Minulla on tilillä ainoastaan 40.000e ja olen jo 39v. Mitä ajattelet tilanteestani?
Saan säästöön kuukaudessa ainoastaan 300-400e 1000e nettotuloista. :/ Kiinnostaisi tietää millaisia summia muut pienituloiset säästäjät saavat kauukaudessa säästöön.
Kommentit (26)
Olennainen kysymys on paljonko sijoitusvarallisuutta sinulla on?
AP: n rahatilanne on kehno. Luulis tuohon ikään mennessä tilillä olevan jo enemmän.
Pidän sinua jotenkin yksinkertaisena, kun tällä asialla yrität keskustelua uudelleen ja uudellen.
Haluaisitko, että sinua kehutaan? No hyvä, olet saanut rahaa säästöön. Mikä summa sinulle riittäisi, että olisit tyytyväinen? Vertaatko itseäsi muihin?
Mitäs kaikkea muuta omistat?
Miten asut ja jos omistusasunto niin mikä lainatilanne?
Kuule mun nettotulot on 3000€ ja miehellä samaten. Kummallakin jää säästöön n. 200€ kuussa. Kaikki on niin kallista Suomessa. Ruokaan menee pelkästään 1000€/kk.
Tuon ikäisellä pitäisi olla jo 300 000-450 000 euroa säästössä.
Ota ihmeessä toiset 40 000e velkaa, sitten on tuplamäärä
Kääntäisin sen markoiksi ja miettisin tilannetta uudestaan.
Itse olen säästänyt 700 e nettotuloilla kolmessa vuodessa 100000 e. Mihin tuhlaat rahasi?
Onhan tuo aika vähän kun sinulla ei muuta omaisuutta.
Olet hölmö, kun pidät rahaa tuottamattomassa kohteessa.
RIKAS OLET!
Kyllä sä oot sitten rikas!
monella ei ole kun alle 1000€ / kk
Tuo on minun Viiden vuoden tienestit!
Siis viiden vuoden koko tienestit!
Että sulla on pakkomielle kirjoitella tänne toistuvasti samaa asiaa ja tarvitset ehkä apua.
Aika paha. Kai sulla nyt sentään muuta varallisuutta on reilusti enemmän? Talo, auto, vene, kesäasunto, sijoituksia?
Ajattelen että olet h u l l u kun jankkaat samaa sontaa koko ajan
No tuon verran pitäisi olla säästöjä jo syntyessään, että jäljessä olet kyllä.
Niin niin. Vieläkö jaksat.