Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tilillä ainoastaan 40.000e ja olen jo 39v. Mitä ajattelet tilanteestani?

Vierailija
01.07.2022 |

Saan säästöön kuukaudessa ainoastaan 300-400e 1000e nettotuloista. :/ Kiinnostaisi tietää millaisia summia muut pienituloiset säästäjät saavat kauukaudessa säästöön.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon ettei monilla maailmassa ole tuollaista varallisuutta ikinä, on tuo ihan ok. Suosittelen että osta asunto jossa arvo säilyy,jotta ei menisi vuokrarahat hukkaan. Noilla tuloilla tärkeä asia.

Vierailija
22/26 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saman verran rahaa ja olen myös samanikäinen, kuin ap. Minun mielestäni aivan liian vähän rahaa säästössä! En ole itse nyt töissä, joten en voi säästää. Tuhlaan vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ei ole mitään säästössä kun ovat tuhlareita. Minkäslainen rahan käyttäjä ap on?

Vierailija
24/26 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti valtiovaraiministeri / ministeriö tekee näitä aloituksia... Suomessa on kaikki hyvin ja tämä ei ole maailman kallein maa... älkää uskoko sitä mitä näette... tämä on halpa ja maailman onnellisin maa... nostetaan lisää hintoja ja maksuja kun hallinto niin sanelee... suomalaiset voidaan rahastaa rutiköyhiksi ilmaan mitään huolta kun hallinto niin sanoo...

Vierailija
25/26 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olet leuhka.

Mikä idea on kertoa rahoistaan?

Vierailija
26/26 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon säästänyt saman verran TYÖTTÖMÄNÄ!

Jos oisin töissä, siinä olisi nolla perässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä