Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolistosairaudet ovat juurikin nuorten aikuisten vaivoja

Vierailija
01.07.2022 |

He itse ovat sitä mieltä, että se johtuu geeneistä. Kasvisruuan ja keinoravinnon vaikutustahan se ei missään tapauksessa voi olla.

Mitenkähän niitä geenejä vois parantaa, ettei nuoret sairastuis väärän ravinnon vuoksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu muovista ja älylaitteiden säteilystä

Vierailija
2/22 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se johtuu muovista ja älylaitteiden säteilystä

Miksi pitää keksiä jotain älytöntä, kun vastaus löytyy ruuasta?

Vierailija
4/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, stressi ja vielä kerran stressi

+ valtava määrä kemikaaleja kehossa

Vierailija
5/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://hidastaelamaa.fi/2017/11/suolisto-ongelmien-takana-on-usein-str…

Stressi, paineet, kiire, suorittaminen sanoisin minä

Vierailija
6/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea ruokavalio,ja muutenkin huonot elintavat, lihavuus,liikkumattomus yms.

Yritetään leikkiä terveellistä hetken olemalla jollai  muodissa olevalla ruokavaliolla tai syödään pussikeittoja että laihtus pari kiloa  viikoksi.

Vierailija
7/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorien äidit stressaavat lapsistaan jatkuvasti enemmän. Siitä se sitten lähtee imeytymään lapseenkin. Pahin on varmaan kun ei aseteta rajoja. Sitten kun tulee elämässä vaikeita paikkoja eikä tahtoaan saakaan läpi niin joudutaan käsittelemään mahdollisesti ensimmäisiä kertoja tunteita joita ei voi vain sulkea pois ja vanhemmat hoitaa.

Vierailija
8/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhain aloitettu alkoholin käyttö ja tupakointi, pikaruoka ja kemikaalit.

Vierailija
9/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mikromuovikaan ihan parasta suolistolle ole, mutta varmaan vain pieni osanen kokonaisuudessa.

Kemikaalikuorman ja transrasvojen vaikutukset pitäisi tutkia kunnolla. 

Luulen, ettei ole yhtä syytä, vaan jo listatut stressi ja huono ruokavalio saavat suolen sairastumaan.

Vierailija
10/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa antibiootteja, jotka tappavat hyvätkin bakteerit. Uostesiirroilla ja jätevesistä löytyvillä aineilla voidaan enää parantaa osa ihmisistä. Antibiootteja ei kannata enää kehittää, kun hinta on alhainen lääkeyhtiöille. Tästä oli TV-ohjelma viime viikolla.

Vierailija
11/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostesiirroilla siis

Vierailija
12/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrokassakin on vissiin kadulla myytäviä antibioottijuomia.

Vierailija
13/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vatsavaivat johtuvat todennäköisesti siitä, että a) synnyin keisarinleikkauksella b) äitini joutui minua imettäessään vetämään antibiootteja c) jouduin taaperona ja vähän vanhempana syömään toistuvasti antibioottikuureja. Suolistofloora tuhottu jo lapsena.

Vierailija
14/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen leipä ja sokerijuomat ja mättöruoka on pahasta. Kaurapuuroa, ruisleipää, hyvää proteiinia ja paljon marjoja, juureksia ja kasviksia pitää vatsan kunnossa.

Vierailija
15/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa prosessoituja elintarvikkeita; liian vähän kasviksia ja kuitua. Suolistolle elämämme on liian steriiliä ja arkiliikuntaa ja -aktiivisuutta on liian vähän.

Vierailija
16/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään niin yleinen perseseksi aiheuttaa monenlaista ongelmaa

Vierailija
17/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhain aloitettu alkoholin käyttö ja tupakointi, pikaruoka ja kemikaalit.

Nuoret eivät juo tai polta (tupakkaa) enää juurikaan verrattuna entiseen. Kemikaaleja on ollut 1950-luvulta lähtien, suolistosyövät ovat vähentyneet itse asiassa niistä ajoista. Nyt on kyse jostain muusta.

Vierailija
18/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen stressi, liian prosessoitu ruoka (vaikka olisi terveellistäkin). Liiallinen sokeri-, suola- ja rasvapitoinen ruokavalio. Siinäpä se. Ruokavaliosta ja stressistä uskoisin lähinnä johtuvan, en liikkumattomuudesta.

Vierailija
19/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljy. Täysin synteettisesti muokattu myrkyllisestä aineesta hitaasti toimintakyvyn vieväksi turhakkeeksi. Syökää oliiviöljyä ja voita.

Vierailija
20/22 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypsiöljy. Täysin synteettisesti muokattu myrkyllisestä aineesta hitaasti toimintakyvyn vieväksi turhakkeeksi. Syökää oliiviöljyä ja voita.

Itse käytän paistamiseen suolatonta kotimaista voita, oliiviöljyä sisältävää levitettä leivän päälle 70% rasvaa. Lisäksi syön punaista lihaa ja juon maitoa päivittäin mutta vältän sokeria. Vihanneksia, marjoja ja hedelmiä menee mutta ei hedelmäjuomia. Vatsa voi hyvin, samoin muutkin labra-arvot. Kipeänä olen ollut 3 kertaa viimeisen 20 vuoden aikana. Liikun myös kohtuullisesti. Tämä toimii minulle, en tiedä toimiiko sitten kaikille muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä