Oliko muilla fiksujen vanhempien lapsilla tällaista?
Eli kaikki mitä mieleen tuli piti möläyttää päin naamaa omille lapsille esim. katokin ettei persees tuosta enää, mitä sinäkin luulet olevasisiskolle sanottiin yo-kirjoituksista paska paperit ja kun minä putosin ikkunasta niin äitini raivosi saisit pudota uudestaan.
Kun 4-vuotiaana käytin äitini kynsilakkaa niin äitini romahti täysin ja alkoi huutaa. Siinä sitten isä löi minua oikein kunnolla ja äiti taisi vähän nauttia kun sain selkääni.
Ja vielä vähän aikaa sitten äitini vaati että hoitaisin häntä. Ei kiitos.
Olimme toimihenkilöperhe ja kulissit oli kunnossa.
Kommentit (17)
Ei ollut. Isä oli tuppisuu (paitsi humalassa), oli ankara, muttei möläyttelijä. Äiti oli kiltti ja kiva, kehui ja kannusti. Kuoli nuorehkona. Olisin ilomielin hoitanut vanhana, jos olisi ollut sellainen tilanne.
Ap. Ja tämä möläyttely on periytynyt lapsenlapsille esim siskon poika on sanonut äidilleen että tämä on sosiaalipummi (on töissä vaikeasta sairaudesta huolimatta). Ja siskon tytär on sanonut äidilleen että tappaisi itsensä.
En jaksa tällaista sukua yhtään enää.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on outo.
Joo - on huonosti kirjoitettu. Ap
Ihmisen ydin syntyy lapsuudessa ja sitä on vaikea muuttaa myöhemmin. Voin vaan kuvitella millaisia oli esim toisen sukupolven sotainvalidit oli omille lapsilleen.
Olimme toimihenkilöperhe?! Minäkin olen toimihenkilö ja käynyt pelkän peruskoulun.🤣
Vierailija kirjoitti:
Olimme toimihenkilöperhe?! Minäkin olen toimihenkilö ja käynyt pelkän peruskoulun.🤣
Ap. Tuo toimihenkilöperhe ei siis takaa yhtään mitään. Siksi mainitsin sen.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ja tämä möläyttely on periytynyt lapsenlapsille esim siskon poika on sanonut äidilleen että tämä on sosiaalipummi (on töissä vaikeasta sairaudesta huolimatta). Ja siskon tytär on sanonut äidilleen että tappaisi itsensä.
En jaksa tällaista sukua yhtään enää.
Todella? Ap vanhempien kotikasvatus oli oikein sivistynyttä ja asiallista, mutta he vain päättivät ryhtyä mu lkuikisi vanhemmiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut sen käsityksen, että he olisivat jotenkin ns parempaa väkeä?! Tai edes fiksuja?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea aloitusta
Heh. Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut sen käsityksen, että he olisivat jotenkin ns parempaa väkeä?! Tai edes fiksuja?
Tuntemalla useita eri perheitä.
t.eri.
Öö? Olen oikeasti fiksujen ja hyvin koulutettujen vanhempien lapsi ja ei meillä koskaan ollut noin sivistymätöntä ja typerää käytöstä. Ap perheesi ei ole ollut fiksu alkuunkaan.
Ap. Otsikosta puuttuu ns. fiksujen