseen.

Vierailija
12/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteilla pätee eikä maagisesti vaan sen persoonallisuushäiriön vuoksi. Heidän persoonansa on rakentunut toisin kuin normaalin ihmisen.

Vierailija
13/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa hyvät ystävät siellä Suviseuroissa tässä(kin) asiassa teidän puolestanne uhriutunutta ja ah, niin kompleksista Jeesusta: "Rakasta lähimmäistä kuten itseäsi."

Jumalamme loi ensimmäisen ihmisen omaksi kuvakseen, joten luonteenpiirteemme ovat Hänen ansioitaan. Myös ne epämiellyttävät luonteenpiirteet.

Joten, ei muuta kuin 🤳 ja lisääntymään ja täyttämään some kaikilla mahdollisilla ruumiinosilla ja kuvakulmilla.

Vierailija
14/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on kuunteleeko muita vai projisoiko. Projisoijat voivat olla pahoja.

Kaapissa elävät voivat projisoida todenteolla. Joku voi kutsua haaveiluksikin, mutta todella pitkälle vietyä merkkien lukemista. Jos avautuvat tutuilleen, joko kertovat omasta kiinnostuksesta ja spekuloivat tai vaan väittävät nähneensä toisessa merkkejä jostain. Toisista merkkejä lukevat ovat projisoijia, jos todisteiden etsiminen on hyvin värittynyttä.

Esim. jollain on puoliso, mutta toinen keksii kertoa muille, että eihän hän puhu miehistä, joten varmaan on lesbo. Vaikka kyseisellä spekuloidulla on miespuolinen puoliso, josta on välillä maininnut. Omassa kuplassaan elävä vaan ei miellä, että jollain oikeasti on se puoliso. Muka vain miespuolisen puolison etsiminen on oikeaa heteroutta.

Ai kauheeta!

Ja sit niinku esmes koska mä oon homo ja en yhtään kiinnostunut naisista, enkä niiden värkeistä, niin jokaisella naisella mun ympärillä on heti narskututka piippaamassa, kun niiden heikko itsetunto ei kestä, etten tsiigaa niiden buubseja tai peffaa tai silikoneja ja sit mä oon joku toksinen maskuliini, jota ne naiset sitten jahtaavat kahta kovemmin, koska eihän ne ymmärrä, että miten ne eivät ole haluttuja, koska saavat heti joka muun jannun ja jonnen :/

Ja jonnet mun ympärillä ei taas mitenkään kestä mun suosiotani naisten joukossa ja uittavat mun päätä vessanpytyssä ihan vaan silkasta kateudesta, eikä suinkaan mistään projisoimastaan omasta kaappihomoudestaan.

Onkohan se varmasti näin? Joku narsku tai hetero varmaan osaa vastata. (Vaikka taitaa poistaa koko keskustelun ennemmin kuin vastailee, koska narskut tekee niin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä