Paljonko olet elämässäsi sijoittanut vuokraa?
Kommentit (22)
Sijoittanut vuokraa on oksymoroni.
Olen maksanut elämässäni vuokraa nolla markkaa/euroa.
Olen viisikymppinen enkä ole elämässäni ollut koskaan vuokralla. Asuntolaina oli maksettu jo alle nelikymppisenä.
Viimeksi maksoin vuokraa 23 v 2 kk -ikäisenä. Sitten rupesin lyhentämään asuntolainaa.
Mitäs tuottoa sille sijoitukselle on odotettavissa? Opettele termit.
Noin 100 000. Aika hurja summa täytyy myöntää. Ja tilillä säästössä hikinen kymppitonni. Nyt suunnitelmissa oma asunto.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen enkä ole elämässäni ollut koskaan vuokralla. Asuntolaina oli maksettu jo alle nelikymppisenä.
minä olen kolmekymppinen ja olen ollut 16 vuotiaasta lähtien vuokralla. ei siksi että haluaisin vaan siksi koska on pakko.
Ei ole vuokratuloja, joten en ole niitä myöskään voinut sijoittaa
Oon sijoittanut huuriin aika paljon. Vuokralla asuin halvalla joten oli varaa.
En kyllä ole laskenut paljon olen sijoittanut vuokralaisen vuokratuloja.
Varmaan aika paljon, ikää 47 ja en ole koskaan asunut omistusasunnossa enkä sellaista halua. Ei minua harmita yhtään vuokriin mennyt raha, ei mulla jälkeläisiäkään ole jotka perisivät joten mitä sitä kasaamaan maallista omaisuutta? Mulla on varsin hyvät tulotkin joten ei ole rahasta koskaan ollut pulaa. Ulkomaillekin on ollut pariin kertaan helppo muuttaa, kun ei ole omaisuutta.
Pikaiseen laskettuna 30000 euroa, viimeksi vuonna 2005.
Laskin ne vuodet kun asuin yksin ja puolet niistä vuosista kun asuin miehen kanssa, 350€ vuokralla joka oli viimeisin vuokra mitä maksettiin. Ja pyöristinkin vielä ylöspäin.
Sisko osti kolmion vuonna 2010. Se maksoi 250 tuhatta euroa.
Pari vuotta sitten siihen tuli lvi-saneeraus ja sähköremontti. Se maksoi 60000 euroa. Tulossa on myös julkisivu ja parvekeremontti
Sisko myi asunnon toukokuussa ja sai siitä 270 tuhatta euroa.
Sisko maksoi pankille maksamattoman lainaosuuden 128 tuhatta.
Kannattiko?
Asun vuokralla äidin omistamassa asunnossa. Vuokra 380 e/kk.
en vastaa, koska otsikointi surkea
Olen aina asunut vuokralla, varmaan joku 70-80 000 e mennyt vuokriin. Omistusasuntoa en aio hankkia ikinä.
on ollut huippu kusetus kaupunkien ja ay liittojen toimesta keskusta peesasi nuoriso säätiöllä. verotonta tuloa ja ara on maksanut talot nyt koittavat samaa kusetusta tekemällä aran maksamia sähkö autojen lataus pisteitä. tönöt purku kuntoisia persaukisten asuttamia sitten saavat talon purku rahat aralta mutta kalliit kaapelit on jo vedetty parkki paikoille. kyllä ay siat hymyilee kun kansa maksaa
Vuokraa ei voi sijoittaa. Kysymyksesi on väärin.